Am intrat impreuna pe usa si un chelner,destul de aratos, ne-a condus pana la o masa.Bineinteles, Edward s-a comportat ca un gentlemen. Ce a patit?!
Am luat meniul si m-am uitat peste el.Deja ma gandisem ce voiam sa comand,dar cand veni chelner sa ne ia comanda Edward incuviinta:
-Vrem doua portii de friptura de rata si cel mai bun vin pe care-l aveti.
-Atat ?! Intreba chelnerul privind la chipul meu uimit.
Edward aproba din cap si ii facu semn sa se grabeasca. Ma uitam la el cu ochii plin de ura.
-Ce ai patit?!
-Eu ce am patit ,dar tu?! Ce s-a intamplat cu "ce vrea eu"?!
-Pai...ma gandeam ca-ti va placea.
-Te-ai gandit gresit,spun suparata.
-Iarta-ma.Iti va placea mult garantez...Ma pricep la femei,spuse cu un zambet pervers.
Ignorai flirtul cu el si imi mutai privirea spre intregul restaurant.Era destul de luxos si la celelalte mese erau doar oameni instariti.Ce cautam eu aici ??
In timpul mesei am glumit si radeamul unul de celalalt.Ma simteam bine si el l-a fel.
Dupa ce am terminat cina am iesit impreuna si ne-am indreptat spre masina.Am coborat din masina ,iar Edward era fix in spatele meu.S-a apropiat de mine si mi-a sarutat buzele.Gurile ni s-au unit in cel mai aromonios sarut.Doamne ma simteam cuprinsa de un sentiment nemaicunoscut...
S-a departat de mine ,a urcat in masina si a plecat,lasandu-ma perplexa... De ce m-a lasat asa?! Voiam mai mult nu bineinteles...dar recunosc saruta bine... Dimineata l-am luat pe Lucky si am plecat la alergare. Am facut un dus si m-am pregatit pentru servici.Insa, cand eram pregatita sa plec mi-a sunat telefonul.
-Da Anne? S-a intamplat ceva?!
-Hei...Ce mai faci? Mary mergi la petrecerea Lizyei ?!
-Am si uitat...parca era sambata nu?
-Da ,dar stii ne trebuie hainute noi ?
-O sa incerc Anne...
-Te rog frumos ...frumos !!!
-Ma grabesc Anne, mai vorbim. Te pup!
Restul zilei a trecut repede. Iar seara m-am intors in apartament...saracul Lucky a trebuit sa stea singur... Iubirea mea spun luandu-l in brate. Deodata se aude soneria. Ma grabesc sa raspund, iar in fata mea apare chipul lui Edward.
-Pizza si film,spuse ridicand mainile pline cu un zambet larg.
-Daca tot ai venit ?! Spun incercand sa-mi mentin zambetul.
Edward se aseza comod pe canapea si se juca cu Lucky. Dupa ce am facut dus si m-am imbracat in colanti si un tricou ,m-am intors in sufragerie.
-Va distrati ?!
-Mai bine decat iti poti inchipui ...acel zambet pervers reaparu.
-Deci ce film ai adus ?!intreb un pic stanjenita de linistea dintre noi.
-Pai ...ce alegi ?! Drama sau comedie?!
-Drama ,spun dupa un moment de ezitare.
Ne-am asezat fiecare intr-un colt al canapeli,iar Lucky statea intre noi. Deodata Lucky pleca dintre noi ,iar Edward se apropie mai mult de mine si isi puse mana in jurul taliei mele. Asa am stat pana la sfarsitul filmului.Am incercat sa ma ridic de pe canapea,dar stransoare era prea puternica.Imi intoarse capul spre el si ma saruta tandru. Isi baga mainile prin parul meu ravasindu-l. Imi pusei mainile in jurul gatului sau chiar in momentul cand ma tranti cu spatele de canapea.
CITEȘTI
Soaptele inimii ...
RomanceO poveste de dragoste in care urmele trecutului inca se izbesc de prezent . Vor recunoaste ca se iubesc? Vor accepta prezentul? Vor ramane impreuna? Nu pierde ce ai alaturi...