Capitolul 6

812 18 0
                                    

  Acasa Alice se juca strasnic cu Lucky.

-Ce draguti sunteti!!!

-Multumim ,zise Alice cu zambetul sau larg.

-Si cum iti mai merge tie ?! zisei asezandu-ma pe canapea.Stie ca ma refer la baieti.

-Pai... bine.L-am cunoscut pe Zack... e un dulce si jumatate...

-Da?! Cati ani are ?!

-Pai...25, spuse ezitand.E chirurg...

-Inteleg...sper sa nu mai treci ...prin stii tu ce!!!

-Sunt ok.Trebuie sa plec ,stii merg cu Zack ...

-Am inteles... Merci mult! O imbratisai si inchisei usa dupa ce pleca.

   Dimineata ma trezi imi facui delicioasa cafea si ii dadui mancare lui Lucky. Ma imbracai repede in colanti,un tricou si adidasi ,ii pusai zgarda lui Lucky si plecaram in parc.

Alergam impreuna cu Lucky si ascultam muzica la mp3 player.Deodata,in fata mea aparu chipul lui atat de frumos.

-Ce faci ,pustoaico?

-Lasa-ma!!!spusei nervoasa.

-Haide ... nu-ti fac nimic .Vreau doar sa alerg!!

-Bine... spusei resemnata.

-Sii ...ce faci asta seara ?!spuse cu un zambet pervers.

-Su...unt ocupata ,spusei balbaindu-ma.

-Serios?Nu te cred ... nu esti cea mai buna mincinoasa.

-Hm.. fie.Nu sunt.

-Si ... vrei sa mergem?!

-Nu!!! am spus nervoasa.

-Nu te mananc ,papusa! Haide!!!

Chiar as vrea ...dar Lucky.

-Dar el? am spus aratand spre catel.

-Ramane la o prietena ...Mariah ,te rog.

Glasul sau imi inmuie sufletul.Parca trecusera ani de cand n-am mai fost la o intalnire ... uh meritam nu?!

-Bine ... sa vii la 19 fix.

-Voi fi acolo.Si o lua inainte facandu-mi discret cu mana.

Cand am ajuns acasa am sunat-o pe Nikol si am rugat-o sa-l tina pe Lucky.A acceptat bucuroasa si a zis sa trec pe le ea sa-l las.

M-am despartit cu greu de el.Stiam ca-mi va lipsi ...saracutul.

Dupa servici,m-am intors acasa .Am facut un dus si mi-am ondulat parul. Mi-am aplicat un machiaj discret si mi-am luat rochia cea neagra si pantofii cei rosii. Ma priveam in oglinda... aratam bine.Dar voiam sa fiu perfecta pentru el.Cand am deschis usa blocului,el ma astepta langa o masina scumpa.

Era imbracat intr-un costum albastru si o camasa alba. Doamne ce frumos e... Mi-a deschis usa si m-a indemnat cu mana sa intru. Paseam timida...m-am asezat si el s-a urcat in masina si a pornit motoru.De-a lungul drumului niciunul nu spuse nimic.Cand ajunse in fata restaurantului ,cobori si imi deschise din nou portiera.

Soaptele inimii ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum