Am palavragit cateva ore in sir, iar Alice si Nikol au inceput sa-i povesteasca lui Edward cele mai stanjenitoare amintiri ale mele. Am cinat impreuna,iar ,bineinteles , fetele l-au complimentat pentru mancarea atat de gustoasa. Da recunosc, a fost delicioasa...
La plecare,fetele m-au luat intr-o imbratisare calduroasa si m-au pupat pe ambii obraji. "Ai facut o alegere inteleapta...e un tip de milioane"imi sopteau ele. Daca ar stii adevarul?!
-A mers mai bine decat ma asteptam ,am spus asezandu-ma epuizata pe canapea.
-Da...Prietenele tale sunt foarte dragute,spuse zambind pervers.
Imi dadui ochii peste cap.
-Imi pare rau ,ca a trebuit sa te prefaci atat,spun punandu-mi pana pe inima.
Vrei sa ne jucam cu focul,ne jucam.
-Ar trebui sa primeste un premiu pentru "cel mai bun mincinos",spun razand.
-Asa crezi?! Din pacate sa stii ca nu a fost tot timpul un joc...M-am simtit bine...
Ori chiar e cel mai bun mincinos,ori nu stiu. Se apropie incet de mine si isi puse gura sa peste a mea in cel mai romantic sarut care ar fi putut exista vreodata.
E doar o minciuna...imi tipa subconstientul. Incerc sa ma indepartez de el,insa trupul sau e mult prea puternic. Gurile noastre se departara pentru a lua putin aer.
-Edward,e doar o gluma proasta, fi serios!!!spun incercand sa ma ridic.
-Nu e nicio gluma...spuse trist aproape jignit de refuzul meu.
Poate chiar nu minte...dar tot nu sunt doamna lui de companie.Plecai in camera mea ... ma tot gandeam la cele intamplate.Intr-un tarziu adormi cu gandul la el.
-Spune-mi te rog ca ma iubesti ?!soptea in timp ce imi saruta gatul.
Dar eu taceam ...eram abdorbita de atingerile sale.
-Te rog...glasul sau ma implora.
-Te iubesc ,Edward, sopti ragusita.
-Si eu te iubesc cum n-am mai iubit pe nimeni.
Nu mai eram atenta la vorbele sale.Ma topeam incet in mainile sale.
Inca un vis cu el... Ma trezi din pat,facui un dus,apoi ma imbracai intr-o pereche de pantaloni scurti si un tricou. Cand ajunsei in bucatarie,Edward nu era de gasit. Apoi gasi un biletel pe masuta.
Buna dimineata,imi pare rau ca nu pot sta sa luam micul dejun impreuna.A intervenit ceva la lucru. Aveti grija de voi.
Al tau,Edward.
Serios?! Era necesar asta ?!maraiam eu.Imi baui cafeaua si ma asezai pe canapea si luai telecomanda in mana. Deodata se auzi telefonul. Am primit un sms. Luai telefonul si ma uitai la ecran...vazui numele si simti o stare de ameteala. "Ce mai face logodnica mea?!"
Doamne imi faceti ziua mai buna cand vad 159 de cititori ... wow...:-) :-) va multumesc.Puteti sa-mi lasati comentarii in legatura cu cartea sau/si daca doriti un capitol anume :-* :-* :-*
CITEȘTI
Soaptele inimii ...
RomanceO poveste de dragoste in care urmele trecutului inca se izbesc de prezent . Vor recunoaste ca se iubesc? Vor accepta prezentul? Vor ramane impreuna? Nu pierde ce ai alaturi...