Musím ju nájsť

497 26 1
                                    

Sedela som vonku na verande, a užívala si teplé Španielsko. Som tu už týždeň a cítim sa lepšie. Síce mi chýba Harry a aj moji priatelia, no verím, že som sa rozhodla správne, aj keď o tom dosť pochybujem. Včera som sa bola so starkou poprechádzať po meste, a natrafila som na celkom skvelú výšku. Rozmýšľam, že sa tam pôjdem zapísať. Tiež chodím aj do detského domova, kde starká vypomáha.Je to tam skvelé, a tie deti sú strašne milé.

,,Bella, zlatíčko musím si niekam odskočiť. Vydržíš to tu sama?" spýtala sa starká a posadila sa ku mne.

,,Jasné v pohode." povedala som a usmiala sa.

,,Nechceš ísť niekam do mesta? Dnes má byť na pláži párty. Nechceš sa tam ísť pozrieť?"

,,Porozmýšľam nad tým." povedala som a znova sa usmiala.

,,Tak dobre, ja idem. Vrátim sa čím skôr." povedala a pobozkala ma na čelo.

,,Maj sa." dodala som a pozorovala starkú, ako nasadá do auta, a odchádza preč.

Bolo divné, keď ma starká vyháňala z domu. Už celý týždeň sa snažila o to, aby som si šla nájsť kamarátov. Nepotrebujem kamarátov. Načo. Je mi dobre aj samej, aj keď má ta samota raz zabije. Chýba mi Harry. Každý večer sa mi v hlave ozývajú slová, ktoré mi povedal.

Bella milujem ťa, tak skurvene ťa milujem, že to snáď ani nie je možné.

Si tá najlepšia vec, aká sa v mojom mizernom živote stala.

Fakt, že ma niekto miloval takou neobyčajnou láskou, fakt že si ma milovala ty Isabella je to najlepšie, čo ma mohlo stretnúť.

Milovala som ho, milujem ho, a aj ho budem milovať. Niekedy premýšľam nad tým, či aj on myslí na mňa tak často, ako ja na neho. Nechcem si pripustiť, že to, že som sem prišla, bola chyba, no budem si to musieť pripustiť. Bola chyba, že som opustila Harryho, pretože to bol jediný človek, ktorý ma miloval takú, aká som. Taký človek, sa nenájde každý deň. V mojom prípade takého človeka už nikdy nenájdem. Nikto totiž nenahradí Harryho Stylesa. Nikto. Z môjho premýšľania ma vyručil mobil, ktorý začal pípať ako pokazený semafór. Odomkla som ho, a začala čítať správy od neho. Od Harryho.

Bella chýbaš mi. Potrebujem ťa.-Harry

Milujem ťa, tak hrozne ťa milujem, že už nedokážem milovať nikoho iného. Ani nechcem. Prešiel už týždeň, a ty tu ešte stále nie si. Prosím vráť sa.-Harry

Vráť sa ku mne. Prosím.-Harry

Nemohla som mu odpísať. Nemohla som mu napísať ako veľmi ho milujem, pretože by to bolo ťažké aj pre ňho aj pre mňa. Nechcela som mu ani klamať, a tak som to nechala tak. Keď už som si myslela, že so správami skončil, pípla mi ďalšia, ktorá ma prekvapila.

Milovala si ma vôbec, keď si sa ma dokázala len tak vzdať?-Harry

Slzy sa dostali na povrch, a ja som ich len utierala. Vedela som, že si bude niečo také myslieť. Vedela som, že si pomyslí, že som ho ani nemilovala, no to vôbec nie je pravda. Nemôžem to nechať len tak.

Milovala som ťa Harry.-Bella

Tak prečo si ma opustila? Viem že som ti nepovedal dosť vecí, no takto sa problémy neriešia Bell. Nesmieš pred nimi utekať. Nesmieš utekať predo mnou.-Harry

Ďakujem ti Harry.-Bella

Za čo mi ďakuješ?-Harry

Za to, že si mi v mojich zrátaných dňoch dal večnosť, a nedokážem vypovedať, aká som za tú malú večnosť vďačná. Možno si myslíš, že to, že som ťa opustila pre mňa nič neznamená, no ani si nevieš predstaviť ako mi bez teba je Harry. Ani si nevieš predstaviť ako mi chýbaš, ako hrozne ťa milujem a ako bez teba neviem žiť. Každá myšlienka pri zaspávaní patrí len tebe.-Bell

End of LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora