,,Vravela som ti, že máš zostať v Paríži. Teraz ležíš kvôli mne v nemocnici. Takto si si to predstavovala?" zavtipkovala som so Sam, ktorá ležala na nemocničnej posteli, s plnými ústami čipsov. To je teda život.
,,Bella." vydala zo seba, no skoro celú ma opľula.
,,Vďaka že si mi to predžúvala Sam."
Zaškerila sa, a prehĺtla sústo, ktoré držala v ústach. ,,Bella chcela som ísť s tebou, tak som šla. Vôbec to nie je tvoja vina. Dostavila som sa v nesprávnom čase, na nesprávne miesto. O nič nejde. Je to len škrabanec."
,,Hej škrabanec." zašomrala som si popod nos.
,,No ták Bella. Keď ma odtiaľ pustia, pôjdeme to osláviť."
,,Ako myslíš." odpovedala som, a prešla k oknu, o ktoré som sa následne oprela.
Dvere v izby sa otvorili, čomu som veľkú pozornosť ani nedávala. Pozerala som sa na dopadajúce vločky snehu, ktorý sa hneď nato usadil na zemi. Rozmýšľala som nad tým, aké to bude prežiť Vianoce bez otca. Teda bez Billiho.
,,Za mesiac sú Vianoce."
,,Bella to je asi tvoja kamoška." povedala zrazu Sam, načo som sa otočila, a uvidela pri dverách stáť Eleanor.
,,Čo tu chceš?" vyštekla som na ňu nahnevane, no bola som rada že je tu.
,,Chcem sa porozprávať Bella."
,,A o čom?"
,,O nás.Bola som hlúpa a.."
,,Ešte stále si Eleanor." zasmiala som sa ironicky, a pristúpila o niečo bližšie k nej.
,,Počula som o tvojich rodičoch."
,,A to si ma tu prišla teraz ľutovať alebo čo?" nepáčilo sa mi, že sem Eleanor prišla len kvôli tomu, čo sa o mne dozvedela. Na malú chvíľku som si myslela, že prišla pre to, lebo jej chýbam, no nie. Ona tu prišla z ľútosti.
,,To nie je žiadna ľútosť Bella. Spravila som chybu, áno priznám si ju."
,,A čakáš že ti odpustím alebo čo?" hnev vo mne bol naozaj veľký, no nedala som to na sebe vedieť. Na jednu stranu, som bola rada že je tu, no na druhú.. je neskoro?
,,Myslela som že.."
,,Tak to si myslela zle." opäť som ju prerušila, no bola som naozaj nahnevaná na mňa za to, že som jej vždy všetko odpustila, a pokiaľ sa jednalo o ňu, bola tvrdohlavá ako jej mama. Teraz taká budem ja!
,,Prosím."
,,Nie."
,,Bella. Chýbaš nám."
,,Maj sa Eleanor."
Len si vzdychla, a otvorila dvere. ,,Zmenila si sa." bolo posledné čo povedala, pred tým než odišla.
Videla som na El, že niečo nie je v poriadku, no nemohla som jej odpustiť. Jedna časť zo mňa to chcela, no tá druhá mlčala, a ťahala ma preč od nej. Spravila som dobre, že som ju nechala odísť?
,,Bola si hnusná."
,,Ja viem." dodala som, a pobrala si všetky svoje veci. Rozlúčila som sa so Sam, a odišla naspäť k Harrymu.
V byte bolo pomerne ticho. Myslela som si, že bude doma aspoň Marcel, no ani ten tu nebol. Harry šiel za Jackom niečo vybaviť, a ja som tu ostala sama. Posadila som sa na gauč, a pozerala telku. V tom mi pípla smska na mobile.Nudím sa.-Sam
Ani nie pred hodinkou som od nej odišla, a ona sa nudí. To som ju až tak znudila?
YOU ARE READING
End of Love
Fanfiction"Viem že som zlý človek Bella, a viem aj to že si ťa nezaslúžim, no som príliš sebecký nato, aby som sa ťa vzdal. Potrebujem ťa. Potrebujem malé dobro v mojom živote, pretože bez neho je tu veľa temnoty. Ty si to dobro, ktoré ja potrebujem Bell. Zos...