1.
«Σύμφωνα με τον Νίκο είμαι σαν παππούς.»Όταν τελείωσα το μάθημα πήγα γρήγορα στο δωμάτιο και μάζεψα τα πραγματα μου.Δεν πήρα πολλά.Εχω αρκετά στο σπιτι.
«Μαζεύεις και ολας;»λέει ο Νίκος.
«Ναι.Αυριο έχω ένα μάθημα πρωί πρωί και μετά φεύγω κατευθείαν»του λέω.
«Έλα ρε;Το βράδυ έχει ένα πάρτυ.Το μεγαλύτερο που έχει γίνει.Δεν θα κάτσεις;»με ρωτάει.
«Όχι όχι.Θα φυγω μετά το μάθημα κατευθείαν»λέω.
«Είσαι ξενέρωτος.Το ξέρεις αυτό έτσι;»λεει.
«Μου το εχεις πει αρκετές φορές αυτό ναι!»λέω και με σπρωχνει.
«Είκοσι χρόνων είσαι!Ζησε λίγο!»λεει.Σύμφωνα με τον Νίκο είμαι σαν παππούς.
Σύμφωνα με το Νίκο τα παιδιά της ηλικίας μας πρέπει να είναι κάθε βράδυ σε ενα πάρτυ και να πιούνε αλκοόλ μέχρι να μην μπορούν να θυμηθούν το όνομα τους.Φυσικά και διαφωνώ.
«Δηλαδή θες να μου πεις ότι εσυ που κάθε μέρα ξυπνάς με πονοκέφαλο και κάνεις εμμετο ζεις την ζωή σου έτσι;»λέω.
Γελάει.
«Φυσικά!»
«Τότε φιλε μου,καλό καλοκαίρι να εχεις!»του λέω.Αν θεωρεί ζωή αυτό τότε κάτι πάει λάθος με εκείνον και όχι με εμένα.
«Εξυπνάκια.Ενω εσυ τι κανείς;Μάθημα,γυμναστήριο,τρέξιμο»
«Λογικο βρε!»λέω.
Με κοιτάει απορημένος.«ΤΕΦΑΑ δεν πάω;!»του λέω.
Ώρες ώρες είναι χαζός.
Το να γυμναζομαι και να πηγαίνω για τρέξιμο είναι αυτό για το οποίο ήρθα εδώ.«Και πάλι!»λέει.
«Πάω για τρέξιμο μην με εκνευρίζεις»του λέω.
«Τι έλεγα;Όλη μέρα τρέξιμο!»λέει.
«Αν δεν τρεχω και δεν είμαι καλός θα κοπω.Και δεν το θέλω.Θελω να τελειώσω κάποια στιγμή σε αυτήν την πενταετία!»λέω.
«Θες να πεις κάτι;»λέει.
«Ναι!Οτι είσαι χαζός και εχεις κοπεί σε τόσα μαθήματα!»λέω.
«Κοιτά κοιτά που θα μας την πει και ο Φιλιππακος!»λέει.
«Γιατί τι έχει ο Φιλιππακος;»λέω.
«Ας μην απαντήσω σε αυτό.Απλα δεν καταλαβαίνω γιατί να πας για όλο το καλοκαίρι στους γονείς σου.Αυτο είναι περίεργο»λέει.
«Γιατί είναι περίεργο;Έχω και φίλους εκει ξέρεις...»λέω.Θα είναι και ο Δημήτρης με τον Μαρκο.
Και...
Θα είναι και η Μελινα...«Γκόμενες έχει;Αυτό έχει σημασία»λέει.
«Πρέπει να άλλαξω συγκατοικο.Οποσδηποτε!»λέω και παιρνω την τσάντα και την βάζω στον ώμο.Όταν κλείνω την πόρτα τον ακούω να φωνάζει.
«ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!»
Πάω και αφήνω την τσάντα κάτω και ξεκιναω.
Μαρεσει αυτή η ώρα.
Δεν έχει κόσμο.Δε έχει σημασία τίποτα άλλο έτσι και αλλιώς.
Γιατι αυριο πάω σπιτι.
ESTÁS LEYENDO
"Θα Σε Περιμένω"
Romance*9ο βιβλίο * Αυτή είναι ιστορία της Μελινας και του Φιλίππου. Μελινα(η κόρη του Άρη και της Λέξη από το βιβλίο «ερωτευμένη με αυτόν που δεν ερωτεύεται») Φίλιππος(ο γιος του Βασίλη και της Ελεάννας από το βιβλίο «Για τα μάτια της Ελεαννας») Με μια δι...