Odišla

470 24 0
                                    

*Harry*

,,Znova si jej to nepovedal. Opäť si jej klamal Harry." povedala El a posadila sa na gauč.

,,Myslíš že to kurva neviem? Myslíš,že mi jepríjemné jej klamať? Notak El nebuď hlúpa.Milujem ju, a to že jej musím klamať mi hrozne ubližuje." povedal som naštvane a pozrel von oknom.

,,Harry buď jej povieš pravdu ty alebo ja. Nemienim to naťahovať." 

,,Poviem jej to dobre? Poviem." povedal som, no sám som tomu neveril. Ak by som mal povedať Belle o tom, že som niečo mal s El, znenávidela by ma.

,,Hneď Harry."

Prešiel som k dverám a pozrel na El, ktorá mala strach v očiach.  Odvrátil som od nej zrak a vybral sa za ňou. Za Bellou.

*Bella*

Sedela som na gauči a premýšľala o tom všetkom, čo mi včera Beka povedala. Na jednu stranu som tomu neverila, no moje vnútorné ja tomu veriť chce.Neviem čo si o tom všetkom mám myslieť. To sáď nikdy nebudem môcť byť šťastná? Z môjho premýšľania ma vyrušil zvonček. Prešla som k dverám, a keď som ich otvorila, pohľad sa mi naskytol na zničeného Louisa.

,,Louis, čo tu robíš?" spýtala som sa aodstúpila od dverí, na znak toho že môže vojsť.

Posadili sme sa na gauč a Louis sa mierne nadýhol.

,,Ide o El." povedal a ja som sa zasmiala.

,,Vždy ide o Eleanor." povedala som a upriamila na ňho svoj pohľad.

,,Keď som sa teraz vracal domov, videl som od nás vychádzať Harryho. Ja neviem o čo tu dopekla ideBela, no nemám pocit, že medzi nimi dvoma nič nie je." povedal a ja som na ňho šokovane pozrela.

,,Lois čo bolo pred troma rokmi? Ako si sa spoznal s El? Mala niečo s Harrym?" spýtala som sa a on bol mierne zaskočený mojou otázkou.

,,Vie len to, že El nejaký čas chodila s Harrym, no odkedy som sa s ňou začal stretávať,povedala že s ním už nie je. Odišiel niekam preč a nikto o ňom nevedel. Preto som bol prekapený keď sa objavil v klube, posledný deň školy." povedal a opäť sa nadýchol.

,,Klamal mi. On mi doriti klamal. Vedela som, že mal niečo s El." povedala som a postavila sa.

,,Možno mal, no to je teraz tá posledná vecktorá ma zaujíma. S El som sa včera hádal. Vykrikovala mi všetko zlé, čo som kedy spravil a potom zo seba vydala, že to dieťa nie je moje."

,,To povedala aj mne. Presnejšie to, že ani nevie čije to dieťa vôbec je." povedala som a oči sa mi začali zapľnovať slzami. 

,,Myslíš že je Harryho?"

,,To neviem Louis." povedala som a prešla k dverám. ,,Mal by si ísť."

Louis sa bez slova postavil, a odišiel. Zatvorila som za ním dvere, a oprela sa o ne. Doteraz som si myslela, že Harr nie je schopný niečoho takého, no mýlila som sa. Vždy sa mýlim, a nikdy si to nepriznám. Ja hlupaňa som pred ním otvorila svoje srdce, a on mi ho opäť zlomil. Nemôžem tu zostať. Musím odísť, niekam, kde ma nebude nikto hľadať. Odišla som do svojej izby a vybrala vštky moje kufre. Začala som do nich dávať svoje veci. Z balenia,ma vyručil zvonček. Prešla som k dverám a pomaly ich otvorila. Ocitla som sa v Harryho náručí. 

,,Bell."

,,Čo tu robíš?" spýtala som sa a odtisla ho od seba.

,,Musím ti niečo povedať." povedal a posadil sa na gauč. Ja som spravila to isté.

End of Loveحيث تعيش القصص. اكتشف الآن