Trecusera deja cateva zile de la "noaptea alba". M-am dus cu Anne la cumparaturi si chiar a fost o dupa amiaza linistita.Insa ceva ciudat mi-a atras atentia, cand am iesit din parcarea mall-ului am vazut masina lui Nikol...ciudat ea nu iesea fara mine la cumparaturi... Coincidenta poate?! Anne si-a cumparat o rochita rosie,iar eu una bej si pantofi asortati. Ma simteam plina de viata...fiecare fibra din corpul meu radia.
Veni si seara petrecerii Lizyei si cum planuisem eu trebuia sa o iau pe Anne si sa mergem impreuna.
Lizy era sora vitegra a Anneei . Da recunosc, nu se intelegeau mai deloc ,dar Anne nu voia sa-si dezamageasca mama si mai ales sa rateze o petrecere doar din cauza unei simple neintelegeri. Ceva prostesc nu?!
Alice a refuzat sa vina la petrecere dintr-un motiv necunoscut mie,initial.Apoi vazandu-l pe Mike ,un fost prieten de al ei, mi-am dat seama adevaratul motiv.
POV Edward
Statea pe scaunul din biroul sau.E destul de tarziu ,spune uitandu-se spre ceasul de la mana .Dar tot nu se ridica ,mintea sa era absorbita de un gand profund.
De ce sa-mi cer eu scuze?! Ea se purtase prosteste... si e asa ingamfata,se auzi spunand cu voce tare. In ultimele zile gandul sau zburase numai la ea si la trupul ei ce fremata la atingerea degetelor sale.Mai era si problema cu apartamentul...banii erau indeajuns pentru plata, insa nici el nu se intelegea de ce nu ii da odata...Pentru ca i-am promis de aia ...tipa in sinea sa. O data ce va avea banii ea isi va lua alt apartament ,iar dorinta tatalui de a ramane acolo indiferent ce s-ar intampla ar deveni o fantezie.Stia asta ...De ce nu as putea sa vorbasc cu ea despre asta ?! Pentru ca se supara orice as zice?! Ca e atat de infantila ....si atragatoare. De cand o vazuse pentru prima data ,i se paruse de o frumuseta rapitoare...Da ce nu m-am gandit mai-nainte?!O sa platesc eu in locul ei pentru apartament si ea va ramane acolo fara sa stie.Problema rezolvata,spuse mandru.Se ridica de pe scaun, isi lua haina si pleca .Era deja 1 cand ajunse in apartamentul sau.
POV Mariah
De-a lungul serii Mike imi aruncase mai multe priviri,dar nu le dadusem importanta.Dansam impreuna cu Anne ,cand un trup cald se lipi de spatele meu.
-Ce naiba? tipai intorcandu-ma spre cel cu care dansam.
-E doar un dans,nu te ingrijora!spuse Mike.
Dansaram pana se opri melodia,iar apoi plecai de pe ringul de dans indreptandu-ma catre bar. Mike era in spatelemeu. Se aseza pe scaunul de langa mine si comanda 2 shoturi barmanului.
-Eu nu beau alcool, ma trezi spunand!
-Haide e doar unul mic...!!!spuse zambind.
-Nu...
-Ti-e frica ca te voi imbata, apoi as putea profita de tine?! Nu-ti face griji nu o sa fac asta,spuse punandu-si mana la inima.
Parea destul de convingator,era doar un singur pahar ,ce rau putea sa-mi faca?! Iar la venirea barmanului ma vazui deja punand mana pe el.
-Sa o iau ca pe un da?spuse, iar un zambet ii aparu la coltul gurii.
Nu mai spusei nimic si dadui pahar peste cap. Bautura era tare, dar totusi dulce si imi incalzea gatul. Nu dura mult si o stare de greata imi aparu.
-Unde e baia ?! il intrebai pe barman.Acesta arata cu mana spre coltul din stanga al ringului. Alergai direct intr-acolo. Ajunsei la timp pentru a ma "descarca". Da e clar sunt prea sensibila...spusei dupa ce ma priveam in oglinda din baie. Eram destul de palida ,iar chipul meu schita o nota de oboseala.
Cand iesi din baie Mike era langa usa si astepta.
-Ma simt bine,spusei fara sa-i las drept la replica. Trebuie sa plec!
Ii facui cu mana cand ma indepartai. Era un tip de treaba,dar, totusi era fostul prieten a Aliceei.Imi luai la revedere de la Lizy si plecai impreuna cu Anne. Era deja 4 cand ma asezai in patul comod ,iar Lucky dormea linistit pe canapeaua din sufragerie.
CITEȘTI
Soaptele inimii ...
RomanceO poveste de dragoste in care urmele trecutului inca se izbesc de prezent . Vor recunoaste ca se iubesc? Vor accepta prezentul? Vor ramane impreuna? Nu pierde ce ai alaturi...