80.
Μην είναι αυτός...
Κάνε μην είναι αυτός...«Απίστευτη έκθεση η σημερινή»λέει ο κύριος Δημήτρης.
Απίστευτη όντως...
Δεν περιμενα να έρθει...«Όντως»λέω.
«Ξέρεις πόλοι σε θέλουν στις γκαλερί τους Μελινα.Σε ζητησαν.Φυσικα τους είπα μόνο σε μια γκαλερί ανήκεις.Στην δίκη μου»λέει και γελάω.
«Καλά είπατε κύριε Δημήτρη.Και αλήθεια σας είμαι πολύ υπόχρεη.Μολις κάνατε ένα όνειρο μου αλήθεια και σας είμαι πολύ ευγνώμων.»λέω.
«Μην το ξαναπείς Μελινα.Αν δεν ήσουν καλή δεν θα σε επερνα.Εισαι η πρώτη που ερχεσαι πάντα και η τελευταία που φεύγει.Αυτο λέει πολλά.Καληνύχτα»λέει.
«Καληνύχτα κύριε Δημήτρη»λέω και φεύγει.Έχουν φύγει όλοι και το μέρος είναι άδειο.
Περπατάω στους διαδρόμους και λείπουν όλοι οι πίνακες.
Και φτάνω στον κεντρικό μου πίνακα.
Λείπει και αυτός.«Είναι περίεργο έτσι δεσποινης Μελινα;»ακούω μια φωνη και γυρνάω να τον δω.
«Όχι δεσποινης.Σωστα.Σκετο Μελινα»λέει ο Σπύρος.
«Ακριβώς Σπύρο.Θα το μάθεις που θα πάει»λέω.Ο Σπύρος είναι ο βοηθός του κυρίου Δημήτρη.
«Σπύρο;Οι πίνακες μου;Πουλήθηκαν όλοι έτσι;»λέω.
«Δεν έμεινε κανένας.Και πολύ ακριβοί έτσι»λέει.
«Χερομαι»λέω.
«Ο πιο ακριβός όμως ήταν αυτός εδώ»λέει και δείχνει το μέρος που πριν ήταν ο πίνακας με τον Φίλιππο.«Σοβαρά;»λέω.
«Ναι.Ο νεαρός με τα πράσινα μάτια έδωσε τρεις φορές παραπάνω από την τιμή του.Και επέμενε και να πάρει και τον τίτλο κάτω»λέει.Τι;
«Είπες πράσινα μάτια;»λέω.
Δεν μπορεί να είναι αυτός...
«Ναι.Εδωσε πολλά»λέει.
«Θυμάσαι το όνομα του;»λέω.
Κοιτάει την λίστα.Μην είναι αυτός...
Κάνε μην είναι αυτός...«Το μικρό του μόνο μου έδωσε.Φιλιππος»λέει.
Τιιι;;;;
Όχι μόνο ήρθε και μου χάλασε την μέρα αλλά πήρε και τον αγαπημένο μου πίνακα;;;Πως τολμάει;
Αυτό δεν θα το αφήσω έτσι!!
Παιρνω τα κλειδιά του αυτοκινήτου και μπαινω μέσα.
Παιρνω την Ηβη και αργεί να το σηκώσει.Χώρισε με την Δημήτρη και δεν είναι και πολύ καλά αυτή...
Ελπίζω να τα βρούνε....«Έλα Μελινακι.Πως πήγε;»λέει.
«Ήρθε ο Φίλιππος.Ετσι πήγε!»λέω
«Σοβαρά τώρα;»
«Ναι.Και αγόρασε και έναν πίνακα μου.Μπορεις να μου στείλεις την διεύθυνση του;Θέλω να με ακούσει!Δεν μπορεί να το κάνει αυτό!»της λέω.
«Θα στην στείλω αλλά πριν στην στείλω θέλω να σου πω κάτι.»λέει.
«Τι;»
«Ο Φίλιππος σε χώρισε επειδή έμαθε ότι δεν τα πήγαινες καλά στην σχολή και ήθελε να συγκεντρωθείς σε αυτο»λέει.Πως της ήρθε αυτό τώρα;
«Το ήξερα αυτό Ηβη.Και μετά μόλις πήγε πίσω βρήκε αλλη!»λέω.
«Όχι κανείς λάθος.Ποτε δεν βρήκε άλλην.Ποτε δεν ήταν με καμία μετά από σένα.Ειπε ψέμματα για να του θυμώσεις και έτσι να μην επιμένεις να δεις γιατί σε χώρισε.Και έτσι να συγκεντρωθείς....»
«Στην σχολή....»λέω.
«Ναι.Δεν μπορούσα να στο πω γιατί θα με σκότωνε ο Δημήτρης αλλά τώρα ξέρεις...»λέει.
«Θα τα βρείτε.Μην στεναχωριέσαι»λέω.
«Τουλάχιστον ας είναι μια από εμάς χαρούμενη»λέει και το κλεινει.Πάω γρήγορα σπιτι του.
Ποιος νομίζει ότι είναι;
Πως τολμάει και το κάνει αυτό;
KAMU SEDANG MEMBACA
"Θα Σε Περιμένω"
Romansa*9ο βιβλίο * Αυτή είναι ιστορία της Μελινας και του Φιλίππου. Μελινα(η κόρη του Άρη και της Λέξη από το βιβλίο «ερωτευμένη με αυτόν που δεν ερωτεύεται») Φίλιππος(ο γιος του Βασίλη και της Ελεάννας από το βιβλίο «Για τα μάτια της Ελεαννας») Με μια δι...