Capitolul 14

635 14 1
                                    

Era deja 9 cand ma trezi. Capul ma durea ingrozitor. Reusi sa ma ridic si ma indreptai spre bucatarie cu gandul sa-mi fac o cafea.

-Neata',zise Edward ce statea pe un scan din jurul mesei.

-Neata, sopti eu. Mai e putina cafea si pentru mine?!

-Da...stii m-am gandit ca ar fi mult mai bine sa nu te mai duci la biblioteca. Te steresezi si asa prea mult...spune punandu-mi cafeaua in ceasca mea.

-Nu-mi poti controla viata,spun morocanoasa.

-Doar ti-am dat un sfat ,nu vreau sa patiti ceva.

Are dreptate ,intr-o oarecare masura... sunt mult prea stresata. Si nu as vrea ca micutul asta sa pateasca ceva,nu?! Si in pun mana protectoare pe abdomen.

-Eu trebuie sa plec !

Nici nu observasem ca era imbracat pentru munca. Purta o camasa alba,destul de stramta as putea spune,dar care ii arata trupul bine lucrat si pantaloni negri.

-Ne vedem diseara,cred ca voi pregati eu ceva pentru cina.Ai grija de tine!spune zambind.

Totusi m-am hotarat sa ma duc si azi la servici si sa o anunt pe sefa mea, doamna Connor la sfarsitul programului ca nu mai pot veni. Stiu ca e o doamna foarte cumsecade si nu va intra in detalii, stie ca imi iubesc munca si trebuie sa fie ceva destul de important incat sa renunt.

Toate au decurs cum am planuit,doamna Connor mi-a dat o ultima imbratisare si m-a sarutat pe obraz. "Poti sa te intorci ,oricand"imi sopti pentru ultima data,iar eu dadui aprobator din cap. Inainte sa deschid usa apartamanetul auzi niste rasete din spatele ei.

-Ce se intampla ai...?!dar ma opri la mijlocul intrebari cand doua perechi de ochi atat de cunoscute incepura sa ma priveasca.

-Buna si tie, soptira fetele la unison.

Alice si Nikol stateau ambele pe canapea ,iar Edward era asezat pe un fotoliu.

-Ce faceti voi aici ?!le intreb inca buimacita dupa surpriza atat de neasteptata.

-Pai din moment ce nu ne mai raspundeai la telefon de doua zile si nu stiam nimic de tine,ne-am hotarat sa-ti facem o vizita,explica Nikol.

-Initial, am crezut ca ai patit ceva ,dar apoi Edward ne-a deschis dragut usa,spuse Alice aratand spre tipul ce statea pe fotoliu.

-Ma duc sa-ti aduc si tie ,iubire , un pahar cu vin,spuse venind spre mine si sarutandu-mi buzele rapid.

Da trebuia sa se comporte ca un proaspat indragostit. Cum iesi pe usa ,cum ...

-Mai Mariah,nu ma asteptam sa-mi faci asa ceva !!!spune Nikol incercand sa para suparata.

-Ne-ai ascuns relatia ta cu El ...arata spre usa prin care trecuse Edward ,te inteleg ,intr-un fel, de ce ai vrut sa-l pastrezi doar pentru tine,spuse Alice cu un zambet pervers.

Ce le-a povestit Edward despre noi?!Te rog intoarcete mai repede ,murmura subconstientul meu.

-Si totusi de ce nu ne-ai spus despre relatia voastra?!intreba Nikol.

Fix atunci intra Edward cu paharul meu cu vin si un platou cu prajituri.Multumesc!!!!!????!!!!!

-Fetelor ,voi o stiti mai bine ca oricine ca ii este teama sa nu faca o alegere gresita...asa ca a asteptat pana relatia noastra s-a cladit,spuse venind la mine.

Imi stranse talia cu bratele sale,ma saruta tandru,apoi ma lua dupa el pe fotoliu.O parte din mine voia ca asta sa nu fie doar o minciuna...

Soaptele inimii ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum