Capitolul 4

956 26 1
                                    

Duminica trecu fara prea multe peripetii...Totusi ,in obisnuita mea alergare matinala ... un ghemotoc gri imi atrase atentia ...Era cel mai dragut catelus ,sufletul meu nu a mai putut rezista ... L-am luat acasa si am rugat-o pe Nikol sa ma ajute cu el... Aceasta i-a facut toate cele necesare pentru ca micutul meu Lucky sa nu aiba probleme de sanatate sau cu alti "daunatori"...

I- am cumparat un bol pentru mancare si unul pentru apa ...Seara am petrecut-o pe canapea la un film ,iar Lucky s-a asezat in poala mea ... doamne era o dulceata ...Am adormit asa "imbratisati" ,iar caldura sa imi oferea protectie... nu mai eram singura...

-Ce faci ,frumoaso?!spuse chipul frumos cu zambetul acela radios ...

-Ce cauti tu aici?! spusei muscandu-mi buza inferioara.Intreg trupul sau imi oferea un tremur ca niste fluturasi prin corpul meu atat de neajutorat in comparatie cu al sau.

Tricoul cel negru ii statea ca a doua piele ,iar muschii ii ieseau in evidenta prea tare ,ochii mei privindu-i intens ...

Se apropia incet spre mine ,trupul meu parca era impietrit , pana in momentul in care trupurile ni se atingeau perfect si gurile noastre se doreau tandru ...Sarutul veni curand ...gurile noastre se gustau reciproc era ceva dulce si mangaietor ...

Lucky ma lingea pe chipul meu somnoros...era doar un vis... nu stiu de ce dar imi pare rau... Voiam sa fie adevarat?? nu!!! nu ... dar totusi oare chiar saruta atat de bine ???

Lunea atat de asteptata sosii mai curand...Ma imbracai intr-o fusta destul de decenta cu pantofii cei noi ...camasa cea rosie si un machiaj discret ca de obicei ...Lucky ma astepta la usa bucatariei, i-am dat sa manance si mi-am facut specifica cafea cu mult "prea mult "zahar .

Cand sa ies pe usa ,Lucky mi-a luat-o inainte fugind pe scari .Nu asta voiam... uh!!! Lucky ????!!!!!.

Peste ceva timp ajunsei in fata cladirii a carei adrese era scrisa frumos pe plic... Imi voi face curaj si voi intra da ?? da ...cred .Iesi din masina impreuna cu Lucky in mana si ma indreptai spre usa ...O secretara cam dezbracata mai mult decat imbracata...

-Domnul Clarck m-a rugat sa vin astazi la birou pentru...dar fu destul de urat de vocea pitigaiata a blondei ...

-Edward te asteapta ...

Ce s-a intamplat cu domnul Edward ?? Nu ma mir ca intre cei doi sa nu fie doar o relatie strict profesionala ... dar de ce m-ar deranja ?! ma deranjeaza??

Gandurile imi disparura odata ce intrai in birou ,iar Lucky imi sari din brate...catel rau !!!

-Lucky!!!

-Ce nume dragut... ochii verzi ma priveau patrunzator. Purta un costum negru ,iar camasa alba avea primii doi nasturi desfacuti ce-i descopereau virilitatea ...Parul era ciufulit si, totusi, atat de masculin si tandru.Nu-mi puteam lua ochii de pe el ,dar latratul lui Lucky ma trezi la viata.

-Am primit scrisoarea /plicul sau ce naba a fost aia ?!

-Ce s-a intamplat ,draguta ?!

-Cred ca glumesti ... esti un avocat sau ,de fapt, fostul avocat al tatei ... si vreau sa pastram ... dar fu aspru intrerupta ...

-Si daca nu vreau ?? Da ... tatal tau a fost unul dintre cei mai buni oameni pe care i-am cunoscut ...Venind vorba de asta ,domnul Smith ti-a lasat chiar o suma frumusica ...

-Hm...

-Nu iti face griji nu o sa ti dau pana nu vei fa destul de pregatita... spuse ridicandu-se de pe scaun si venid spre mine.

Voiam sa ma ridic ,sa fug cat mai repede ,dar ceva ma oprea ... Veni in spatele meu ,iar trupul meu se ridica instantaneu lipindu-mi spatele de pieptul sau.Tremuram la atingere degetelor sale ce-mi mangaiau bratele, buzele sale imi atinsera gatul ... ma topeam de dorul acestor atingeri.Ma intoarse

cu fata spre el si imi saruta buzele flamande... Voiam acel sarut ...il voiam pe el?! nu ... sau ...

Soaptele inimii ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum