Capitolul 37

428 8 1
                                    

Pov James

Sunt total debusolat...Dupa ce minute intregi am stat imbratisati , pana ce ne-a intrupt intrarea brutala a lui Edward /Du-te naiba Clarck!!!/ in apartament, acum pare din nou aceeasi Nikol glaciala si lipsita de sentimente.

Si totusi nu acesta este intregul motiv... Nu-mi vine sa cred ca Mary e din nou cu Alex sau daca nu sunt impreuna ce dracu cauta el in apartamentul ei.

Clarck , dupa chipul sau , pare destul de enervat si iritat. Acum depinde pe cine ...

Pe micuta Mary care din cauza singuratati a gasit sprijin in Alex sau pe diavolul Alex care a gasit o oportunitate de a reintra in viate ei .

Nu pot sa stiu adevarul ... Cine naiba l-ar putea intelege?! Eu unul nu ...

***

-Lamureste-ma !! Ce e in mintea ta?!

-Frate daca as stii ti-as spune ...Momentan nu pot sa dau un raspuns clar ...

-Esti suparat pe ea??

-La dracu , nu! Mai bine spus sunt dezamagit de mine si de tot ce am facut pana acum ... Probabil ma uraste ...

-Nu vom stii niciodata , daca nu te duci acolo ...

-Inca nu e momentul ...

-Timpul e pretios!Nu uita !

-Hm... rasufla puternic.Mai las diavolul sa respire , apoi il omor in bataie! spune si tranteste usa in urma sa.

-E a mea si mai am nevoie de ea!!! tip ca sa ma poata auzi ...

***

Pov Mariah

-La multi ani , puiule! spun si imi sarut copilasul.

Nu-mi vine sa cred ca au trecut deja 6 luni de cand am adus pe lume aceasta fiinta minunata ,

6 luni de schimbat scutece , 6 luni in care am trecut impreuna prin momente tensionate , 6 luni in care am simtit adevarate clipe din viata unei mame, 6 luni de plansete si tipete, 6 luni in care credeam ca mai am putin si innebunesc, 6 luni de pareri de rau si intrebari "De ce?!".

6 luni au trecut si de cand nu mai stiu nimic de el. Nu stiu daca e bine sau rau, sanatos sau bolnav , fericit sau trist , pesimist sau optimist ,sau daca s-a gandit la noi vreodata sau nu si daca e in  viata sau e mort ...

Imi asez trupul greu din nou pe scaun...Aproape vars paharul cu apa incercand sa iau pe degetel putina frisca de pe tort ...

Nu stiu de ce s-a zbatut atata sa cumpere unul ...puteam foarte simplu sa-l fac si eu .Exceptand momentul urmator in care mi- ar fi spus :"Doamne, Mary, muncesti prea mult...".Poate chiar o fac , insa nu vreau sa para ca asa este ...

Imi ling degetelul pe care adineori era frisca si il indrept din nou spre tort.

-Pana la urma l-am gasit ...!!!spune si flutura aparatul de fotografiat .

Ai patit ceva??ma intreaba speriat.

-Eu ?! Nu ... De ce?!

-Cred ca esti obosita ... Mary ti-am mai spus o data ...

-Muncesti prea mult ... spun cu o voce ciudata ca sa il pot imita mai bine.

-Da ... Si totusi eu nu vorbesc asa.

-Ba da ... Alex serios acum sunt bine... spun si ma ridic de pe scaun.

Pare ciudat ,dar Alex inca e aici . Ne viziteaza des si cateodata mai ramane si pana a doua zi . Dar relatia noastra e una de pura prietenie... nimic mai mult.

-Stii ...nu trebuie sa-ti faci atatea griji !!! Sunt o femeie in toata firea ...

-Da si o mama ... minunata si sexy ...

-Oh, cateodata chiar ar trebui sa iti dau o palma , mimez atingandu-i obrazul cu degetele.

Pe obraz ramane totusi o urma alba ...

-Iarta-ma , am uitat ca am frica pe degetel.

-Ups...si eu! spune asezandu-mi un strat pe nas,dupa care izbucneste in ras.

-Nu e amuzant !!!spun si iau o alta bucatica de tort si ii dau pe fata.

-Deci e razboi?!

-Nu ! spun si eu iau la fuga razand .

Aud pasii lui Alex in urma mea, si sunetul soneriei ce imi dovedeste ca cineva e la usa. Nici nu-mi dau seama cand ajung in dreptul usii cu Alex in urma mea , in timp ce incerc sa o deschid ...

Tot zambetul imi dispare cand vad cine se afla de fapt acolo.Ii simt repiratia calda a lui Alex in spatele meu... in timp ce in fata mea se afla ...

Hei !!! Scuze ca v-am lasat asa ... Stiu capitolul este prea scurt, dar n am avut timp de mai mult . Promit urmatorul va fi mult mai interesant si lung :-) :-) :-)

M-am gandit sa schimb coperta cartii. Asa ca dau start la un concurs pentru o noua coperta astept pozele voastre pe profilul meu de facebook Muru Cosmina.

Mult noroc tuturor.

P.S Cine credeti ca e la usa?!

Va iubesc si pana data viitoare nu uitati sa va asculti soaptele inimii... :-* :-* :-*

P.SS Trageti cu ochiul si la noua mea carte Nu te pot uita, Blondule!!!

Soaptele inimii ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum