48.
«Πειστεψε με!Δεν είσαι κορίτσι...»Πήγα να φέρω κάτι να πιούμε και όταν πάω στο δωμάτιο την βλέπω κάτω στο πάτωμα και να χαϊδεύει τον Στιτς.
Ωραια εικόνα αυτή...
Κατα κάποιο τρόπο ο Στιτς είναι ο κολλητός μου.Ναι ξέρω ότι είναι γάτα απλά όταν εχεις ένα κατοικίδιο για όλη σου την ζωή δεν μπορείς παρά να τον αγαπάς.
Και από την άλλη η Μελινα....
Δεν ξέρω τι να πω για αυτήν πλέον.
Όλα αυτά τα είχα φανταστεί.Πολλες φορές.Και περιμενα να γίνουν και τώρα που είμαι μαζί της φενονται εξωπραγματικά.
«Σίγουρα σε αγαπάει πιο πολύ από μένα.Μην τον κακομαθαίνεις»της λέω και σηκώνει το κεφάλι της.
«Αφού είναι γλύκας..»λέει και κάθεται στο κρεβάτι μου.Ωραια φενεται εκει στο κρεβάτι μου...
Της πάει...Όχι όχι!
Δεν είμαι ανώμαλος.
Ξέρω ότι είναι δεκαέξι.Το ξεχνάω καμία φορά αλλά το ξέρω.
«Ναι αλλά εγώ είμαι πιο γλύκας»λέω.
Γελάει.
«Μην μου πεις ότι ζηλεύεις τον γάτο σου;»λέει.Ναι.
Αλλά ας μην το πω.
Είναι περιεργο.«Έφερα πορτοκαλάδα»της λέω και της δινω το ποτήρι της.
Πίνει και την κοιταω.
«Γιατί με κοιτάς ότι και να κάνω;Αρχίζω και ντρέπομαι...»λέει.
«Γιατί θέλω»λέω.Ή γιατί θα πρέπει να φυγω σε λίγες μέρες και θέλω αυτές οι εικόνες να μείνουν καλά στο μυαλό μου.
«Ποτέ πριν δεν με κοίταζες έτσι»λέει.
«Πριν δεν ήθελα να το καταλάβεις.Τωρα δεν με νοιαζει»λέω και αφήνω τα ποτήρια και ξαπλώνω στο κρεβάτι.Ξαπλωνη και αυτή.«Ώστε ζηλεψες την Μαρία»λέω.
Δεν το συζητήσαμε λεπτομερειακα.«Ναι.Ντρεπομαι αλλα ναι...»λέει.
«Κατάλαβες πως ένιωσα εγώ εκείνη την μέρα στην θάλασσα όταν είδες αυτόν τον συμμαθητή σου και έπεσες πάνω μου για να ζηλέψει;»λέω.
«Για αυτό έκανες έτσι;;;»λέει.
«Για αυτό!»λέω.Πλέον θα της τα λέω όλα και ότι βγει.
Αν θέλει να μείνει καλός.Αν θέλει να φύγει....
εεεε δεν θα την αφήσω να φύγει.«Πρώτη φορά ένιωσα έτσι.Για αυτό έφυγα.Και όταν μου το είπε η Ηβη θύμωσα να σου την αλήθεια.Με τον εαυτό μου.Δεν είμαι ικανή να καταλάβω τα ίδια μου τα συναισθήματα έλεγα...»λέει.
«Μην θυμώνεις.Οταν δεν εχεις ξανανιώσει κάτι σου πέρνει καιρό να το συνηδητοποιησεις»λέω.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Θα Σε Περιμένω"
Romance*9ο βιβλίο * Αυτή είναι ιστορία της Μελινας και του Φιλίππου. Μελινα(η κόρη του Άρη και της Λέξη από το βιβλίο «ερωτευμένη με αυτόν που δεν ερωτεύεται») Φίλιππος(ο γιος του Βασίλη και της Ελεάννας από το βιβλίο «Για τα μάτια της Ελεαννας») Με μια δι...