Viac ako len kamarátka

483 23 0
                                    

Zobudila som sa na ostré svetlo, ktoré mi vrážalo do očí. Zodvihla som zrak, a moje oči upútal kučeravý chlapec, ktorý mi strašne niekoho pripomínal, no nedokázala som si spomenúť koho. Keď si všimol, že si ho prezerám usmial sa a prisadol si k mojej posteli.

,,Bell." zachrapčal, a mňa pri tej prezývke zamrazilo. ,,Ako sa cítiš?"

Poobzerala som sa okolo seba, a zrak mi padol na Louisa, ktorý sa na mňa tiež usmieval. Úsmev som mu opätovala, no hned nato som sa vrátila ku kučeravému chlapcovi, ktorý čakal na moju odpoveď.

,,Ja... myslím, že už mi je lepšie." povedala som a pozrela do jeho smaragdových zelených očí, ktoré ma až priveľmi fascinovali. Stále som sa snažila spomenúť na to, odkiaľ ho poznám, no posledné, čo som si pamätala, bola havária. A ešte predtým hádka. Pohádala som sa s niekym, ale nepamätám si s kým.

,,Bože vieš ako som sa o teba bál? Prepáč mi za to. So Sarou to bola chyba." povedal a ja som sa mierne zamračila. Vôbec netuším o čom tu vraví.

,,Prepáč ale netuším kto si a už vôbec nie to, o čom tu rozprávaš." povedala som a on prestal dýchať. Čo som povedala zle? Som si istá,že toho chalana nepozám, no už som ho niekde videla.

,,Č-čo? Ty si na mňa nepamtáš? Som Harry.. Tvoj priateľ." povedal zaskočene a upriamil na mňa svoj pohľad.

,,Prepáč." povedala som ľútostivo a pozrela na Louisa, ktorý sa posadil vedľa Harryho. ,,Nepamätám si ťa." dodala som.

,,To je v poriadku, utrpela vážne zranenia hlavy. Doktor povedal, že sa jej pamäť vráti čoskoro. Musíme jej pripomínať veci, a ona si spomenie." povedal Louis a chytil kučeravého chalana, ktorý sa údajne volal Harry za rameno. On si len vzdychol a postavil sa. Prešiel k oknu a pozeral na dopadajúce kvapky dažďa.

,,Nemôžem uveriť tomu, že si ma nepamätá." povedal zrazu Harry a otočil sa na mňa. ,,Čo si pamätáš? Na koho si pamätáš?"

,,No ja.. je to ťažké.. Ešte stále ma bolí hlava.. a .. Pamätám si na Beku, Gabrielu a jej priateľa Toma, pamätám si aj na to, že El už porodila, aj na Justina a Nialla. A aj na Molly. Pamätám si aj na Jacka, a na to, ako som sa kvôli nemu dostala do nemocnice... Aj na chalana dosť podobného tebe.. Myslím že sa volal Marcel? Pamätám si aj na nejakú prsnatú blondýnu, zrejme Saru alebo ako sa volala."

,,Pamätáš si na každého okrem mňa." povedal Harry a zaťal päste.

,,Je mi to ľúto ja za to naozaj nemôžem. Chcem si spomenúť, ale akokoľvek sa snažím, nedá sa to." povedala som a pozrela na Louisa, ktorý na mňa súcitne pozeral.

,,Harry tvoril dosť veľkú časť tvojho života. Vlastne on bol tvoj život. Musíš si pamätať na nejaké zážitky alebo na niečo. Nemohla si len tak zabudnúť na svojho priateľa a na všetky spomienky." povedal a pozrel na Harryho, ktorý sa tváril dosť smutne.

Ubíjalo ma to, že si nemôžem spomenúť na to, čo pre mňa ten kučeravý magor znamenal. Magor. To slovo si pamätám. Tak som hovorila niekomu, koho som milovala?

**********

,,Miluješ ma?" spýtal sa chrapľavý hlas, ktorý so nadovšetko milovala.

,,Milujem ťa?" 

,,Miluješ ma." povedal s úsmevom a pobozkal ma.

,,Som rada že z teba robím lepšieho človeka, som rada že si so mnou šťastný, ale ja nechcem byť to jediné, kvôli čomu žiješ. Nechcem sa báť toho čo spravíš zakaždým, keď sa pohádame. Alebo sa zas rozídeme. Na kom si to budeš vybíjať?  Ide tu hlavne o teba Harry. O to že si človek, ktorého ja nedokážem zmeniť. Ten človek spravil dobre, ked ma nechal pred rokmi ísť." vydala som zo seba, a pozrela na kvapky tečúce po Harryho tvári. 

End of LoveWhere stories live. Discover now