My dve sme skončili.

512 28 0
                                    

Zubudila som sa na strašný rámus, ktorý vychádzal z kuchyne. Postavila som sa na nohy a dala na seba župan. Otvorila som dvera a šla dole do kuchyne. Vošla som do kuchyne, no nikto v nej nebol. Prešla som do obývačky, kde som videla ocka ako stava vianočný stromček.

,,OCi čo to robíš?" zakričala som na ňho s úsmevom, načo sa hneď otočil.

,,No vieš, chcel som prekvapiť aj teba aj Jennu. Vidím, že teba už asi neprekvapím." zasmial sa a zliezol dole zo stoličky.

,,Ukáž, pomôžem ti." povedala som a začala som obmotávať svetielka okolo stromčeka. Ocko medzitým začal vešať gule a všelijaké iné ozdoby. Keď sme ho ozdobili, usmiali sme sa na seba a šli do kuchyne.

,,Jenna príde tak okolo obeda. Ja uvarím krocana, a ona sa postará o zbytok." povedal a zapol rúru.

,,Môže prísť aj Justin?" spýtala som sa s iskričkami v očiach.

,,Jasné, že môže." povedal otec a odišiel do obývačky.

Deň mi zbehol celkom rýchlo. Väčšinu času som pomáhala Jenne s prípravou jedla, a cez voľný čas som odpovedala na smsky typu "Veselé Vianoce Bella". Čo ma však najviac odradilo od písania bola smska od Harryho.

Prajem ti pekné Vianoce Bell.-Harry

Neodpisovala som mu. Nechala som to tak. Nemala som chuť si tu s ním vypisovať, ako keby bolo všetko v poriadku, a ako keby mi neublížil. Na jednu stranu som bola rada, že tu Justin je, no na druhú ani neviem prečo som s ním. Možno je to z trúfalosti alebo z nenávisti k Harrymu. Viem že Justina neľúbim, no mám ho rada. On to zjavne takto necíti. Bože ja hlúpa som sa dala dohromady s chalanom, ktorého len "využívam" aby Harry žiarlil. Čo sa to so mnou dopekla deje? Z môjho premýšľania ma vyrušil zvonček. Postavila som sa z gauča a šla otvoriť dvere. Keď som ich otvorila, nikto tam nebol. Našla som na zemi len obálku. Vzala som ju do rúk a vošla späť dnu. Sadla som si na gauč a otvorila obálku, v ktorej bol list.

Milá Bella,

Londýn je prekrásne mesto. Už dlho som tu nebol, a celkom mi to chýbalo. Počul som, že ste sa s Harrym rozišli. Ach dievčatko, je mi to tak ľúto.  Pristalo vám to spolu. Chcel som ti navrhnút večeru. Čo tak sa dnes stretnúť? Potrebujem s tebou niečo prediskutovať. Ak nie nevadí, nájdem si ťa a bude to o niečo bolestivejšie. S láskou Jack

Dočítala som list, a slzy som mala na krajíčku. Bolo mi z neho zle. Spravila som to čo chcel, a on mi ešte stále mieni vyhrožovať? Rozhodla som sa, že to nebudem nejako riešiť. List som hodila do krbu a šla sa obliecť, lebo zachvíľku ideme večeriať.

*********

,,Bolo to vynikajúce dievčatá. Musím vás pochváliť." povedal ocko s plným bruchom, načo som sa usmiala.

,,To teda bolo, musím sa pridať." povedal Justin a jemne mi prešiel po stehne, načo som sa zamračila. Postavila som sa od stolu, a šla odniesť riad. Po chvílke za mnou prišiel aj Harry.

,,Nepôjdeme sa prejsť?" spýtal sa a objal ma zozadu.

,,Môžme len si zbehnem po kabát." povedala som a vtisla som mu bozk na líce. Vzala som si môj kabát, a potom sme vyrazili.

Celú cestu bolo ticho, až pokiaľ sme neprešli okolo klubu v ktorom hrala hlasná hudba. Blížili sme sa k uličke, v ktorej som videla osobu, ktorá ma sledovala.

,,Justin mali by sme sa vrátiť." povedala som po chvílke mlčania.

,,Chcem ti niečo ukázať. Je to už len kúsok." povedal a potiahol ma za ruku. Začali sme behať k zamzrnutému jazierku, na ktoré som sa chodila korčuľovať každú zimu.

End of LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz