Pov Edward
Se pare ca am mai multe haine de cat credeam sau a doar lenea mea...
Imi aranjam hainele in noua mea locuinta. In ultimele luni imi cam schimbasem domiciliul cam des. Auzi soneria de la intrare. Nemernicul de Zayn era aici... De fapt poate James avea dreptate. De ce nu uit trecutul?? O mare parte din mine se bucura ca s-a intamplat asa. Daca relatia mea cu Selena continua,am impresia ca incet iubirea noastra se racea ... Ajungeam intr-un final se ne uram si stateam alaturi poate doar de dragul copiilor nostrii.
Recunoaşte Edward viata e mult mai buna asa !!!
Glasurile lui Moore si Greene se auzea tocmai din bucatarie. Doua perechi de ochi ma privira intens cand intarai pe usa.
-Eu ar trebui sa plec...spune Zayn ridicandu-se de la masa.
-Greene ,stai jos! spun cu un ton autoritar.
In acest timp ochii lui James se intorc spre mine parca zicand "Ai grija ce zici Clarck! Nu-mi place boxul la domiciliu!!!"
-James fii o gazda buna si serveste-ne si pe noi!!
-Sarbatorim ceva? intreaba luand 3 beri din frigider.
-Renasterea unei vechi prietenii!!!
***
-Esti gata???
-Da...spun tinandu-ma cu spatele de tocul usii.
-Ti-ai pregatit discursul? spune prinzandu-i lesa lui Maxi.
-Da,frate. Ce se poate intampla ?? In cel mai rau caz nu va mai vorbi niciodata cu Mariah...
-Si poate nici Mariah cu tine...
-Ramame de vazut,spun si ies primul pe usa.
***Peste cateva minute.
Pov Nikol
Eram in spatele biroului . Eram preocupata cu calculele obisnuite. Ceva nu era in regula ... dar inca nu-mi dadeam seama ce anume.
Auzi usa ,apoi niste pasi rasunara pe podeau curata. Nu-mi ridicai privirea. Se mai intampla ca si cabinetul meu veterinar sa fie confundat cu un Pet Shop. Dar dupa cateva priviri scurte, si asa zisi clienti paraseau incaperea.
Dar poate acum,totusi nu era o confuzie...
-Buna!auzi o voce cunoscuta.
-Buna ziua!!!spun ,iar peste o secunda dau de chipul frumos al lui James. Buna! reformulez.
S-a intamplat ceva ?!
-Nu,doar ca ... el vrea sa vorbeasca cu tine!spune si se da intr-o parte .
De abia atunci observ ca un alt barbat se mai afla in cabinet. Iar acela era Edward...
-Edward ,nu?
-Da...
-S-a intamplat ceva cu Mariah ?!intreb ingrijorata.
-De fapt ... e o poveste lunga...
Nu puteam sa cred tot ce tocmai mi se povestise. Intr-un fel ,totul acum avea sens. Adica : departarea fata de mine si Alice, aparitia iubitului in locuinta sa... Acum exista un motiv ,care putea sa raspunda la toate intrebarile... Dar ceva nu intelegeam.. . De ce venise ,totusi Edward la mine???
-Bine... sa fie adevarat tot ce ai spus . Dar de ce te afli aici,pana la urma???
-Vreau sa stiu daca ea ma iubeste...
-Dar ce pot face eu?
-Stiu ca poate esti dezamagita de ea ,dar sunteti prietene si... vreau sa aflu ce se intampla acolo!spune dupa o scurta pauza.
-Nu stiu ! Imi ceri sa o spionez sau nu stiu... Nu cred ca pot face asta...spun ridicandu-ma de pe scaun si sustinandu-ma cu degetele de birou...
-Iti cer ajutorul,atat!ma ruga.
-Ma mai gandesc ... Acum va rog sa plecati! spun si ma asez din nou in spatele biroului.
Intr-un final stabili sa trec pe la Mary. Nu de dragul lui Edward ,ci pentru prietenia noastra.
Sunai la sonerie si asteptam sa-mi deschida.
Ramasai socata cand un Alex pe jumatate adormit imi deschise usa.
-Alex??? Ce dracu cauti tu aici?!
-Acelasi lucru as putea sa te intreb si pe tine !!!
-Tot un nesimtit ai ramas ! Unde e Mary ?
-E ocupata ... doarme... Te rog sa ne scuzi ,dar suntem destul de obositi !spune si imi tranteste usa in nas.
Oh... n-o sa scapi tu asa Alexander...
Pov Mariah
-Cine era? il intreb pe Alex dupa ce imi sterg mainile si imi scot castile din urechi.
- Nu stiu ... voia sa vanda niste obiecte inutile... Am scapat repede. Ce pregatesti bun?
-Hai sa mancam...
Buna! Buna!!!
Cum vi s-a parut acest capitol ? Astept pareri!!!
P.S Nu stiu cand voi mai posta am foarte multa treaba pe cap... Iertati-ma!
P.SS Ce credeti ca se va intampla in continuare???
Pana data viitoare :-* :-* :-*
CITEȘTI
Soaptele inimii ...
RomanceO poveste de dragoste in care urmele trecutului inca se izbesc de prezent . Vor recunoaste ca se iubesc? Vor accepta prezentul? Vor ramane impreuna? Nu pierde ce ai alaturi...