,,Bella ja ťa mám naozaj rád.. Viac ako len kamarátku."
Vyjavene som na ňho pozerala a snažila sa spracovať to, čo povedal. To si tu zo mňa musí niekto robiť srandu alebo čo. Nezmohla som sa ani na odpoveď. A čo som mu asi tak mala povedať? No vieš Marcel milujem tvojho brata Harryho. Aj tak by to nepochopil. Keď to nepochopil doteraz, nepochopí to už vôbec.
,,Bella." oslovil ma a ja som k nemu zodvihla pohľad.
,,Marcel mal by si odísť."
,,Nie dokým mi nato niečo nepovieš." povedal mrzuto a prisunul sa ku mne bližšie. Vydýchla som si a strelila po ňom zamračeným výrazom.
,,Marcel ja neviem čo ti to vošlo do hlavy ale my dvaja spolu nikdy nebudeme. Jedine tak kamaráti, nič viac."
Bez toho aby niečo povedal, sa zodvihol a odišiel preč. Vôbec ho nechápem. Najprv na mňa nakričí a teraz mi tu vyznáva lásku. Čo sa to s tými ľuďmi deje?
* * *
Konečne doma. Z nemocnice ma prepustili hneď po tom, čo u mňa bol znova Louis a vynadal kuchárke za to, čo varila. Doktor povedal že som v poriadku a že mi len prospeje to, že pôjdem domov. Posadila som sa na svoj mäkký gauč a jedla som chrumky. Bože toto mi tak chýbalo.
Každú pol hodinku mi prišla jedna správa. Všetky boli samozrejme od Harryho, a ani na jednu som neodpovedala. Nemohla som. Nemohla som sa tváriť, že je všetko v poriadku keď to tak nebolo. Harry možno na všetko zlé, čo sa medzi nami stalo zabudol, no ja nie. Zožieral ma pocit že mi vynadal a že potom začal chodiť so Sarou. Ešte stále sa mi ozývajú jeho slová v hlave.
Vypadni z môjho skurveného života, ktorý je vďaka tebe taký, aký je.
Nezaslúžiš si byť šťastná.
Nechcem ťa vidieť a ani na teba kurva myslieť.
Bolelo ma to. Bolelo ma to, čo mi hovoril. Milovala som ho, no moja láska k nemu mizne. Je čoraz menšia a menšia.
* * *
Ani po týždni vyhýbania sa Harrymu mi nebolo lepšie. Môj život sa vrátil do normálov. S Niallom som dnes bola v kine a bolo to celkom príjemné. Nasmiali sme sa a celkom dobre som sa zabavila. Aspoň na chvíľku som nemyslela na Harryho. Z môjho premýšľania ma vyrušil zvonček. Postavila som sa a prešla k dverám, ktoré som následne otvorila. Pohľad mi padol na kučeravého chalana, ktorý mal na tvári smutný výraz a vyzeral hrozne.
,,Preboha Harry. Vystrašil si ma."
,,Keby si dvíhala telefón, nemusel by som ťa takto vystrašiť." povedal chrapľavo a vošiel dnu do bytu.
Zatvorila som za ním dvere a upriamila na ňho svoj pohľad. ,,Vyzeráš hrozne."
,,Aj sa tak cítim."
,,Práve som sa chystala učiť. Neskôr ti zavoläm dobre?" povedala som s nádejou že odíde, no on nič.
,,Nie musíme sa porozprávať."
,,Harry.."
,,Niesom so Sarou, bola to chyba." povedal s nádejou v hlase. No môj výraz sa nezmenil. Stále bol kamenný.
,,Neviem čo odomňa chceš počuť Harry."
,,Povedz že mi odpúšťaš. Povedz, že opäť budeme spolu."
,,Nemôžem." hlesla som.
Sklonil hlavu a vzdychol si. ,,Viem že ma miluješ Bell. Prosím vráť sa ku mne. Všetko bude také ako predtým."
,,Nefunguje nám to Harry." privrela som oči a tiež som si vzdychla.
,,To nie je pravda. Milujem ťa viac ako svoj život." povedal aja som sa nad tými slovami zasmiala.
,,To sú bláznivé reči."
,,Nie je to bláznovstvo, iba pravda."
,,Dobre takže aké je u teba poradie? Peniaze, nejaká kurva, ja, tvoj život.. alebo je ešte niečo predo mnou?"
,,Bell prosím nerob mi to. Neznesiem ten pocit." hlesol.
,,Skončila som Harry."
Sykol. ,,To nehovor."
,,Je koniec, choď domov."
Zdvihol obočie. ,,Ty si môj domov."
Mlčala som. Uvažovala som nad tým čo mi Harry povedal. Potom som si však spomenula nato, že Harry dal prednosť nejakej kurve než mne. Opäť sa ma zmocnil hnev.
,,Rozhodol si sa Harry. Ja som sa tiež rozhodla."
,,Zabudnem na Saru. Potrebujem ťa."
Pozrela som do jeho smaragdových očí, v ktorích sa mihali slzy. Vystrel ku mne ruky a vtiahol si ma do náručia. Ja som mu objatie neopätovala. Nemohla som.
,,Bell prosím odpusť."
,,Nechaj ma Harry." povedala som a odstrčila ho od seba. Podišla som k dverám a otvorila ich.
,,Nerob to."
,,Zbohom Harry."
*Harry*
Podišiel som k dverám a ona ich zatvorila. Vyrazilo mi to dych, a opustila ma nádej. Nevráti sa ku mne. Nechce ma a nijako to nemôžem ovplyvniť.
Dni pomaly plynuli. Bezsenné noci mi pomáhalo skracovať učenie s Marcelom, ktorý sa pripravoval na skúšky, a občas aj Beka.
Vošiel som do obchodného domu, a hádzal do košíka všetko čo mi prišlo pod ruku. Chodil som ako človek bez duše, no bolo mi to kurva jedno. Nevidel som žiadny význam v mojom živote, a teraz keď nemám ani Bellu je to horšie. Ako som tak prechádzal pomedzi regáli, všimol som si vysmiatu Bellu po boku Louisa. Keď ma zbadala, mierne sa usmiala a ja som jej úsmev opätoval.
,,Ahojte."
,,Ahoj."
Obaja sa na mňa pozerali s všemožnými pohľadmi.
,,Nakupujete?" spýtal som sa a pohľadom prešiel na Bellu.
,,Idem po mlieko." povedal Louis a vyparil sa niekde preč. Môj pohľad opäť padol na Bellu. Bola ešte krajšia ako predtým.
,,Stále ťa milujem Bell." hlesol som a pozeral na Bellu, ktorá bola mierne v šoku.
,,Viem Hazz." povedala, pričom sa kútiky mojich úst zodvihli do úsmevu nad tým, ako ma pomenovala. Hazz mi ešte v živote nepovedala.
,,Tak tu si zlato." povedala Sara, ktorá sa vynorila vedľa mňa a objala ma okolo krku.
Bella na mňa len pozerala, ako keby som jej zapichol nôž do chrbta.
,,Nebudem vyrušovať."povedala sarkasticky a usmiala sa na Saru, ktorá stála vedľa mňa.
,,Počkaj." povedal som a chytil ju za jej útlu ruku. ,,Hneváš sa?"
Vytrhla sa mi a zasmiala sa. ,,Vieš.. vlastne nechápem prečo, som prekvapená."
Smiala sa no z očí jej sršala nenávisť.
,,Nechcem ju."
,,Som rada že si znovu vo svojej koži Harry." zavrčala a odišla za Louisom, ktorý map prepaľoval pohľadom.
Dojebal som to. Zas som si tou Belli dojebal lebo ma videla so Sarou. Kde sa tu tá štetka vlastne zjavila?
,,Prečo si to spravila?"
,,Ona nie je pre teba Harry. To ja som tvoja budúcnosť."
Zasmial som sa a podišiel bližšie k nej. ,,Čomu si nerozumela na tom, žeja už dávno nie som tvoj šukací kamarát?"
Zvrtol som sa na päte a šiel k pokladni zaplatiť nákup. Vedel som presne kam mám ísť. Idem za Bellou a budem s ňou aj keby na mňa mala zavolať policajtov.
Novaaaaa :D nebudem sa rozpisovať :D dufam že sa bude pačiť a vopredsa ospravedlňujem za chyby no pisala som to na mobile :***** Hope you like it ;)
KAMU SEDANG MEMBACA
End of Love
Fiksi Penggemar"Viem že som zlý človek Bella, a viem aj to že si ťa nezaslúžim, no som príliš sebecký nato, aby som sa ťa vzdal. Potrebujem ťa. Potrebujem malé dobro v mojom živote, pretože bez neho je tu veľa temnoty. Ty si to dobro, ktoré ja potrebujem Bell. Zos...