■ MUFL's💓story ■
ကိုယ္လံုးေပၚမွန္ေရွ႕ တစ္ကိုယ္လံုး လွည့္ပတ္ၾကည့္ေနၿပီး.. ပိုင္မင္းခန္႔ၿပံဳးလိုက္မိသည္..
"ငါ့ႏွယ္ေနာ္..ငါေလးဟာဘယ္လိုေတာင္ ခန္႔ေခ်ာျဖစ္တာ! ေအးေပါ့ေလ The whole king ပဲဟာ...😌အရပ္ေလးက ရွည္အသားကလည္းေျပာစရာမလို..အင္း"
ပိုင္မင္းခန္႔တစ္ေယာက္ ဂ်င္းေဘာင္းဘီ ထဲ အက်ႌထည့္လိုက္ၿပီး...(MUFLမွာေယာက်္ားေလးေတြေဘာင္းဘီဝတ္ခြင့္ရွိပါတယ္ တနလၤာ ေသာၾကာ ကေက်ာင္းဝတ္စံုပဲဝတ္ခြင့္ရွိတာပါ)
အဲ.ေမ့ေတာ့မလို႔ ေရေမြး...ဆြတ္ဖို႔က်န္ေသးတယ္
"📱🎵🎵"
Phသံေၾကာင့္ screen ေပၚၾကည့္လိုက္ေတာ့ "ထိုစဥ္" ဆိုတဲ့ contact ေလး..
ထိုစဥ္ ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ့သူငယ္ခ်င္းမိန္းကေလးေတြထဲက ဆာမူရိုင္းဆံပင္ေကနဲ႔ေကာင္မေလး..
ေယာက်ာ္းေလးခ်င္းshipတာတဲ့ သူလာရင္ကၽြန္ေတာ္တို႔ေယာက်္ားေလး အခ်င္းခ်င္းေတာင္ပြတ္သီးပြတ္သပ္မလုပ္ရဲ ဘူးေတာ္ၾကာ Fb ေပၚတက္သြားမွ ေၾကာက္ရတယ္ သူ႔နာမည္က ထက္ထက္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ေယာက်္ားေလးေတြဆံု တုန္းသူေရာက္လာရင္ "ထိုစဥ္ ထက္ထက္ေရာက္လာေလသည္" လို႔ေျပာရင္ အကုန္ေၾကာက္ၾကတယ္ အဲ့ဒါနဲ႔ပဲ သူ႔ nickname က ထိုစဥ္ ေပါ့ဗ်ာ..သူတစ္ေယာက္တည္းမဟုတ္ဘူး ကၽြန္ေတာ့မိန္းကေလးေတြအကုန္ အဲ့လိုေတြ shipၾကတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ယြက်ားေလးေတြဘြသနားစရာပါလား ဟူး..."Hello..ထိုစဥ္ေျပာ.."
"မလာေသးဘူးလားေသာက္ေကာင္ ငါတို႔ကန္ေဘာင္မွာေစာင့္ေနတာၾကာၿပီဟ"
"ဘယ္သူႀကီးလဲ...မီမီ လား"
"ေအး"
မီမီဆိုတာကလည္းအာ့ ship ၾကတယ္ဆိုတဲ့ ထိုစဥ္ နဲ႔တစ္ဖြဲ႕တည္း.
ၿပီးေတာ့ ဇင္ဇင္ ရယ္ ႏွင္းႏွင္း ရယ္ရွိေသးတယ္...ကၽြန္ေတာ့သူငယ္ခ်င္းမေတြလည္းအဲ့စိတ္နဲ႔ပဲေသမွာ...."လာေနၿပီ..ေရာက္ေတာ့မွာ"
"ေရေဝး လား"
"မသာမရယ္ လာေနၿပီဟဲ့ ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္း The whole king ေလးကိုအဲ့လိုေျပာစရာလား"
YOU ARE READING
🎈💓MUFL's Love Story💓🎈Zaw Gyi And Unicode
Romanceေယာက်ာ္းေလးတစ္ေယာက္က ေယာက်္ားေလးတစ္ေယာက္ကိုခ်စ္တဲ့အခ်စ္ကဘယ္လိုမ်ိဳးလဲ~~~~~~ဘယ္သူကေတြးမိမွာလဲဗ်ာ..ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္မိသြားတာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္လို႔♡♡♡♡ Romance 🙊 Sweet_BL 🙈 Funny 🎉