Video o láske

666 27 0
                                    

,,Čo ak El ešte stále žije?" povedala som, a cítila ako mi slzy unikajú z očí.

Ticho. Veľké ticho. Louis nato nič nepovedal. Počula som jeho prerývaný dych. Potom to zložil. ON mi to práve zložil? A čo si si myslela Bella? Že El žije a tie sny sú nejaké znamenie alebo čo? Spýtala som sa sama seba. Sadla som si na gauč a premýšľala som. Čo ak som sa zbláznila?

******

,,Tak a teraz mi odovzdajte vašu domácu." povedal pán George, a všetci začali vyťahovať svoje papiere.

Keď už všetky pozbieral, upriamil pohľad na mňa, keď si dočítal moju úlohu. Usmial sa a skúmal ďalšie papiere.

,,Greyová, Bieber poďte ku mne." zakričal na nás pán George a ja s Justinom sme šli k nemu.

,,Čítal som vaše opísané pocity a páči sa mi to. Na škole je súťaž o najlepšie video a ja som vás tam prihlásil." povedal a ja som na ňho šokovane pozrela. ,,Neboj Bella nie je to nič hrozné. Máte týždeň na to, aby ste natočili pravdivé video o čomkoľvek. O živote, o láske, o pocitoch, o móde, o popularite, o autách. O čomkoľvek."

,,Ale, počkajte ... Jeden z nás musí v tom videu odohrávať svoju rolu?" spýtal sa Justin a ja som prikívla.

,,Áno, a predpokladal som, že to bude Bella." povedal.

,,Tak s tým súhlasím." zaškeril sa Justin a pokračoval: ,,Navrhujem aby sme točili o láske. Teda, ak s tým bude Bella súhlasiť."

,,Áno, to je jediné, čo mi vyhovuje." povedala som a usmiala sa.

,,Tak dajte sa do toho. Máte na to týždeň." povedal a šiel si sadnúť za stôl.

Po škole

,,Justin prestaň ma vkuse natáčať." povedala som s úsmevom, keď sme si sadli do parku na lavičku.

,,Bella, povedz nám, čo si myslíš o láske?" spýtal sa Justin a ďalej ma natáčal.

,,Noo.. Láska v našom živote hraje dosť veľkú úlohu. Vďaka láske sme schopní sa zmeniť, odsťahovať sa, prefarbiť si vlasy, proste čokoľvek. Ale ako určite každý vie, láska má aj svoje zlé stránky, a tie nikto nechce spoznať. Nemyslím si, že láska s jednou osobou, je večná, no na určitý čas, si to tak obaja myslia a to je na tom najhoršie. Jeden chce stále viac než ten druhý." povedala som a Justin sa usmial.

,,Myslím a cítim to presne  rovnako." povedal a otočil na seba kameru. ,, Lásku človek nájde, keď to najmenej čaká. Možno ju máme pred očami." povedal a pozrel na mňa. ,,A možno, je niekde na druhom konci sveta."

Kamera opäť smerovala na mňa a ja som sa usmiala. ,, Možno je to tak." zasmiala som sa, keď mi v ruke zavibroval mobil. Písal mi Harry.

Kde si Bella? Čakám ťa pred školou už viac ako hodinu a ty nikde.- Harry

Prepáč mám prácu. Ozvem sa ti neskôr.-Bella

Akú prácu?-Harry

Radšej som ani neodpisovala. Znova by sme sa len pohádali. Justin mal kameru otočenú stále na mňa, a zaujato ma pozoroval.

,,Z tvojho pohľadu som vyčítal, že ti píše Harry." povedal.

,,Áno píše. Je naštvaný, pretože nie som s ním."

End of LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora