Capitolul 28

523 10 2
                                    

Zilele treceau destul de repede pe langa mine. Astfel ca plecarea lui Edward pentru cateva zile la San Francisco se apropia mult mai repede.

Era ultima dimineata cand ma trezeam in bratele sale. Parfumul sau imi gadila narile cand deschisei ochii. Nu voiam sa plece... Mi-a promis. Stiam ca nu ma minte,nu el. Ii sarutai pieptul cu muschi . La atingerea buzelor simti cum trupul sau se incordeaza sub mine. Ma stranse mai tare in brate...

***

Ne aflam la usa apartamentului. Trolerul era pe hol ,iar noi stateam in usa imbratisati. Ne sarutam de cateva minute bune.

-Imi va fi dor de tine!!!imi zise.

-Si mie!

Cu greu ma abtineam sa nu plang. Ne sarutaram pentru ultima data si ii trupul sau disparu dupa colt.

Te iubesc!!!sopti cand eram doar eu si aerul cald din hol. Ma indreptai spre canapea ,iar atunci simti cum telefonul imi vibreaza in buzunar.

"Deja mi-e dor de tine..."chicotesc cand citesc mesajul.

"De abia ai plecat..."scriu si astept raspunsul.

"Stiu,dar va fi un drum lung..."

"Va fi mai frumos cand te vei intoarce..."

"Ma intorc acum ."

"Sper ca bebe sa semene cu tine la simtul umorului si la zambet..."scriu zambind.

"Iar cu tine neaparat la frumusete...Trebuie sa aiba ochii tai. Cateodata ma pierd in ei."

"Ce amuzant esti tu!!!"scriu incercand sa par ironica.

"Si tu!".

Vorbiram pana urca in avion.Mai erau doua saptamani pana cand trebuia sa nasc. Apartamentul va fi asa de gol fara el. Nu el in bucatarie,nu el pe canapea , nu vocea sa ce fredona sub dus , nu trupul sau langa mine in pat , nu mainile sale ce ma atingeau fara rusine... Nimic...Totul va fi pustiu...

Stai un pic... Ce se va intampla dupa nasterea ta? ma intreb mangaindu-mi abdomenul. Va ramane cu mine? Va pleca?  ... Nu-mi puteam raspunde . Nu vorbisem cu el despre acest inconvenient...

Intrai in dormitor.Langa patul cel mare se afla intr-un colt unul mai mic . Era unul dintre singurele lucruri pe care le cumparasem. Lui Edward ii placuse foarte mult si fusese mai mult dorinta lui sa-l luam. Imi amintesc cum ne plimbasem ore in sir pe langa sutele de paturi, carucioare ,magazine de hainute si imbracaminte tinandu-ne de mana ca doi oameni proaspeti casatoriti... M-ai aveam cateva hainute albe , scutece . Ma gandeam sa le cumpar dupa nastere... pe culori si ... marime. Zambeam cand ma gandeam ... la o familie...Deja ma vedeam langa Edward toata viata.

Imposibil...

Adormi gandindu-ma la un viitor langa barbatul pe care il iubeam...

***

Trecusera deja doua zile de cand Edward se afla la San Francisco, azi fiind cea de a treia zi. Maine pleca de acolo. Vorbeam la telefon mai mereu ,sa nu uit  sutele de mesaje. Mereu ma intreba cum ma simt . Incercam sa nu-l ingrijorez ,dar azi chiar nu ma simteam bine. Am renuntat si la obisnuita mea la alergare. Ma simteam foarte rau. Intrai in apartament uitand sa inchid usa cu cheia ,fiind concentrata sua-i dezleg lesa lui Lucky. Ma asezai pe canapea.

Incercam sa-mi reglez respiratia si sa scap de durerea apasatoare din abdomen. Dupa momente de tensiune incepusem sa ma simt mai bine. Ma ridicai. Tinta mea era un pahar cu apa , dar durerea reincepu.

Incercai sa ma sustin de perete. Simti cum pantalonii imi erau uzi ,dar nu de un lichid ,ci de sange. Picioarele ma lasara incet. Trupul imi era intins pe podea. Nu puteam sa ma mai ridic...

Telefonul incepu sa sune pe masa din living ,apoi auzi niste batui in usa si soneria . Dar era prea tarziu imi pierdusem deja cunostinta...

Hey din nou!!!

Cine credeti ca era la usa ?

Astept parerile voastre...

P.S Ce ati vrea sa fie copilul ?? Fetita sau baietel?!

Vreau raspunsuri si pana data viitoare va pup  :-* :-* :-*

Soaptele inimii ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum