Capitolul Bonus 21 Alice

579 9 2
                                    

Viata e mereu un joc prost. Problema mea e ca ma indragostesc prea repede. E o iubire de moment ... ce se risipeste cat ai clipi. Dar cu el e cu totul altceva ....e deosebit. Te face sa-l placi de la prima vedere. A venit in viata mea ca un print calare pe un cal alb,iar numele sau e Zayn.
De cand l-am cunoscut e totul pentru mine. Nu e la fel ca ceilalti. Stie ce trebuie sa spuna si cand sa spuna ca sa nu ma deranjeze. E atent mereu cu mine. Pot sa spun ca ma simt  rasfata de toata aceasta atentie din partea unui barbat ca el.
Vreau cateodata sa cred ca nu e un vis. Ca nu ma voi trezi si el va pleca din viata mea.Imi este prea frica sa-mi exprim sentimentele fata de el. Am incredere, dar...
Am treaba . Cat urasc cateodata ca trebuie sa lucrez. Chiar daca asta se intampla doar de cateva ori pe saptamana ,sunt destul de obosita.Deseara am intalnire din nou cu Zayn. Chipul sau...ochii...
Revino pe pamant!!!maraia subconstientul. Mi-am continuat munca pana cand programul a luat sfarsit. Ma grabeam sa ajung la apartament cat mai curand. Mi-am facut un dus si mi-am uscat parul. Arata atat de bine. Imi iubeam parul meu roscat . M-am machiat reconosc destul de mult. Dar imi statea bine si ochii mei albastrii erau incantatori. M-am imbracat intr-o rochie neagra si sclipitoare cu niste tocuri pe masura . Ma priveam deja de cateva minute in sir cand am auzit soneria. Mi-am luat geanta si am fugit la usa.
Statea cu cotul sprijinindu-se de perete. Arata incredibil in costumul acela albastru si camasa alba. Ochii sai negrii ma faceau sa tremur. Imi aratau locuri necunescute , ma priveau adanc. Zambetul sau curtenitor i se aprinse pe fata. Ma facea sa-i cad in brate...
-Mergem?intreba intinzandu-mi mana.
-Desigur !sopti.
-Unde mergem?intrebai cand eram amandoi in masina.
-Intr-un restaurant foarte dragut!zambi.
Zambi si eu. Mereu alege ceva deosebit. Era un restaurant cu specific frantuzesc. Seara se arata romantica. Dupa ce am comandat ,ma privea inclinand capul usor.
-Stiai ca esti foarte frumoasa?
-Multumesc!sopti dar stiam ca rosisem deja.
Isi puse mana peste a mea. Caldura mainii sale imi accelera pulsul. Imi parea rau ,din nou,ca nu l-am lasat sa ma sarute ieri. Toate la timpul lor. Ne intalniseram doar de doua ori.
In tot timpul mesei ma tinu de mana . Ma intreba despre familia mea . La randul meu aflai ca venea dintr-o familie foarte influenta. Imi mai povesti despre micile sale trasnai din copilarie . Si cum toti il poreclisera "Piticul "pentru ca era cel mai scund dintre toti. Anii il ajutasera nu gluma. Acum avea peste 1,80 si un corp parca scluptat.
  Radeam cand imi povesti ca in timpul unui meci de hochei cu domnul Greene /tatal sau/tipase atat de tare ,incat mai mult de jumatate din spectatori il priveau mirati. Toate lucruri marunte care mi le poveastea pentru mine aveau o deosebita importanta.
Dar un subiect nu voiam sa-l abordam: relatiile anterioare. Eram curioasa . Gandul acesta malefic imi topaia prin minte.
-Ai avut multe relatii? /Nu-mi vine sa cred ca l-am intrebat asta./
-Pot sa spun ca da ...dar nu ma mandresc cu asta . Din toate relatiile anterioare am invatat cate ceva. Dar tu?
-Pai...la fel. /poate si mai multe/
Voiam sa stiu si care a fost cea mai lunga relatia a sa . Dar pentru moment era deajuns. Cand ajunsesem din nou in fata apartamentului hotarasem sa-l las sa ma sarute. Este cea mai potrivita pe persoana pentru mine.
-A fost o seara speciala ,iar alaturi de tine a fost si mai minunata.
Roseam usor,usor sub vorbele sale.
-Sper ca vom mai avea ocazia sa ne intalnim Alice. O seara minunata in continuare!
Vocea sa atat de dulce imi soptise numele. Se apleca si imi saruta obrazul imbujorat. Se indeparta de mine si pleca. Orgoliul sau se simtise jignit de refuzul meu de data trecuta.
-Si eu sper Zayn si... imi pare rau...sopteam intunericului de pe hol.

Soaptele inimii ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum