Opäť si s ním?

600 26 1
                                    

,,Kde si zmyzla?" spýtala sa Gabriela.

,,No ja.. Vieš tá moja kamarátka El."

,,Jasné že viem preboha."

,,Ona je živá. Ona nezomrela. Vieš, uniesli ju. Jeden sviniar a ja s Louisom.. No my sme ju našli." povedala som a usmiala som sa na knižku, ktorú som držala v rukách.

,,Aj to som už počula. Vravela mi to Beka." povedala Gabriela a mne sa zastavil dych.

,,Super, teší ma to." povedala som ironicky, načo sa Gabriela usmiala.

,,Musím už ísť, ale Justin ma nahradí." povedala a odišla. Ja som sa nechápavo otočila a uvidela pred sebou vysmiateho Justina.

,,Zdravím krásna." zasmial sa a prisadol si vedľa mňa, načo som sa usmiala.

,,Zdravím Jusťo." povedala som s úsmevom a on sa zasmial ešte viac.

,,Ššššššššššššššššššššššt." zasyčala knihovníčka.

,,Prečo si dnes nebola na biológii?" spýtal sa potichu.

,,Bola som s Harrym, a s El." povedala som a on sa zatváril zamyslene.

,,Opäť si s ním?" spýtal sa už trochu smutnejšie. To len mne sa zdá, alebo Justin po mne fakt pokukuje? Odkedy sme natočili to video, je ku mne veľmi milý a nosí mi kvety a... Bože...

,,Áno, vieš ja.." prerušil ma hlasitým nádychom. ,,Nič nehovor Bella. Vôbec nič kurva nehovor!" povedal a odišiel.

Ja som sa len pozerala na jeho chrbát, ako myzne v útrobách knihovny. Bolo mi ho ľúto. Je pravda, že som si Justina vzala k srdcu viac ako som mala, no nič sa nemení na tom, že sme len priatelia. Nedokázala by som si s ním predstaviť vzťah už len z toho dôvodu, že mi na ňom až priveľmi záleží. Vzala som si knihy a vybrala sa za El.

Pohľad Harryho

,,Nie, nie, ni, nie, nie a nie. Už som hovorila nie?" spýtala sa dosť naštvane Eleanor. Ani sa jej popravde nečudujem.

,,Eleanor, no tak. Milujem ju nechápeš to?" povedal som dosť neisto, no našťastie si to nevšimla. Ešte nikdy som nebol taký nervózny, z dievčaťa.

,,Zabudni na to Harry. V tomto ťa rozhodne nebudem podporovať, a ako tvoja kamarátka ti vravím, aby si jej dal pokoj."

,,To nemôžeš myslieť vážne. Kurva Eleanor ja som si ju opäť získal a nemienim sa jej znova vdzať!" zakričal som, načo sa na Mňa otočilo zopár študentov, ktorí okolo nás prechádzali.

,,Harry kľud preboha. Pozri, ona je strašne zvedavá. A ver mi, že ak s ňou budeš dnes, bude mať otázky. Aj zajtra bude mať otázky, až kým jej to nevysvetlíš. Nebudem ti zakazovať sa s ňou stýkať, pretože obaja vieme, že to nedokážeš, no ak jej znova ten skurvysyn ublíži, tak si ma neželaj Harold!" povedala naštvane El, a ja som sa nad tou prezývkou, ktorú mi dala len pousmial. Zrazu ma zozadu niekto objal. Otočil som sa a uvidel som na sebe prilepenú Rebeku.

,,Harry, ach môj milovaný Harry. Kde si sa celý ten čas túlal?" povedala a vtisla mi bozk na líce.

,,Vypadni Beka." povedal som odmerane a zadíval sa do diaľky, kde som uvidel Bellu. Usmial som sa nad jej dnešným výzorom. Vyzerala nádherne, ako vždy.

Rebeka sa pozrela mojím smerom a zatvárila sa, znechutene? ,,To myslíš vážne Harry? S ňou?"

,,Milujem ju, ale to ty zjavne nechápeš." povedal som a uvidel na Bellinej pr

End of LoveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang