81.
«Μην με λες έτσι!Σε μισώ Φίλιππε!!»Του βάζω φαγητο στο μπολ και άμεσως πλησιαζει και τρώει.
«Πείνασες Τίγρη;Δεν άργησα τόσο πολύ...»του λέω και τρώει γρήγορα.
Το σπιτι είναι μεγάλο και όταν είσαι μόνος σου θέλεις και λίγη παρέα.Ετσι πήρα τον Τίγρη.Ειναι λίγο άγριος και πιο γεμάτος ενεργεια από τον Στιτς αλλά είναι καλουλης.
Θα εκανα μπάνιο αλλά χτύπησε η πόρτα.Και όχι μόνο χτυπαγε αλλά επέμενε και ολας.
Πήγε αργά.Ποιος είναι τέτοια ώρα;
Ανοίγω και η μόνη που δεν περιμενα ειναι αυτή που είναι στην πόρτα μου.
«Λιλο;»λέω και χωρίς να πω κάτι μπαινει μέσα και κλείνω την πόρτα.
«Που βρηκες την διεύθυνση μου;»λέω.
«Η Ηβη!Πως τολμησες;Που είναι;»λέει και ψάχνει.
«Που είναι ποιος;»λεω
«Μην κανείς τον ανήξερο.Ο πίνακας μου.Το θέλω τώρα πίσω!!»λέει και μπαινει μέσα στα δωμάτια.Την ακολουθώ.Ανοίγει την πρώτη πόρτα και μπαινει στο υπνοδωμάτιο.Και βλέπει τον πίνακα της.Κρεμασμενο πάνω από το κρεβάτι μου.
«Τώρα κατέβασε το!Θα το πάρω και θα σου δωσω τα λεφτά!»λέει.
«Τι;Μελινα όχι.Τον αγόρασα!»λέω.
«Δεν με νοιαζει.Ειναι δικό μου και δεν θέλω να εχεις τίποτα δικό μου!»λέει και πάει κοντά να τον κατεβάσει.
«Μελινα άστο»λέω.
«Θα το βγάλω!Δεν θέλω να το εχεις!»λέει.
«Άστο θα πέσει στο κεφάλι σου»λέω και βγάζει τα χέρια της.
«Να το βγάλεις και να τον στείλεις στην γκαλερί!»λέει και φεύγει από το δωμάτιο.Είναι όμορφη ακόμα και νευριάσμενη...
Μέτα από λίγο ξαναμπαίνει στο δωμάτιο.
«Ποιος νομίζεις ότι είσαι;Πως μπορείς να το κανείς αυτό;»λέει και βάζει τα χέρια στην μέση της.
«Ποιο;Που αγόρασα τον πίνακα;»λέω.
«Όχι!Αυτο!Ολα!»λέει.
«Λιλο...»λέω.
«Μην με λες έτσι!Σε μισώ Φίλιππε!!»λέει.Με σκοτώνει...
«Όχι δεν με μισείς»λέω.
«Σε μισώ ναι!»λέει.
«Μην το λες συνέχεια αυτό!Με νευριάζει!»
«Ε λοιπόν κρίμα.Γιατι το κάνω!»λέει.
«Όχι δεν με μισείς Μελινα»
«Σε μισώ!!»λέει πάλι.
«ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;;ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ;»λέω δυνατά και δειχνω τον πίνακα.«Αυτός είμαι εγώ Μελινα.Το ξέρουμε και οι δυο.Και κάτω τι λέει;Θα σε περιμένω!!Οπως έλεγα εγώ!»της λέω.
«Είσαι βλάκας και ηλιθιος και χαζός!!Τα ξέρω όλα Φίλιππε.Μου τα είπε η Ηβη!Ποτε δεν πηγές με άλλην!»λέει.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Θα Σε Περιμένω"
Romance*9ο βιβλίο * Αυτή είναι ιστορία της Μελινας και του Φιλίππου. Μελινα(η κόρη του Άρη και της Λέξη από το βιβλίο «ερωτευμένη με αυτόν που δεν ερωτεύεται») Φίλιππος(ο γιος του Βασίλη και της Ελεάννας από το βιβλίο «Για τα μάτια της Ελεαννας») Με μια δι...