Louis ma prinútil.

671 31 0
                                    

,,Prečo si sa tak dlho neozývala?" spýtal sa ma ustarostený otec v telefóne.

,,Prepáč oci, mala som toho naozaj veľa."

,,Dobre, musím už ísť. Amanda na mňa určite čaká. Ľúbim ťa."

,,Aj ja teba." povedala som a zložila. Ubehol  týždeň od toho môjho stretnutia s Harrym. S Bekou sa ešte stále nerozprávam, necítim sa nato. Louis stále niečo má, a ja nemám ani s kým zájsť na obed. Z môjho premýšľania ma vyrušil zvonček. Otvorila som dvere, a uvidela v nich stáť malú blondýnku. Usmiala som sa, pretože to bola Gabriela. Tiež patrila k roztlieskavačkám, a dobre sme si spolu rozumeli.

,,Ahoj Bella." povedala s úsmevom.

,,Ahoj Gabi. Poď ďalej." povedala som a usmiala sa. ,,Čo tu robíš?"

,,Viem, že ste s Bekou pohádané, a je z toho dosť mimo. Len som ti prišla povedať že nám chýbaš, a chceme ťa späť." povedala Gabriela.

,,Aj mne chýbate, no roztlieskavačkou už byť nechcem." povedala som.

,,Prosím Bella, potrebujeme ťa. Zajtra je súťaž, a nám stále jedna chýba. Chýba nám naša kapitánka. Ak nechceš byť roztlieskavačka, fajn, len nám príď zajtra pomôcť vyhrať." povedala smutne. Naozaj som tam nemala chuť ísť, lenže moje dievčatá nesklamem.

,,Dobre tak pôjdem." povedala som a Gabriela mi hneď vletela do náručia. Zvískla som, pretože ma prevrátila a obe sme spadli na zem. ,,Stačí Gabi, veď ma pripučíš." zasmiala som sa.

,,Je to už dlho, čo som Bellu nevidela sa usmievať." povedala a ešte viac sa na mňa pritlačila.

,,Možno ju už ani neuvidíš, ak neprestaneš."

,,V piatok je ten ples, dúfam že tam prídeš." povedala Gabi, len tak medzi rečou.

,,No nehovorím že nemám super sexy obtiahnuté šaty, ktoré majú na chrbte veľkú dieru, a k tomu tie vražedné sexy lodičky ktoré si mi vybrala. A tiež nehovorím, že nejdem." povedala som s úsmevom. Konečne som sa cítila tak ako predtým. Presne toto mi chýbalo.

,,Tak fajn sme dohodnuté. Zajtra o deviatej pred telocvičňou. Papapapa." povedala a vtisla mi bozk na líce.

,,Papapapa." zopakovala som jej gesto, a ona s úsmevom odišla.

Keď som do seba konečne po týždni dostala prvé teplé a naozaj aj prvé jedlo, šla som si sadnúť na gauč a pozrieť telku. Zavybroval mi mobil, čo znamenalo, že mi prišla sms.

5 minút. To je všetko čo potrebujem.-Harry

Super, presne od teba som potrebovala smsku Harry. Veľmi som sa snažila mu neodpísať, no ešte stále som ho ľúbila, takže mi to moje srdce nedovolilo.

5 minút. To je všetko čo máš Harry.-Bella

Zachvíľku som u teba.-Harry

Šla som si obliecť župan, keďže som bola len v spodnom prádle. Vyšla som na chodbu a pobrala sa k dverám, keďže už Harry klopal. Otvorila som dvere a pohľad sa mi naskytol na Harryho prekrásnu tvár, v ktorej bolo plno zmätku a bolesti. Vošiel dnu a posadili sme sa na gauč. Dávala som si pozor nato, aby medzi nami bola dostatočná vzdialenosť.

,,5 minút Harry. Čas ti beží od teraz." prehovorila som ako prvá, a umlčala to hlúpe ticho.

,,Ako mám začať.." odmlčal sa a potom pokračoval: ,,Louis ti nepovedal celú pravdu Bella. Chcel ťa proti mne poštvať spolu aj s Bekou. Nikdy som s ňou nespal. Je pravda že som večer bol v bare a popíjal ako o život, ale s nikým som sa nevyspal." nadýchol sa a znova pokračoval: ,, Milujem ťa a ty to vieš. Nikdy by som sa ťa tak rýchlo nevzdal, no musel som. Louis vedel niečo, čo som nikomu okrem Liama nepovedal."

End of LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz