37.
Η Μαρία με τον Φίλιππο;«Βάλε αυτο το κραγιόν»μου λέει η Μαρία και μου δίνει ένα κόκκινο.
Η Ηβη και η Σοφία ετοιμάζονται στο μπάνιο και εγώ με την Μαρία στο δωμάτιο.
«Κόκκινο;»λέω.
«Θα πάει με το άσπρο φόρεμα που φοράς»λέει και το παιρνω.Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω από αυτά και πολλά.
«Να σε ρωτήσω κάτι;Την αλήθεια θέλω όμως»λέει.
«Φυσικά.Τι είναι;»λέω.
«Τρέχει κάτι με εσένα και τον Φίλιππο;»λέει.Τι;;;
Γελάω.
«Πως σου ήρθε αυτό τώρα;»λέω.
«Απλά στην πισίνα το πρωί και τώρα στον καναπέ...»λέει.
«Όχι βρε Μαρία.Τιποτα δεν συμβαίνει.Ειμαστε φίλοι.Τιποτα παραπάνω»λέω.Εγώ και ο Φίλιππος...
Λες και κάποιος σαν τον Φίλιππο θα γύρναγε να κοιτάξει εμένα...«Σίγουρα;Ούτε από την μεριά του;»λέει.
«Ειδικά από την μεριά του!»λέω με σιγουριά.
«Σίγουρα σιγουρα;»ξαναρωταει.Άντε πάλι...
«Γιατί ρωτάς όμως δεν καταλαβαίνω»λέω.
«Εεεε τι γιατί βρε Μελινακι.Ειναι ωραίος,φενεται καλός...»λέει.
«Είναι καλός!»προσθέτω.Κάτσε κάτσε κάτσε για να καταλάβω...
«Σου αρεσει;Αυτό μου λες;»λέω.
Κουνάει το κεφάλι της.Της αρεσει ο Φίλιππος;
Ο γνωστός ο Φιλιππος;
Ο στο άλλο δωμάτιο ο Φίλιππος;«Αυτόν τον άνθρωπο δεν μπορείς να μην σου αρεσει.Αυτα τα μάτια του...Παναγία μου...»λέει.
Φυσικά.
Επρεπε να το περιμένω.
Η Μαρία είναι κούκλα,ο Φίλιππος είναι κούκλος....«Ναι έχει Ωραια μάτια η αλήθεια είναι...»λέω.
«Μόνο Ωραια;Είναι να τα ζωγραφίσεις και να τα βάλεις κορνίζα στο δωμάτιο σου!»λέει ενθουσιασμένα.Η Μαρία με τον Φίλιππο;
«Ελπίζω να μην έχει κοπέλα;Ποτέ δεν θα έμπαινα αναμεσα σε ζευγάρι...»λέει.
«Όχι δεν έχει...»λέω.
«Σίγουρα δεν σαρεσει έτσι;»ξαναλεει.
«Απλά δεν θέλω να δημιουργήσω προβλήματα...»λέει.
«Όχι.Οχι δεν μαρεσει...»λέω.Η Μαρία με τον Φίλιππο;
«Πάω στο μπάνιο να βαλω τους φακούς μου»λέει και φεύγει.
Γιατί μου φενεται περίεργο;
Δεν θα έπρεπε...
Σιγά...Πάω στο σαλόνι και ήταν όλοι εκει.
Ωραίοι και φτιαγμενοι.
«Άντε φώναξε την Μαρία.Στο μπάνιο είναι»λέει ο Μαρκος και πάω στο μπάνιο.Η πόρτα ήταν ανοιχτη και βλέπω την Μαρία και κάτω στο πάτωμα με τον Φίλιππο.Τι κάνουν;
«Το βρηκες;»του λέει.
«Όχι.Που στο καλό πηγε;»λέει.
«Το βρήκα!»λέει ο Φίλιππος και της το δίνει.
«Είσαι τέλειος!»του λέει.«Παιδιά;»λέω σιγά και γύρνανε και οι δυο.
«Λιλο...»λέει ο Φίλιππος.
«Πάμε;Περιμένουν τα παιδιά»λέω και προχωράει ο Φίλιππος πρώτος.Η Μαρία με ποιανει αγκαζέ και προχωράμε.
«Είναι τόσο καλός και ευγενικός.Απορω πως είναι μόνος του...»λέει.Η Μαρία με τον Φίλιππο;
Δεν μπορώ να τους φανταστώ μαζί.Ο Φίλιππος με άλλην..
Να κρατάει το χέρι της,να προχωράνε αγκαλιά,να την φιλάει,να της λέει....Να της λέει σαγαπαω...
ESTÁS LEYENDO
"Θα Σε Περιμένω"
Romance*9ο βιβλίο * Αυτή είναι ιστορία της Μελινας και του Φιλίππου. Μελινα(η κόρη του Άρη και της Λέξη από το βιβλίο «ερωτευμένη με αυτόν που δεν ερωτεύεται») Φίλιππος(ο γιος του Βασίλη και της Ελεάννας από το βιβλίο «Για τα μάτια της Ελεαννας») Με μια δι...