Ste smiešni

444 22 1
                                    

*Harry*

Bude tam.

Nemal by som tam ísť.

Bude to trápne.

Čo ak s ňou niekto bude chcieť tancovať?

Čo ak stretne svojho budúceho partnera?

Nechce ma vidieť.

Nenávidí ma, a popravde sa jej ani nečudujem.

Nemal by som tam ísť.

Musím tam ísť. Bude tam ona.

Takto som preberal klady a zápory mojej účasti na Vianočnej párty- no stále som sa vracal k rovnakému záveru. Bella tam bude a ja ju musím vidieť. Marcel bol vo svojej izbe. Odkedy bol za Bellou je divný, a nerozpráva sa so mnou. Louis mi pri každej príležitosti dáva jasne najavo, že ma neznáša, pretože som Belle zlomil srdce. Opäť. Obliekol som si na seba košeľu, ktorú som mal na sebe naposledy na promóciach mojej sestry. Pozrel som na svoj odraz v zrkadle, a mierne som sa zamračil. Čo to dopeka vlastne robím? Chcem okúzliť dievča, ktoré ma nenávidí. No možo že ma má rada, ale istá nenávisť tam predsa je.

Keď som vošiel dnu do klubu, celý klub bol pokrytý modrou a bielou, zo stropu viseli lacné dekorácie, a na dlážke boli rozsypané trblietky. V miestnosti sa dalo len stáť, a tak som sa porozhliadal, či ju niekde neuvidím.

Keď som  ju zbadal, ako tancovala s Justinom, mierne ma pochytil hnev. Jej anjelský úsmev, ho však zahnal späť. Na nič som nečakal a vybral som sa k ním. 

,,Môžem ťa vystriedať Justin?" spýtal som sa čo najmilšie a nahodil falošný úsmev.

Bella zmeravela a podráždene na mňa pozrela. Justin sa pozrel na mňa a potom na Bellu. ,,Jasné."

,,Justin." zasyčala, no on už bol preč.

Pritiahol som si ju k sebe, a pustil sa do tanca. Bella nezastala, udržiavala však medzi nami čo najväčší priestor. ,,Myslela som že neprídeš."

,,Vedel som že tu budeš. Musel som prísť."

Bella ešte stále bola v mojom náručí, a pohybovala sa do ritmu hudby. ,,Vyzeráš úžasne."

,,Prestaň." zasyčala.

,,Nemôžem ti povedať, že si krásna?"

,,Prestaň"

,,Nemyslel som to tak."

,,Vďaka." odvrkla.

,,Hádam ku mne necítiš nenávisť." povedal som s miernym úškrnom na tvári.

,,Niekedy si želám, aby som ťa nenávidela. Všetko by bolo oveľa jednoduchšie."

Môj úsmev sa rozšíril ešte viac. Počuť od nej slová, ktoré povedala ma zahriali na srdci. Počuť od nej to, že ku mne necíti nenávisť, spríjemnili môj deň.

,,Takže čo ťa hnevá viac? Dôvod pre ktorý ma chceš nenávidieť, alebo vedomie že to nedokážeš?"

Bella sa urazila. Pretisla sa popri mne a šla niekam za Bekou. Zastal som stáť v strede miestnosti, zaskočený aj znechutený, že som v nej znovu prebudil nenávisť.Asi už nemalo zmysel pokúšať sa s ňou zhovárať. Každý rozhovor dopadol buď zle alebo katastrofálne.

Asi po hodine pitia piva, som znova pohľadom zastal na Belle. Pokúšal som sa zachytiť jej pohľad. Beka sa ju snažila rozveseliť, a Justin sa jej dotkol pleca. Chystal sa na odchod.

End of LoveWhere stories live. Discover now