Capitolul 32

507 11 3
                                    

Dimineata bebe dormea cand eu m-am trezit. Mi-am facut cafeua si  i-am dat mancare lui Lucky. In ultimul timp l-am neglizat complet. De fapt am neglijatat totul... Trebuie sa ma intorc cat mai repede la lucru. Sa ma ocup de bebe ,cat si de mine. Ma asezai pe canapea si ma uitai la un serial mai vechi.

Stateam pe canapea si priveam incontinuare la ecran cand usa apartamentului se deschisa si pe ea intra Edward.

-Hey!spune si se pune langa mine pe canapea.

-Hey...spun nepasatoare.

-Cum mai esti tu?!

Imi venea sa tip: Esti nesimtit!!! Apari asa deodata si vrei sa te iert,dupa ce m-ai parasit...

Dar nu puteam sa scot niciun cuvant si izbucni in lacrimi. Se apropie de mine,ma lua in brate ,astfel ca capul meu era la pieptul sau.

-Iarta-ma ... n-am avut de ales!!!

Ma trezi. Obrazul imi era umed... Un sentiment de singuratate pusa stapanire pe sufletul meu... De fapt nu venise. Nu aveam curajul nici sa-l sun sau sa-i trimit mesaj. Nu stiam ce s-a intamplat ,dar daca tinea cu adevarat la mine, nu pleca!

Auzi plansul lui Edy din dormitor. M-am dus catre patul sau si l-am luat in brate. Dupa ce a papat tot, il tineam in brate si incepusem sa il leagan si sa-i cant un cantecel ,pe care mama mi-l cantase mie in noptile in care nu puteam sa dorm. Sub atata povara ochii sai se inchisera si nu imi puteam lua ochii de pe el. Copilasul meu...

De abia atunci mi-am dat seama ca aveam nevoie de ajutorul cuiva. Nu puteam sa fac asta singura... Ii sarutai indelung capsorul pe firele minuscule...Il asezai din nou in patut si ii privi trupul sau micut ce parce se ascundea printre asternuturile albe.

Plecai incet din camera si reusi sa ies fara sa fac prea mult zgomot. Cand sa ma asez din nou pe canapea,soneria ma chema la usa. Ma indreptai direct catre ea. Deschisai usa si doua brate puternice ma stransera la pieptul lor. Parfumul atat de cunoscut imi gadila narile. Nu stiu ce s-a intamplat de a venit la mine, dar eram dispusa sa ascult intreaga poveste.

Stateam deja de cateva minute imbratisati,dar se pare ca nu dadea semne ca ar dori sa ne despartim trupurile.

-Imi pare atat de rau, Mary!!!

Glasul sau trada spaima , durere ...

-S-a intamplat...

-De fapt ... e o poveste atat de lunga... Si nu stiu daca sunt inca in dispozitia necesara...nu termina sa si spuna intreaga fraza ca izbucneste din nou in lacrimi. Ne asezam pe canapea si ii aduc un pahar cu apa. Mi-a facut rau, dar nu pot renega ce simt pentru el...

Un nou capitol dragilor. A durat cam mult sa-l scriu ,dar am avut o pomana si ... na. Oricum m-am gandit ca personajele sa fie interpretate de catre cineva. Astept sugestiile voastre in functie de descriere.

Eu m-am gandid : Mary - Emma Waston (bruneta) sau Shay Michelle /  Edward inca nu stiu poate Henry Spurrier dar e cam tanar si poate l-as pute la cealalta, Alice- Emma Stone , Nikol-Shenae Grimes ... cam atat ... AJUTOR !!!!

P.S Ce credeti ca a patit Edward?!

Astept pareri si sugestii!!!!

Pana data viitoare sa va iubiti si va pup :-* :-* :-*

Soaptele inimii ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum