Capitolul 38

388 8 5
                                    

Pov Edward

-Buna ,si tie!murmur in timp ce imi fac loc sa intru in apartament ...

-Edward n-ai ce cauta aici !!!...

-Poti sa-i spui sa plece?! Imi calca proprietatea!!!spun indreptandu-mi chipul spre tipul din spatele ei.

-Eu ?! Bai sa stii...aproape scotandu-si pumnii.

-Alex, poti te rog sa ne lasi putin?! il intrerupse Mary.Te rog?! mai mult il implora deschizandu-i usa si facandu-i semn sa iese.

Dupa ce suntem doar noi in aparatament, exceptandu-l pe Edy, continui:

-Si reiau ,am tot dreptul din lume sa fiu aici !!! Vrei sa redeschidem subiectul?!
Da subiectul ce include ... bani ,ipotecare,starea de rau din cabinetul meu, actele,mutarea mea si bineinteles...nasterea copilului. Destul de multe ... si acestea vin la pachet cu o serie de amintiri mai mult sau mai putin dureroase sau picante...

Asa credeam si eu ... spun si ma indrept spre bucatarie , unde copilul incepuse sa scanceasca ...

Fiinta minunata care era o parte din mine, nu numai pentru ca stiam asta , ci si pentru ca o simteam , era asezata pe un scaun pentru bebelusi. Purta niste hainute viu colorate intre albastru, rosu si verde. Din ochii negrii se scurgeau lacrimi fierbinti , in timp ce parul saten era ravasit din cand in cand de degetelele atat de firave si micute. Da avea ochii ei ...

-Nu-l atinge!!! tipa la mine cand voiam sa-mi indrept mainile spre Edy.

-E copilul meu !!! spun si il iau protector in bratele mele.

Pov Mariah

De ce ma tortureaza asa?! Nu are pic de suflet ... E complet ... aaa

Ma asez pe canapea si il astept pe Edward , care ducea copilul in patutul sau ...Imi pun capul intre maini si respir adanc ... Am presentimentul ca se anunta un razboi ...

-Ce cauti aici ?!
Sau mai bine spus Ce naiba faci din nou aici ?! De ce nu ai mai venit?! Ce ai patit?! Ai fost bolnav... sau ... dar mintea mea gandeste prea mult.

-Ti-am mai sp...

-Nu asta!!! i-o taiai repede. Ce ai facut atata timp?! Unde ai fost?! Nu ti-a pasat de el ... de mine ...

- A trebiut sa imi lipezesc mintea ... dar in niciun caz nu ma asteptam ca el sa fie aici !!!

-Mi-a fost de mare ajutor cand tu frecai menta nu stiu pe unde !!! marturisesc nervoasa ...

De ce te-ai intors?! Vrei ca familia Clarck sa fie mai numeroasa ?! Sa-ti spun ceva simplu NICIODATA ...

-Folesesti cam des acest cuvant ...

-Nu imi spui tu ce pot sa spun si ce nu ... tip spre el.
Sunt prea nervoasa ,dar nu trebuie... Eu chiar asta imi doresc?! Sa il zgonesc din nou?!

-Ok! Doar calmeaza-te si asculta-ma !!!

-Bine !!!spun resemnata.

Trebuie sa aiba un discurs destul de bun , daca vrea sa ma impresioneze...

-Am gresit cand am plecat. M-am gandit mai mult la mine si la problemele mele.. imi dau ochii peste cap si fac un gest teatral cu mainile... de cat la tine si la copil...

Dar acum m-am intors si imi pare sincer rau ... Si te rog ceva . ...aaaa....Casatoreste-te cu mine!!! spune repede ca si cum si-ar lua o piartra de pe inima.

Cuvintele au avut un impact destul de puternic asupra mea. Adica stateam ca o nebuna privindu-l atent fara sa clipesc. Si incercam sa inteleg cuvintele ce tocmai le rostise.

Deci e dovedit ... Cat timp a fost plecat a suferit grave probleme cerebrale.

-Cred ca ai innebunit!!!si izbucnesc intr-un ras puternic.
Sau e doar nebun dupa mine ...

-Nu glumesc deloc!!! ramane destul de pasiv in timp ce eu ma adun cu greu, dupa micuta portie de amuzament.

-Atunci esti complet bolnav...

-Ultimele analize nu-mi dovedesc asta ...

-Tu stii ce insemna asta ?? Doamne ... serios !!!
Casatorie?! Familie ?! ...

-Da ,stiu ! ramane grav si nu isi dezvaluie niciun sentiment.

-Bine .... Atunci...Raspunsul meu e nu! Te rog sa pleci! si ma indrept spre iesire.

-Oferta ramane valabila... Mai gandeste-te
Mi-as dori ... dar nu aici,nu acum ... Tdebuie sa ma gandesc mult timp... Acesta e un raspuns ... fara pic de luciditate in gandire...
Oare chiar as accepta sa formez... o relatie ,familie cu el...

-Hm... Mai am o singura intrebare !

-Te ascult...spun tinand usa deschisa.

-M-ai refuzat pentru ca esti din nou cu ala ?!

-Daca ma cunosti cu adevarat , stii singur raspunsul!si ii trantesc revoltata usa in fata.


Pana la urma... Si da ... v-am facut placerea de a-i readuce impreuna fie si pentru putin timp... momentan. Stiti si voi ca incepe scoala... si teme, invatat bla bla bla... Oricum sper sa va placa .
P.S Ce se va intampla?????????
P.SS Concursul inca este activ ...
Pana data viitoare ... ascultati ce va sopteste inimioara ... :-* :-* :-*

Soaptele inimii ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum