Nechcem ťa vo svojom živote..

914 41 0
                                    

Bella

Zobudila som sa na to, ako niekto klopal na dvere. Bolo osem hodín večer. Postavila som sa z postele, a zistila som že som len v spodnom prádle. Vybrala som zo skriňe dlhé biele tričko, ktoré mi bolo až po kolená, a vybrala sa otvoriť dvere. Môj pohľad padol na zmoknutého kučeravého chalana, ktorý sa na mňa usmieval.

,,Čo tu robíš?" spýtala som sa bez hociakého záujmu.

,,Chcel som vedieť či si v poriadku." povedal už vážnym hlasom.

Len som sa zasmiala a prevrátila očami. ,, Dnes mala pohreb moja najlepšia kamarátka a ty si sa prišiel pozrieť či som v poriadku? Tak to je od teba naozaj milé." dodala som ironicky.

,,Môžem ísť ďalej?" spýtal sa potichu, načo som sa ja nadýchla.

,,A načo? Aby si ma mohol pretiahnuť a hneď nato zabiť?" povedala som znova ironicky, načo sa on zamračil. Mala by som sa upokojiť, pretože on by ma fakt dokázal zabiť.

,,Bella prosím prestaň. Ja.... nikdy by som ti neublížil." povedal.

,,To si vravel aj tomu dievčaťu, ktoré si zabil. Och ako sa len volala? Hmm Emily?"

,,Nie som taký, ako na strednej. Zmenil som sa a poučil. Viem že mi možno neveríš, no aspoň to skús. Moje city k tebe sú rovnaké. Nikdy som ťa neprestal......" nestihol to dokončiť pretože som mu skočila do reči: ,,Milovať? To si zo mňa robíš srandu Harry. Tak najprv si pekne odídeš a po troch rokoch sa opäť pripletieš do môjho života,a čakáš že ti to všetko len tak odpustím?"

,,Viem, že to také ľahké nie je. Ja len chcem aby si mi dala ešte jednu šancu. Sľubujem, že nebudeš ľotovať." povedal úprimne. Z očí sa mi spustili slzy, ktoré som hneď utrela.

,,Nechcem ťa vo svojom živote. Nechcem počuť tvoj hlas.. Nechcem sa s tebou rozprávať.. Nechcem cítiť tvoju vôňu.. Nechcem sa na teba pozerať, a som si celkom istá že nechcem byť tvoja kamarátka. Odíď prosím, a nerob to ešte ťažším."

,,Bella, milujem ťa. Milujem ťa viac, ako čokoľvek iné. Viem, že si ťa nezaslúžim, ale som príliš sebecký na to, aby som sa ťa vzdal. Si to jediné, čo mi ostalo." povedal a priblížil sa ku mne. ,,Viem že ma nenávidíš, a bolí ma to. Ani si nevieš predstaviť ako veľmi ma to bolí." pohladil ma po vlasoch a nadýchol sa. ,, Milujem ťa Bell." dodal a v momente bol nalepený na mojich perách.

Jemne sa mi zahryzol do spodnej pery, a potom po nej prešiel jazykom načo si pýtal vstup do mojich úst, ktorý sommu ochotne dala. Ani neviem prečo som to spravila. Necítiť jeho pery, na tých mojich tri roky, to dá človeku zabrať. Aj keď som ho chcela neskutočne nenávidieť, nedokázala som to. V hĺbke duši som vedela že jedna časť môjho ja ho ešte stále miluje, a tá druhá ho hrozne nenávidí, no ako sa hovorí, láska je tá najsilnejšia vec na svete a premôže aj samotnú nenávisť.

Pomaly ma Harry oprel o dvere, ktoré sa hneď nato zatvorili. Usmiala som sa pomedzi bozky, ktoré mi uštedroval a ruky som presunula na jeho krk. Jemne som ho potiahla za tričko, načo sa usmial aj on. Odtiahla som sa od neho, a zapozerala sa do tých jeho neodolateľných očí.  

,,Aj keby som ťa chcela neviem ako nenávidieť, nedokážem to, už len z toho dôvodu, že moje city k tebe,  ani za tie tri roky nevyprchali."

Usmial sa a ja som mu úsmev opätovala. ,,Dáš si čaj?" spýtala som sa milo.

,,Dám." povedal a sadol si na barovú stoličku. Naliala som vodu do kanvice, a počkala kým sa uvarí. Zatiaľ som sa oprela o pult, a pozorovala Harryho tak zaujato, ako pozoroval on mňa.

,,Tákže.." povedal s úsmevom.

,,Tákže.." zopakovala som s úsmevom.

,,Ako to medzi nami teraz bude?" spýtal sa vážnejšie než som očakávala.

,,Ako si to predstavuješ?" zaškerila som sa, načo sa on zasmial. Postavil sa a podišiel ku mne bližšie. Pritiahol si ma za pác k sebe, a oprel si čelo o to moje.

,,Chcem aby si bola moja Bella. Len moja." povedal a prisal sa mi na pery.

,,Bola-som-tvoja-už-od-začiatku-Harry." povedala som pomedzi bozky. Harry sa odo mňa odtiahol a prehodil si ma cez plece. ,,Harry daj ma dolu!" zapišťala som no on ma ako keby prepočul.  Otvoril dvere na mojej izbe a jemne ma položil na posteľ. Začal ma bozkávať po celej tvári, a potom sa presunul na krv. Bolo to príjemné, a šteklilo ma to. Cítila som sa pri ňom skvele. Zrazu mu vo vrecku zavibroval mobil. Pozrel sa na displej a zachmúril sa. Posadil sa, a niečo doňho naťukal. Postavila som sa a prešla k dverám. On dvihol pohľad, a stále sa mračil.

,,Harry, usmej sa." povedala som s úsmevom, no on nereagoval.

,,Posledná šanca Styles. Usmej sa!" prikázala som, no on na mňa len upieral ten svoj pohľad. V momente keď sa postavil som sa rozbehla a zvalila sa s ním na posteľ. Začal sa neskutočne smiať, a ja s ním.

,,Si šialená." zasmial sa Harry a pobozkal ma.

,,Ja viem. Som šialene zamilovaná do kučeravého zelenookého chalana menom Harry Styles. Poznáš ho?" zasmiala som sa a pritisla sa mu na pery.

,,Hmm  myslím že ho poznám. Aj on je zamilovaný do hnedookého dievčaťa, s nádherným úsmevom." povedal a usmial sa. Myslím, že Harry sa naozaj zmenil, a myslím si že pri ňom budem naozaj šťastná. Dám mu poslednú šancu, veď predsa nemám čo stratiť.

Myslím že ani nemá význam vám tu písať a prosiť vás o votes a komenty, no nevadí.. časti som mala už dopredu napísané tak ich sem pridávam aj keď to nečíta veľa ľudí, no aspoň pre tú menšinu to pridávam.  Dúfam že sa vám časť bude páčiť a garantujem vám že od budúcej časti sa máte na čo tešiť :DD 13+ :DDD

End of LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora