Pov James
Ma trezesc brusc auzind usa trantindu-se puternic de peretele din spatele acesteia... Am o impresie vaga ca s-a crapat peretele...Sper ca doar atat... Privesc cu greu ceasul de pe noptiera si incerc sa descifrez ce indica acele acestuia. Dupa zeci de secunde reusesc sa inteleg ca este doar 4 dimineata... iar prietenul meu cel mai bun , e intr-o stare avansata de ebrietate stand tolanit pe canapea...
-Felicitari!!! murmur aplaudand putin. Trebuie sa iti imanez si un premiu?
-Mai taci ,Moore!Nu sunt beat... sunt doar putin ametit...incearca sa spuna.
-Da...stiu. Mi-am dat seama!
-Sunt un cretin, Moore ! Cel mai mare...
-Eu credeam ca esti regele lor... dar na tu stii mai bine!
-Mi-e prea greu sa ma ridic ,ca ti-as da un pumn...
-Oo... devenim agresivi.Bautura nu ne face bine...
-Nu sunt beat... Pot sa spun ca mai mult arogant ,decat beat.
-Sa inteleg ca Mariah nu te-a primit cu bratele deschise?
-Si nu numai... Mi-am dovedit-o acum si pentru todeauna... ca o iubesc...
***Cu cateva ore in urma
Pov Edward
Ce ma asteptam din partea ei? Sa ma ia in brate si sa imi sopteasca timp de cateva minute un "da" prelung? Sau sa ma sarute ?
Bineinteles voiam toate astea ,dar stiu ca realitatea e cu totul alta. Am fost un atlet desavarsit ce pornise in cursa vietii sale, eram cu mult in fata tuturor, dar m-am oprit sa stau putin si astfel am fost intrecut, am pierdut tot nu numai premiul si prestigiul , cat si respectul de sine.
-Mai pune unul !spun si trantesc paharul din nou pe tejghea.
Urasc sa fiu refuzat, mai ales de o femeie, orgoliul meu e ranit...Pot sa am orice femeie imi doresc ...dar niciuna nu e ca ea!!! gandesc eu in timp ce termin alt pahar cu alcool.
Nici nu mai tin minte ultima data cand m-am imbatat.
-Inca ...
-Doua shot-uri!ordona o tipa din stanga mea barmanului.
Imi indrept privirea spre ea si raman surprins cand vad o tipa mult prea eleganta pentru acest local destul de saracacios.
Daca ea nu ma vrea ... pot sa trec mai departe.
-Inca unul si mie! spun barmanului si ma intorc spre blonda.
-Edward!incuvintez indreptand mana spre ea.
-Kitty!spune dupa ce isi da peste cap cele doua pahare cu acool ,intinzandu-mi mana alba cu o manichiura perfecta.
-Nu pari genul acela de femeie care ar umbla prin asemenea locuri! murmur in timp ce ii dau drumul la mana.
-Nici tu nu pari,dar aparentele inseala se pare! spune si schiteaza un zambet larg .
Ii zambesc si eu ...
-Cat de ciudat!spune.Nu apartinem acestei lumi ,si totusi uita-ne aici! afirma si isi trece degetele prin pletele blonde.
-Cred ca amandoi ne-am dori sa fim altundeva acum sau cel putin cu altcineva ...
-Da !!! Ne-am dori...
-Deci sa cred ca iubitul ti-a dat papucii sau te-a inselat? intreb si observ pe chipul ei o urma de uimire;maseria de avocat m-a facut sa inteleg mult mai bine femeile.
-Daca as fi putut alege ,ar fi fost prima varianta,dar in circumstantele prezente este cea de-a doua, afirma si imi ia paharul pentru a-l pune cateva secunde mai tarziu pe tejghea ,gol.
-Imi pare rau!
-Si mie, dar o sa trec mai departe...Poate n-am fost indeajuns de buna pentru el sau el pentru mine...
-Nu putem alege de cine sau cum sa fim raniti in viata ,in cel mai bun caz , putem sa alegem sa invatam cum sa traversam aceste momente... spun privind paharul gol.
-Dar tu? ma intreaba timid.
-O poveste lunga ... Mi-a fost frica ,iar acum imi insotesc frica in drumul meu...
-Cred ca inca o iubesti ...
-Da si eu cred asta ... dar poate e prea tarziu !!!
-Niciodata nu va fi prea tarziu...spune si cauta ceva prin geanta.
Daca totusi o sa ai nevoie de ceva, cauta-ma ! incuvinteaza si lasa o hartie pe tejghea. Mi-a parut bine!!! si pleaca spre iesire.
-Si mie! Poate ca o sa te caut candva! ii spun si iau hartia si o indes in buzunar. Chiar daca amandoi stim ca nu o voi face...
Ma mint pe mine insumi, nici daca as vrea, nu ma mai pot intoarce la viata mea de dinainte sa o cunosc... Nu pot trece dintr-un dormitor in altul, nu pot sa fiu cu o alta femeie in fiecare zi...Gasesc amanunte comparabile intre ea si oricare alta, si fara sa-mi dau seama mereu iasa castigatoare. Ea m-a schimbat , m-a modelat ca orice femeie , dar ea e femeia mea...si asa va ramane...
Si o iubesc ...
Buna !!! Ce mai faceti voi ?
Va astept parerile !!! Sper sa va placa...
Ce credeti ca se va mai intampla?
Va pup :-* :-* :-* si pana data viitoare numai bine...
CITEȘTI
Soaptele inimii ...
Roman d'amourO poveste de dragoste in care urmele trecutului inca se izbesc de prezent . Vor recunoaste ca se iubesc? Vor accepta prezentul? Vor ramane impreuna? Nu pierde ce ai alaturi...