Capitolul 8

714 14 0
                                    

Ne sarutam frenetic ,trupurile ni se gustau incontinuu.Gura sa cobori spre gatul meu. Era ata de dulce... Vocea sa incepuse sa rosteasca vuvinte perverse.Ma inabuseam in tot acest amalgam de sentimente.O patre din mine voia sa continuie, dar cealalta in tipa in minte sa ma opresc.Nu era momentul potrivit.Ce rau se poate intampla?!

Sarutarile nu conteneau sa curga pe gatul meu spre pieptul plin.Ma stranse tare la pieptul sau instictiv picioare mi se ghemuira in jurul taliei lui.Ma ridica si ma saruta tot mai tandru.Respiram din ce in ce mai greu,gemand constant la urechea sa. Iubirea noastra continua pana tarziu in noapte ,cand cazui intr-un somn adanc.

Lumina imi deranja somnul meu prea bun.Pana la urma ,facui efortul si imi dechisai ochii.Capul meu statea pe un piept tare si paros.Privirea mea urca spre chipul barbatului . Avea un somn asa de linistit. Incercai sa-i desprind bratele din jurul taliei mele,dar stransoarea era prea puternica.Curand ochii se deschisera ,iar irisul verde imi atrase intreaga privire.

-Buna dimineata,a spus punandu-si lenes mana la gura ca sa astupe cascatul.

-Iar fi buna daca mi-ai da si mie drumul,spusei cu o nota de ironie in glas.

-Vrei sa pleci ,iubire?!Aseara trupul tau imi raspundea cu aceeasi dorinta.

-Esti un nesimtit!!

-Poate ,dar un nesimtit cate te face fericita!!!

-Te urasc!!!Doamne cum am putut sa fac asa ceva??!!?

-Deja regreti ,iubire?! De ce?!

-Pentru ca esti un mitocan...

-Mai usor cu jignirile...Puteam sa am orice femeie doresc ,dar totusi te-am ales pe tine.Simte-te onorata,spuse cu mandrie.

-Iesi acum afara din apartamentul meu!!!

-Hm... deja ma iriti.

M-a dat intr-o parte si s-a imbracat.In timpul acesta nu zicea nimic,iar eu strangeam mai tare patura in jurul meu.De ce e atat de tacut?! Chiar am fost rea...

In curand am auzit usa trantindu-se in urma sa.M-am ridicat si eu si am fugit sa fac un dus.Cand am iesit Lucky era la usa ...i-am dat sa manance si apoi mi-am facut o cafea . Dar daca raman insarcinata ?! Haide... cum imi trecu asta prin minte ?! E imposibil!!! am spus in gand razand dar nu radeam ca altadata.

Soaptele inimii ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum