Čo sa stalo Bell?
Hilfiger. odmlčala som sa, pretože pre mňa bolo ťažké prijať skutočnosť, že mafián je môj otec. Bojím sa, že sa so mnou Harry kvôli tomu rozíde. On je môj otec.
Čo to kurva?
Nevedela som, čo mu nato mám povedať. Na jednu stranu som ešte stále bola otrasená z toho, že John, teda Hilfiger, je môj otec. Sama som tomu nechcela veriť, no čo sa dalo už teraz robiť. Vzdychla som si, a zotrela slzy, ktoré mi stekali po tvári. Za posledný mesiac som preplakala viac, ako niekto za celý svoj život. Som z toho už unavená. Neznášam to.
Bell si tam? jeho starostlivý tón, ma vedel vždy upokojiť, no teraz to nešlo.
Harry. Sama som z toho tak mimo ako ty, ale ja.. On mi to všetko vysvetlil, a.. Verím mu.
Zajtra prídeme, a donesieme aj malú. Odnesiem ťa od neho.
Jack s tým súhlasil?
Musel. zasmial sa Harry, a mňa to trochu upokojilo.
V tom do miestnosti vstúpil Tom, a ukázal na môj mobil.
Musím končiť Harry. Milujem ťa.
Aj ja teba Bell. Čoskoro sa uvidíme.
Následne som zrušila hovor, a telefón vložila do rúk Tomovi. Ten sa na mňa len slizky usmial, a odišiel preč. Bolo už niečo po deviatej a ja som bola maximálne unavená. Musím sa vyspať. Už len dnes v tejto diere, a zajtra budem spať na svojej mäkkej posteli.
*Harry*
,,A nebudeš na ňho nadávať." upozorňoval som Jacka na to, čo smie a čo nesmie robiť v Hilfigerovom sídle. Nepotrebujem aby mi odstrelil gule, alebo podobne.
,,Harold!! Toto odo mňa nemôžeš žiadať! Zabili mi priateľku. Nie, to v žiadnom prípade."
,,Fajn, tak si tam rob čo chceš." povedal som, a on len súhlasne prikívol. ,,Kurva Jack, ak budem mať čo i len o vlas menej, zabijem ťa!" zasyčal som na ňho, no to už sme stáli pred dverami od Hilfigerovej vily.
Dvere nám otvoril nejaký šašo, začo som bol rád. Šli sme po dlhej chodbe, až sme sa ocitli v nejakej veľkej miestnosti, v ktorej bol len stôl. Fakt originálne.
,,Srdiečko." zvolal hrubý hlas, a spoza mňa vybehla malá Gabriela, aby objala svojho otca.
,,Jack, Harry." precedil pomedzi zuby. ,,Som rád, že ste pristúpili na moju dohodu." dodal.
,,Hajzel." zasyčal Jack, nad čím som len pretočil očami a buchol mu do rebier.
,,Harry. Ráď ťa spoznávam. Moja dcéra mi o tebe veľa povedala."
,,Tomu neverím. Pochybujem že sa moja Bell, rozprávala s niekým takým, ako ste vy."
,,Nepredstieraj, že ťa zaujíma." zasmial sa, a poslal svoju dcéru(Gabrielu) preč z miestnosti. Posadil sa na kreslo za obrovským stolom, a ja s Jackom sme spravili to isté.
,,Zaujíma ma viac, ako môj zasratý život."
,,Lenže ja nechcem, aby bola s niekým, ako si ty."
,,Ani ja nechcem, aby jej otec bol niekto ako ste vy. Obyčajný kokot." povedal som s úsmevom, a Jack sa začal smiať.
,,Moja dcéra ma požiadala o to, aby som vás ušetril, no pochybujem o tom, že ak budete rozprávať ako nejaky skurváci, tak že to budem rešpektovať."
ESTÁS LEYENDO
End of Love
Fanfic"Viem že som zlý človek Bella, a viem aj to že si ťa nezaslúžim, no som príliš sebecký nato, aby som sa ťa vzdal. Potrebujem ťa. Potrebujem malé dobro v mojom živote, pretože bez neho je tu veľa temnoty. Ty si to dobro, ktoré ja potrebujem Bell. Zos...