I love him

415 22 0
                                    

Zobudila som sa na to, ako ma niekto hladí po chrbte. Otočila som sa tým smerom, a zbadala Harryho ako sa na mňa usmieva. Pomaly som si začala spomínať na včerajšok. Nemyslela som si, že tu bude.

,,Prečo si ešte stále tu?" spýtala som sa ho, a začala sa pomaly zdvíhať z postele.

,,Chcel som." odpovedal jednoducho a začal sa obliekať.

,,Mal by si odísť Harry." 

,,Mal by som, lenže to nespravím."

,,Nechcem ťa tu." povedala som a podišla k dverám od mojej izby.

,,Neverím ti."

,,Mal by si sa preniesť do reality, a pochopiť to, že ťa už vo svojom živote nechcem."

,,Máš pravdu. Nechápem tomu a nehodlám sa ťa vzdať Bella. Potrebuješ ma."

,,Jediné čo potrebujem je dostať ťa preč z môjho života." zakričala som a pozrela na Harryho, ktorý bol prekvapený mojím správaním. ,,Sám si odišiel, bez toho aby si mi to oznámil. Odišiel si odomňa. Milovala som ťa a ty si len tak zmizol. Vieš ako to bolelo? A teraz sa tu objavíš, a čakáš že bude všetko tak ako predtým, lenže nebude. A teraz vypadni."

Nielenže som bola naštvaná, ale aj sklamaná. K môju hnevu sa pridali aj slzy, ktoré som tak nenávidela. Odkedy sa Harry vrátil som len plakala. Nechcem prežívať už len bolesť.

,,Bell..." zachrapča a chcel ma objať, no ja som sa uhla a otvorila vchodové dvere.

,,VYPADNI." naznačila som mu rukou a pretrela si oči.

Bez slova odišiel a nechal za sebou len svoju vôňu, ktorú som na ňom tak veľmi milovala. Ešte stále ho milujem a nedokážem prestať. Dá sa to vôbec?

***********

,,No ták, povedz to." povedala som, a pozrela na Nialla, ktorý na mňa šokovane pozeral.

,,Nechápem to. Čo na ňom vidíš?" spýtal sa.

,,Viem že to nedáva zmysel, ale na začiatku,  keď som bola na dne, mala som pri ňom pocit bezpečia."

,,Bezpečia?"

,,Ja viem, ver mi. Už keď to hovorím, tak sa cítim divne. Niekedy mám pocit akoby ma miloval a nechcel prestať, inokedy že ma už prestal milovať. Mám pocit že..."

,,Že..?"

,,Sa mi dostal  pod kožu. Nech robím čokoľvek, nemôžem sa ho zbaviť."

,,Keď sa do niekoho zamiluješ, tak sa ho nikdy nebudeš môcť zbaviť." povedal a pohladil ma po chrbte.

,,Ja viem, lenže to nie je správne Niall." sykla som a zapozerala sa do tých jeho modrých očí.

,,A prečo by nebolo? Možno je to grázel a hajzel, no aj on má city Bella."

,,Je to sukničkár Niall. Nielen že ma opustil, on si za mňa dokázal nájsť aj náhradu. Ja to nedokážem. Zayn sa oto pokúšal no odmietla som ho. Neviem Harryho dostať z hlavy."

,,Možno je načase začať niečo nové. Harry ťa vymenil, skús to aj ty. Zayn je dobrý chlapec. Pri ňom sa nikdy nebudeš cítiť tak ako pri Harrymu." povedal a pobozkal ma na čelo. ,,Musím už ísť. Mám rande."

,,Ale, ale a s kým?" spýtala som sa s úsmevom.

,,S Molly." zasmial sa Niall a ja som sa k nemu pridala. ,,Zhodli sme sa na tom, že aj cez vštky tie rozdieli, ktoré medzi nami sú, sa milujeme a to je to, čo nás zaujíma." povedal.

End of LoveOnde histórias criam vida. Descubra agora