Aj keď ma musia všetci nenávidieť, mne to stálo za to teba chcieť..
Aj keď si myslia všetci že som blázon, mne to aj tak stálo za to..
Aj keď sa mi zrúti celučičký svet, vtedy viem že tu si, len a len pri mne..
Aj keď sa mi v rukách všetko rozpadá, vďaka tebe nie som sama..
Už tretí deň vkuse posielam Harrymu sms-ky na ktoré samozrejme neodpovedá, ale veď ani ja by som mu neodpovedala. Ničí ma to. Celý deň som doma, a ležím v posteli už len z toho dôvodu, že mi skoro vkuse treba vracať. Neviem čím to bude, no je mi neskutočne zle a bojím sa. Je pravda, že sex som už dlho nemala, no naposledy ma znásilnil Christian, ktorý NEMAL ochranu.
,,Bella vyzeráš hrozne." povedala Sam, ktorá mi doniesla teplú polievku. Nič iné som do seba nedokázala dostať.
,,Aj sa tak cítim."
,,Musíš ísť k doktorovi. Čo ak si chytila nejaký vírus alebo..." odmlčala sa, a ľútostivo na mňa pozrela. ,,Čo ak si tehotná? S tým sviniarom?" dodala a chytila mi ruku, ktorú následne stlačila.
,,Ja neviem čo so mnou je Sam, ale bojím sa ani nevieš ako."
,,Mali by sme ísť na gynekológiu." povedala a postavila sa.
,,Nie, nie, nie, nie, nie, nie a nie! Už som povedala NIE?" povedala som nanevane a snažila sa postaviť.
,,Isabella Greyová! Ideme aspoň k doktorke, keď už nie na gynekológiu okey?" povedala Sam, a hodila mi na posteľ nejakéé oblečenie.
,,Fajn, daj mi tak päť minút." vyšvihla som sa z postele, a šla sa do kúpeľne obliecť.
***************
,,Isabella?" prehovorila doktorka, a ja som na ňu upriamila svoju pozornosť. ,,Nemyslím si že to je nejaká chrípka. Boli by tu aj iné príznaky, a ty žiadne iné neudávaš. Mala by si ísť naozaj na gynekológiu." povedala, a ja som ostala len mierne šokovaná.
,,Dobre ďakujem." povedala som a postavila sa.
Vzala som si kabelku, a šla sa posadiť do čakárne. ,,Nemôžem byť tehotná. Preboha!" zapišťala som, načo sa na mne Sam začala smiať.
,,Bella veď to je predsa úžasné. Máš 23. Už by bolo načase si zakladať rodinu." povedala Sam zasnívane, a ja som na ňu len šokovane pozerala.
,,Ak som tehotná tak jedine s Christianom. A s ním ja žiť nebudem!!" povedala som nahnevane a vybrala sa na parkovisko. ,,Čo myslíš že na to povie Harry? Kurva, kurva, kurva, kruva to sa nemalo stať."
,,Bella pokoj. Ešte nie je nič isté dobre? Zajtra pôjdeš na gynekológiu aj keby som ťa tam mala dotiahnuť za vlasy!!"
,,Fajn. Poďme už domov. Chcem spať."
Cesta domov prebehla celkom dobre. Aj keď som celý čas premýšľala nad tým, ako to so mnou vlastne je. Nemôžem byť tehotná. Preboha čo so mnou bude? Nechcem ostať sama s dieťatom, veď na dieťa niesom ani pripravená. Čo budem robiť? Do riti!
Keď je žena tehotná, je to to najkajšie požehnanie, aké mohla dostať.
Tehotné ženy sú často mierumilovné, a tiež aj často menia svoje nálady.
Tehotenstvo je niečo úžasné.
Najprv som na internete hľadala príznaky tehotenstva. Potom som si vyťukala oznámenie tehotenstva rodičom a priateľom a teraz čítam komentáre tehotných žien. Preboha už mi z toho naozaj šibe. Sam je úplne vedľa z toho, že som tehotná, no ja si to nechcem priznať. Nemôžem. Preboha veď to dieťa je jedine Christianove. O tomto sa Harry v žiadnom prípade nesmie dozvedieť!
أنت تقرأ
End of Love
أدب الهواة"Viem že som zlý človek Bella, a viem aj to že si ťa nezaslúžim, no som príliš sebecký nato, aby som sa ťa vzdal. Potrebujem ťa. Potrebujem malé dobro v mojom živote, pretože bez neho je tu veľa temnoty. Ty si to dobro, ktoré ja potrebujem Bell. Zos...