Capitolul 2

1.1K 42 2
                                    

Termina repede cu dusul ... lua o pereche de blugi stramti si un tricou negru si se imbraca repede...Comanda pizza si se aseza din nou pe canapea ... plicul era chiar langa ea ,il lua in mana si voia sa-l deschida insa soneria suna din nou ...Poate sa astepte ...si arunca plicul intr-un raft.

Prietenele o luara intr-o imbratisare calda ,avea nevoie de ele ...Ambelele aveau 21de ani ...dar niciuna nu se simtea batrana . Alice e o roscata cu niste ochi albastrii stralucitori ...e contabila la o banca de succes "da le are cu matematica" .Nikol ,insa ,e satena cu ochii caprui ciocolatii cel mai priceput medic veterinar pe care-l cunoscusem vreodata. Le cunosteam inca din copilarie ... saraca Alice tocmai ce se despartise de prietenul ei ... era un nesimstit dupa mine , se credea cel mai frumos si stia ca majoritatea fetelor ar face orice sa-i cada in brate ... Ce nesuferit !!! .Ea merita ceva mult mai bun ...

Am mancat pizza si am inceput sa vorbim despre toate ... de fapt aproape toate ... Era 2 cand au plecat ...

Maine era sambata ,dar totusi avea programul destul de incarcat .Se trezi cu o durere ingrozitoare de cap ,isi facu o cafea repede si se aseza pe scaunul din bucatarie. Plicul?? Doamne ... ce uitasem ... Se ridica repede si se indrepta spre sufragerie.Plicul era acolo.Il lua si se intoarse din nou la scaunul si cafeaua din bucatarie.

Il desfacu incet si incepu sa citeasca continutul :

Draga domnisoara Smith , am onoarea de a va informa ca tatal dumnevoastra m-a rugat sa am grija ca toate "bunurile "sa ajunga in posesia dumneavoastra ... O sa dicutam mai multe in birou meu luni la ora 14.

PS arati foarte bine mica mea impiedicata...

Cu drag al tau,Edward Clarck.

Stiu ca sunt tare scurte ,capitolele ,dar asa va fi pentru inceput astept parerile voastre :*

Soaptele inimii ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum