Dnes je ten deň. Deň, na ktorý som sa nestihla ani pripraviť, pretože všetko sa udialo tak rýchlo. Stojím pred zrkadlom a naprávam si svoje čierne šaty. El je preč. Skutočnosť, že je El preč sa mi stále objavuje, a stále jej nemôžem uveriť. Pomaly schádzam dole schodmi, a nastupujem do auta v ktorom sedí Louis. El bude pochovaná tu v New Yorku. Takto si to želala ona a takto si to želali aj jej rodičia.
* * *
Sedím v prvom rade, v kostole a čakám na to, kedy príde môj čas. Mám príhovor, ktorý som chcela predniesť na znak toho, že som Eleanor ľúbila a aj budem ľúbiť ako sestru. Potia sa mi dlane, a dýcha sa mi čoraz ťažšie. Musím to zvládnuť, aj keď je to ťažké, no musím. Pomaly som sa postavila a predstúpila pred všetkých tých ľudí, ktorí sa tu zhromaždili kvôli El. Porozhliadla som sa po okolí, a zrak mi padol na kučeravého chlapca, ktorý na mňa hľadel, ako na posledné jedlo na zemi. Striasla som sa a vystúpila o schod vyššie. Nadýchla som sa a začala si prehrávať všetky naše spoločné chvíle s El. Slzy sa mi z očí drali von, ani som nepostrehla kedy to začalo. Spojila som si ruky a začala.
,, Vážení prítomní, je mi práve tak ako vám, veľmi smutno, pri pomyslení, že Eleanor, milujúca dcéra, vnučka a moja najlepšia kamarátka odišla.. Navždy. Eleanor bola typ človeka, ktorý žil život naplno. Bola nápomocná, láskavá a milá. Pamätám sa na naše spoločné detstvo. Smiali sme sa, rozprávali o všeličom možnom, a plánovali si spoločnú budúcnosť, ktorú sme nestihli dokončiť." Musela som sa nadýchnuť a utrieť si oči, čo mi samozrejme nepomohlo. V dave ľudí, som vyhľadala Louisa, ktorý sa na mňa pomedzi slzy usmieval. Vedľa neho stál Harry, čo som si všimla až teraz. Oboch som ich videla rozmazane, no svoju reč som dokončiť musela. Už len kvôli El.
,,Je nespravodlivé, že jej život sa skončil takto skoro. Zaslúžila si viac času. Zaslúžila.. El nám bude chýbať veľmi dlho. Bez nej sa necítim úplná. Cítim sa stratená.. a zlomená.. Akoby s El odišlo aj niečo zo mňa. Život však ide ďalej či sa nám to páči alebo nie. Budeme musieť prekonať žiaľ a žiť našu každodennosť. Myslím, že El by si to tak priala. Chcela by, aby sme boli šťastní a nesmútili za ňou. Eleanor, sestrička ľúbim ťa najviac na svete. Navždy zostaneš v mojom srdci."
Ľudia plakali, tlieskali a usmievali sa. Ja som sa ani nevedela vrátiť na svoje miesto, pretože nohy mi zamrzli a videnie som mala rozmazané. Keď som sa oto aspoň pokúšala, všimla som si Harryho vedľa mňa, ako ma oblapil okolo pása a vrátil sa so mnou na moje miesto.
,,Už je dobre Bella, už som tu." povedal milo a usmial sa.
Mne do úsmevu teda vôbec nebolo. Priblížila som sa bližšie k nemu a položila si hlavu na jeho rameno. Viem, že by som to nemala robiť, no pri ňom som sa cítila bezpečne aj keď on sám predstavoval dosť veľkú hrozbu.
Pohľad Harryho
Držal som ju pevne v náručí, a nemienil som ju pustiť. Vyzerala úžasne, aj keď mala pod očami rozmazanú riasenku. Onedlho sa prejavy ľudí skončili, a ja som zobral Bellu a Louisa k internátu.
V aute bolo ticho. Počul som len Belline vzlyky a Louisove ťažké dýchanie. Vôbec som im nezávidel túto situáciu. Položil som svoju ruku na tú Bellinu, a stlačil som ju. Ona ku mne dvihla pohľad a nahodila maličký úsmev. Áno, dokázal som ju rozosmiať, to je úspech. Viem, že keby vedela, kto zabil El, tak by tu teraz so mnou nesedela a neusmievala sa na mňa. Nikdy sa to nesmie dozvedieť. Potom by som ju veľmi rýchlo stratil a to nemôžem.Odprevadil som Bellu k jej izbe a zapálil som lampu pri posteli. Ona si medzi tým ľahla na posteľ a zababušila sa do perín. Musel som sa usmiať nad tým jej gestom. Prišiel som k nej bližšie a pobozkal som ju na čelo.
,, Ak budeš čokoľvek potrebovať, zavolaj mi Bella. Dobrú noc princezná." dodal som a odišiel.
V aute ma čakal Louis, ktorý nevyzeral veľmi nadšene. Sadol som si za volan a odišiel od intráku.
,,Si sviňa Harry. Bellu si možno oklamal, no ja sa nedám. Ty veľmi dobre vieš, kto zabil Eleanor. Vieš to kurva." povedal naštvane Louis, no nemal som mu chuť odpovedať. Neveril by mi, takže by to nemalo zmysel.
,,Ty skurvysyn povedz mi to! Povedz mi to, lebo prisahám že v tej base skončíš ty!" zakričal, čo som už nevydržal a naštval som sa.
,, Nie neviem kto ju zabil Louis. Odkiaľ by som to kurva mal vedieť? Ty ma chceš posadiť do basy? Hraješ veľmi nebezpečnú hru, a ty vieš že ja neprehrávam!" povedal som naštvane a zastavil som pred klubom, do ktorého chcel Louis ísť. Ja by som teda smrť svojej priateľky nešiel zapíjať, skôr by som dopadol tak ako Bella. On je iný. On príde nato, ako a prečo Eleanor zomrela, lenže bude tak isto šokovaný, ako som bol šokovaný ja.
,, Nie ty neprehraješ Styles, lebo ty si diabol! Skončíš v pekle tak isto ako aj tvoj skurvený otec. To on z teba spravil také monštrum, aké si!"
Odopol som si pás a vystúpil som z auta. On spravil to isté. Prišiel som k nemu a chytil ho pod krk. Potom som ho hodil na zem a kopol mu poriadnú ranu do brucha.
,, O mojom otcovi takto hovoriť nebudeš. Rozumel si?" zakričal som a uštedril som mu ešte jeden kopanec do brucha. On neodpovedal tak som ho vytiahol za košeľu hore, aby som mu videl do tváre.
,,Rozumel si?" spýtal som sa ešte raz. Ten kokot mi len napľul na ksicht krv, ktorá mu tiekla z huby.
,,Ty si len obyčajný hajzel, ktorý nikdy nebude vedieť čo je to láska a nikdy nebude mať naozajstných priateľov. Si úbožiak, a ver mi že sa postarám o to, aby si skončil za mrežami!" povedal Louis načo som sa zamračil. Pustil som ho a on dopadol na zem. Nasadol som do auta a vybral sa za ňou. Za jedinou osobou, ktorá vo mne vidí aspoň kúsok dobra.
Takže baby tu je tá sľúbená časť.. aj keď to nečítate boh vie ako voeľa, tak to pridávam aspoň pre tie ktoré to čítajú.. A naozaj potešte ma nejakým komentárom.. vám to zaberie len 10 sekúnd no ja sa z toho budem veľmi dlho tešiť lebo vy ste moja inšpirácia. Neviem kedy bude ďalšia časť, lebo teraz treba opravovať známky a tak, tak ma aspoň potešte touto a dajte tu plno plno komenty a votes.. budem len rada. Táto časť je trošku smutnejšia ale moja dnešná nálada je celkovo taká.. Dobre už konečím takže Hope You Like It! :) <3
ESTÁS LEYENDO
End of Love
Fanfic"Viem že som zlý človek Bella, a viem aj to že si ťa nezaslúžim, no som príliš sebecký nato, aby som sa ťa vzdal. Potrebujem ťa. Potrebujem malé dobro v mojom živote, pretože bez neho je tu veľa temnoty. Ty si to dobro, ktoré ja potrebujem Bell. Zos...