Aranjez repede canapeaua si ma grabesc sa deschid usa.
-Buna dimineata!!!spun femeii din fata mea si ii fac loc sa intre.
-Buna dimineata ,draga mea!!Edy inca nu s-a trezit ?
-Inca nu,dar poftiti in bucatarie tocmia ma pregateam sa fac cafeaua.
In timp ce eu pregateam cafeaua si ii dadeam de mancare lui Lucky,Emily se asezase pe un scaun.
-Nici nu-ti dai seama cat m-am bucurat cand mi-a zis ca s-a mutat cu cineva....El mi-a zis ca esti foarte frumoasa si iti spun sincer ca nu s-a inselat deloc.
-Multumesc!spun rusinoasa.Poftiti!spun si intind ceasca cu cafea proaspata si fierbinte.
-Multumesc,draga mea! Cel mai bine e ca a trecut peste incidentul cu Selena si a terminat cu relatii alea josnice.
Cine e Selena?? Si ce incident o implica pe ea? Cu greu mi-am mentinut surprinderea si zecile de intrebari ce mi se invarteau prin minte.
-Da!spun incercand sa zambesc.
-Mi-as dori mult sa-ti cunosc si eu parintii!
-Parintii mei au murit...
-Oh,iarta-ma ,draga mea! N-am stiut,spune incercand sa ma consoleze.
Am continuat sa abordam diferite subiecte. Ma simteam bine in compania ei. Ma facea sa ma dimt in largul meu .
Mi-as dori sa nu trebuiasca sa mint...Pentru un moment chiar mi-am dorit ca femeia din fata mea sa-mi fie "mama". Dar asta nu se va intampla.Eu cu Edward nici macar nu ne suportam...
-Va intrerupt, doamnelor?spuse Edward dand buzna in bucatarie.
-Nu,Edy!spune Emily in timp ce imi faca cu ochiul.Buna dimineata si tie!!!
-Buna dimineata!spune venind in spatele meu si sarutandu-ma pe frunte .
Ii zambesc la micul sau semn de iubire. Iar el imi raspunde ,la fel,cu un zambet larg.
-Te iubesc!imi sopti privindu-ma direct in ochi.
Nu stiu daca a fost un raspuns pentru ca mama sa era de fata sau pur si simplu mi-a spus ,cu adevarat , ce simte pentru mine . As fi vrut sa stiu adevarul...Dar nu era timp pentru asta. Niciodata nu e...
Se aseza pe scaunul de langa mine ,iar eu ii adusei o ceasca cu cafea.
-Deci... mama ... Ce planuri ai pentru azi?
-Cum e ultima mea zi aici vreau sa vizitez imprejurimile Edy...
-Dar de abia ati sosit aici!De ce vreti sa plecati?spun suparata.
-Pai... Eu am avut un singur motiv de cand am venit aici. Sa te cunosc pe tine ,draga mea. Si cum urma si ziua ta Edy ,am zis sa profit de moment sa petrecem putin timp impreuna.
-Ziua mea e tocmai pe 2,adica cam peste doua saptamani...De ce nu puteai sa vii atunci?
-Pai...
-Deci mai exista ceva...!!!spune suparat.
-Singuratatea nu-mi face bine Edy...Am hotarat sa plec prin tara... Sa cunosc oameni noi...
-Si mie cand voiai sa-mi spui?!spune Edward nervos. Cand pleci?
-Peste o saptamana...Te rog nu te supara!!!
Dar era prea tarziu. Deja trantise usa dintre bucatarie si living. Stiam ca e suparat ,dar nu puteam sa-l las asa. In mai putin de o secunda silueta mea iese in urma sa pe usa.
-Edward?!strig dupa el.
Dar nu ma auzea . Mergea catre dormitor,dar nu voiam sa se termine asa. Intrai pe usa si o inchisei in urma noastra.
-Edward... nu a vrut. Ingelege-o!
-De ce?!aproape tipa la mine.
-Pentru ca e mama ta. Te iubeste!!!
-Pentru ca ma iubeste putea sa ma anunte. Nu sa faca totul pe la spatele meu,spune si se aseaza pe marginea patului cu chipul in jos.
-E doar o calatorie...spun incercand sa-l linistesc.
-Dar poate sa pateasca ceva!tipa din nou.
-E un risc pe care toti trebuie sa ni-l asumam.Niciodata nu vom stii ce s-ar putea intampla daca nu continuam.Fie ea o decizie buna sau nu,spun asezandu-ma in genunchi in fata sa.
Ochii sai ma priveau. Puteam citi disperare si teama in ei.Imi indreptai mana spre obrazul sau si il mangaiai cu degetele. Deodata imi prinse mana cu a sa si o duse catre buzele sale. Un freamat ma cuprinse cand buzele sale imi atinsera pielea fierbinte.
Doar un sarut mai lipsea momentului nostru romantic. Dar el intarzia sa apara. Ma ridicai si il apucai de mana tragandu-l afara din camera.
Emily era pe canapea. Isi ridica privirea cand auzi pasi nostri.
-Edy...voia sa spuna ceva ,dar Edward o intrerupse.
-Nu-i nimic mama. Inteleg cat de greu ti-a fost cand a plecat tata,iar apoi eu.Nu m-am gandit niciodata pana acum ce ai indurat tu... si imi pare rau.
Se imbratisara.Ma bucuram ca puteam sa le impartasesc bucuria.
Ziua continua in cel mai minunat mod posibil. O imbratisai pe Emily si ii urai multa sanatate si calatorie placuta,cand ne despartiram. Imi va fi dor de ea... e minunata .
Dar inainte sa plece ne lasa cate un pachetel pentru fiecare. In al meu gasi o bratara cu diamante foarte frumoasa,iar Edward un ceas foarte scump pe care erau gravate urmatoarele cuvinte "Nu pierde ce ai alaturi...".
Hey ... care credeti ca e secretul din trecutul lui Edward?!
Pana data viitoare va pup :-* :-* :-*
CITEȘTI
Soaptele inimii ...
RomanceO poveste de dragoste in care urmele trecutului inca se izbesc de prezent . Vor recunoaste ca se iubesc? Vor accepta prezentul? Vor ramane impreuna? Nu pierde ce ai alaturi...