Capitolul 11

671 16 4
                                    

Deschisai larg ochii si vazui un tavan alb. Imi mutai privirea in jur...erau aparaturi ,iar in mainile mele erau perfuzii. Sunt la spital...

Langa patul meu era un scaun si pe spatar era haina de la un costum. Priveam adanc acea haina incercand sa-mi dau seama cum am ajuns aici. Da am lesinat... uh in fata lui. Auzi usa deschise si un corp frumos intra. Pe chipul sau se citea oboseala.

-Hei?! Te-ai trezit?!spuse zambind.

-Asa se pare...Cum am ajuns aici?!

-Pai ai lesinat...se pare ca esti insarcinata. Felicitari!!!spuse,dar acum nu mai zambea.

Stateam tacuta ,voiam sa-i zic adevarul ,dar cum?!

-E copilul tau!!!am spus uitandu-ma la tavan.

-Ce?!tipa la mine.

-Da...

-De asta ai venit la mine?! Ai nevoie de bani?! spuse cu un ton batjocoritor.

-Nu ...nu am nevoie.Voiam doar sa stii ...

-De unde stiu ca e al meu?!Cum te-ai culcat cu mine atunci asa puteai sa o faci cu oricine dupa...

-Esti un prost!!!spusei tipand. Nici macar nu ma cunosti...

-Nici tu pe mine!!!spuse ofensat.Atunci daca nu voiai bani si e intradevar copilul meu ...de ce ai venit?!

-Voiam sa stii...

-Atat?!

-Hm ...vreau sa fie legitim atat,spusei resemnata.Doar sa fi la spital la nastere,atat. Apoi poti pleca pentru totdeauna.

-Si daca nu vreau?!

-Ce e asa greu pentru tine?! Macar atat merita si...dar discursul meu fu intrerupt.

-Dar daca nu vreau sa plec...

Ramasai din nou tacuta...la asta nu ma gandisem. Dar daca vrea copilul?!

Nu avusei timp sa mai raspund ca pleca. La venirea asistentei aflai ca "domnul Clarck"statuse tot timpul langa mine. Maine eram externata ,ceea ce mi se parea incantatator,dar nu puteam decat insotita ,se pare de Edward.

POV Edward

Aflasem de la Vanessa ca Mariah era acolo. De abia asteptam sa o vad, iar cand i-am vazut chipul frumos si ochii cei negri simteam cum ma cutremur. Apoi s-a prabusit ,credeam ca voi innebuni. Am sarit la ea am inceput sa tip.Vanessa auzind tipetele mele a venit repede si a sunat dupa ambulanta. Nu mai puteam astepta am luat-o in brate si am fugit cu ea la masina. Am pus-o pe bancheta din spate ,m-am asezat la volan si am pornit . Nu mai respectam nicio regula de circulatie ,voiam sa ajung cat mai repede la spital . Cand am intrat cu ea in brate pe usa spitalului toti si-au indreptat privirile catre mine.

Dupa ce medicul a iesit din salonul ei nu m-am putut abtine sa nu-l bombardez.

-Prietena dumneavoastra a avut o cadere de calciu. Iar la primele analize se pare ca este insarcinata.Se va trezi in curand,iar maine va fi externata. Scuzati-ma dar alti pacienti ma asteapta.

E insarcinata?! Ma simteam teribil. Am intrat in salonul ei si m-am asezat pe scaun .

Totusi de ce a venit la mine?! Oare e copilul meu?!

Iesi sa o sun pe Vanessa sa aiba grija de catel pana maine dimineata,dar cand sa ma intorc inapoi era avea ochii atintiti spre tavan.

As vrea sa stiu parerile voastre despre carte,daca sa continui  sau nu...:(((

Soaptele inimii ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum