,,Láska čo tu robíš tak neskoro a sama?" spýtal sa chrapľavý hlas a mne v tom momente naskočili na tele zimomriavky. Oči ma štípali a mám taký pocit, že som zbledla. Nie, Harry nemohol zabiť to dievča. Nie nemmohol, povedal že sa zmenil. Verila som mu. Pomaly som od neho odstúpila, a objala sa rukami.
,,H-H-Harry čo si tam robil s tým dievčaťom?" spýtala som sa zakoktane, aj keď som si nebola istá že to on ju postrelil?
,,Bella snáď si nemyslíš.. Snáď si nemyslíš že to ja som ju zastrelil?! Táto ulička je zaplnená zdegenerovanými ľuďmi, ktorým je jedno koho zabijú. Poď, vypadneme odtiaľ čo najskôr." povedal a chytil ma za ruku. Nesnažila som sa namietať, ešte stále som bola v šoku z toho čo sa stalo. Ľúbila som Harryho, a z časti som ho poznala, no toto čo mi teraz povedal, určite nebola pravda.
*********
Celú cestu panovalo v aute ticho. Keď sme došli pred intrák, odopla som si pás a vystúpila. Musela som sa nadýchať čerstvého vzduchu. Harry spravil to isté, a podišiel ku mne na druhú stranu. Silno si ma pritiahol na hruď a obmotal okolo môjho útleho tela svoje veľké ruky. Bola som prekvapená tým jeho gestom. Vedela som, že chce niečo povedať. Jeho srdce som cítila až v mojej hlave. Znie to neuveriteľne, no naozaj to tak bolo.
,,Bell.." zachrapčal a nadýchol sa. ,, Viem že mi neveríš, a máš nato plné právo. Moja minulosť nie je čistá, no v tomto ma musíš chápať. Od toho incidentu som už nikomu neublížil. Liečil som sa z toho pomaly tri roky a bolo to hrozné. Zmenil som sa. Prosím povedz, že mi veríš. Potrebujem to od teba počuť." dodal a pozrel mi priamo do očí.
,,Verím ti Harry..Ak si povedal, že si to nespravil, tak to tak asi bude. Som unavená. Ostaneš dnes?" spýtala som sa vyrovnaným hlasom. Nechcela som Harrymu klamať, no musela som. Musím zistiť, čo sa tu dopekla deje! Harry sa usmial, čo znamenalo asi áno. Keď sme prišli do mojej izby, šla som si do kúpeľne dať sprchu, a obliekla som si pyžamo. Harry sedel na gauči v obývačke, a pozeral telku. Keď ma zbadal, usmial sa a potľapkal na miesto vedľa seba, na znak toho, aby som si k nemu prisadla. Pomaly som sa priblížila, no on bol rýchlejší a schytil si ma do svojho lona. Hlavu som si oprela o jeho hruď, a začala mu po nej pomaly prechádzať. Keď sa napol, spozornela som. Neubránila som sa úsmevu, keď som videla, aký je z mojich dotykov hotový. Zašla som mu rukou nižšie po hrudi, až som sa ocitla pri zipse jeho nohavíc. Jemne som mu po ňom prešla, a on vzdychol.
,,Bella....prosím...prestaň." povedal koktavo, no ja som nemienila prestať. Rozopla som mu zips, a pomaly mu stiahla nohavice dole. Potom som mu chytila tričko, a strhla mu ho. Sedel tam predo mnou už len v boxerkách načo som sa zasmiala.
,,Vážne? Superman?" zasmiala som sa nad vzorom jeho boxeriek. On sa len zamračil a prehodil si ma cez rameno. ,,Styles ak ma do piatich sekúnd nepustíš, zabijem ťa!" zvrieskla som, keď som sa ocitla pod ním, úplne bezbranná.
,,Bella ty si tak skurvene sexy. Ty ani netušíš, čo so mnou robia tie tvoje nevinné dotyky. Najradšej by som ťa hneď teraz pretiahol.." povedal celkom vážne načo som sa nadýchla. Prilepil sa mi na pery a začal ma vášnivo bozkávať. Keď hovorím vášnivo, myslím tým naozaj vášnivo. Jeho ruka sa presunula pod moje tričko, ktoré hneď nato vyzliekol. Potom chytil moje kraťasy, a v rýchlosti ich strhol. Keď už som pred ním bola len v spodnom prádle, celú si ma poobzeral a usmial sa.
,,Si tak neuveriteľne sexy, šaliem z teba. Chcem ťa cítiť, Bella chcem byť v tebe." po vyslovení týchto slov som musela byť červená ako paprika. Vytiahla som z poličky kondómi a usmiala sa.
VOCÊ ESTÁ LENDO
End of Love
Fanfic"Viem že som zlý človek Bella, a viem aj to že si ťa nezaslúžim, no som príliš sebecký nato, aby som sa ťa vzdal. Potrebujem ťa. Potrebujem malé dobro v mojom živote, pretože bez neho je tu veľa temnoty. Ty si to dobro, ktoré ja potrebujem Bell. Zos...