Nu pot face asta ... Trupul imi era scaldat in emotii ,pulsul mi se accelera ... mainile sale imi frematau pielea fierbinte.
Nu asta trebuie sa se intample...
-Opreste-te!! Esti nebun ??? spuse Mariah impingandu-l pe Edward departe de ea.
-Ma gandeam ca-ti place ,iubire ...
-In primul rand ,esti un ciudat ,iar in al doilea rand, tata nu avea niciun ban...
-Se pare ca nu-ti cunosti tatal,papusa .Domnul Smith ,in ciuda faptului ca era un simplu sofer a reusit sa cunoasca oameni importanti si le-a aflat marile secrete ... Poate,pare greu de crezut ,dar acesta este adevarul...spuse indreptandu-se spre birou.
Eram uimita ...tata sa aiba bani,multi bani...
-Banii unde sunt ?!
-Sunt pusi bine,iubire.Dar cum ti-am mai spus, nu o sa-i primesti curand.
-De ce?!
-Nu esti atenta deloc ...Stiu ca arat bine,dar ...
-Treci la subiect !! Il mustra Mariah.
-Nu esti pregatita !
-Glumesti,nu?! Oricum n-am nevoie de ei...
-Asa crezi ?! Se pare ca in ultimul timp nu ti-ai mai verificat cutia postala. Apartamentul va fi,in curand, ipotecat .Asta doar daca nu ai banii necesari.. Ii ai ?! spuse cu un zambet siret.
Bineinteles ca nu-i i-am idiotule...voia sa tipe Mariah.In schimb, isi lua geanta ,il prinse pe Lucky in mana stanga si pleca trantind usa in urma ei.
POV Edward
O asteptam de ceva timp.Stiam ca va veni mai devreme ,dar nici chiar asa.Cand intra pe usa pulsul o lua razna.Arata demential...fusta cea stramta te ruga sa o atingi,camasa cea rosie ii arata pieptul cel plin...si catelul De unde naiba are un caine ?! . Voiam sa ajung cat mai repede langa ea,sa o ating sa o fac a mea.... ce tot zic ?! Totusi ... n-ar strica un mic sarut...
Cand buzele ni s-au atins un fior mi-a cuprins stomacul.Voiam sa continui ,insa avea dreptate ...sunt un ciudat.Sufletul meu s-a stins cand a trantit usa, o parte din mine a ramas la ea...
Pov Mariah
E un nesimtit ... cel mai mare nesimtit...uh doamne cat am intarziat...
-Alo ?! Alice ?!
-Da...
-Am nevoie de ajutor ...stii Lucky...
-Da te astept in fata bibliotecii... il iau eu...
-Merci sunt la volan ... vorbim acolo.
Alice l-a luat pe Lucky si l-a dus acasa.Stiam ca va avea grija de el...Totusi voiam sa-l iau cu mine ,dar exista niste reguli...stupide .
Am avut ceva de lucru la biblioteca...da stiu soarece de biblioteca ,dar nu ma intereseaza ce cred altii asa sunt eu...si imi place.
Cand sa intru in bloc ,m-am uitat in cutie postala ...poate e doar o gluma proasta...dar nu !!! Era in plic...uh !!!poate nu era chiar asa de mult ...Am deschis plicul si mi-am orientat privirea doar spre ce ma interesa...SUMA.Ochii mei au iesit din orbite ... doamne dumnezeule nici daca as fi lucrat toata viata la biblioteca nu as fi strans atatia bani... Nu nu nu ... nu o sa ma rog de el ... sunt banii mei pana la urma,dar nu...
CITEȘTI
Soaptele inimii ...
RomanceO poveste de dragoste in care urmele trecutului inca se izbesc de prezent . Vor recunoaste ca se iubesc? Vor accepta prezentul? Vor ramane impreuna? Nu pierde ce ai alaturi...