60. • ΦΙΛΙΠΠΟΣ •

2.6K 244 43
                                    

60.
Και δεν μου είπε τίποτα...





Βγαίνω από το μπάνιο και πάω στο δωμάτιο μου και φοράω μια μπλούζα και ένα τζιν.

Ξαπλώνω λίγο και παιρνω το κινητό μου και καθομαι και χάζευα όταν χτυπάει η πόρτα.

«Δεν πεινάω μαμά!»φωναζω.

Αυτή θα είναι.

Ανοίγει η πόρτα.
«Χαίρομαι που είσαι χορτάτος»ακούω τον Θείο Άρη.

Σηκώνομαι γρήγορα.
«Θείε;Νόμιζα ήταν η μαμά.Ελα έλα μέσα»λέω και κλεινει την πόρτα και κάθεται στο κρεβάτι μου.

Αυτό δεν είναι καλό.
Ποτέ δεν έρχεται έτσι.
Μήπως το έμαθε ότι είμαι με την Μελινα;
Οχ.

«Θέλω να σου πω κάτι...»λέει.
Οχ.Μηπως έπαθε κάτι η Μελινα;

«Η Μελινα;Έπαθε κάτι;»λέω.
Γελάει.
«Όχι.Δεν έπαθε κάτι.Αλλα για αυτό ήθελα να σου μιλήσω.Για την Μελινα»λέει.

Ξέρει.
Σίγουρα ξέρει.

«Ξέρω ότι είστε μαζί Φίλιππε»λέει λες και λέει κάτι απλό.

Γαμωτο!
Το ξερα!
Τωρα;

Ας ανοίξει η γη να με καταπιεί να τελειώνουμε!!!!

«Κοιτά Θείε...ήθελα να στο πω.Αληθεια»λέω.
«Το ξέρω.Σε ξέρω Φίλιππε.Και δεν είμαι τυφλός.Ποτε δεν ήμουν.Παντα έβλεπα πως συμπεριφεροσουν γύρω από την Μελινα.Σαν να ήθελες να την προστατέψεις από όλα.Νομιζω όλοι το βλέπουμε αυτό.Δεν κρύβεται»λέει.
«Τι εννοείς;Το ξέρεις  καιρό;»
«Φυσικά.Οπως είπα δεν είμαι τυφλός.Η Λεξι το έχει πάρει αυτό»λέει.Γελαω.
«Και η Μελινα μπορώ να πω»λέω.

Αφού δεν κατάλαβε τόσο καιρό τίποτα.

«Ναι.Μοιαζουν σε αυτό»λέει.
«Ναι...»
«Και ξέρω ότι δεν θα έκανες τίποτα για να την πληγωσεις.Γιατι αλλιώς....»
«Ξέρω.Θα είχα να κάνω μαζί σου»λέω.
Γελάει.
«Ακριβώς.Ετσι δεν Μιλησα.Αλλα σας είδα ότι φέτος είστε συνέχεια μαζί.Σας έβλεπα έξω από το σπιτι που την επερνες αγκαλιά.Και ξέρω ότι δεν θα έκανες τίποτα.Ξερω ότι είσαι καλό παιδί Φίλιππε και σε έχω σαν γιο μου.Θελω να το ξέρεις αυτό.Ξερω ότι σέβεσαι την διαφορα ηλικίας της και δεν θα έκανες κάτι που δεν πρέπει...»λέει.

Κοιταω το κρεβάτι μου.
Δεν χρειάζεται να τα ξέρει και όλα.

«Και μπορεί να την αγαπάς»λέει.
«Την αγαπάω.Οχι μπορεί.Την αγαπάω»λέω.
«Χερομαι.Και επειδή ξέρω την κόρη μου,δεν θα στο έχει πει.»λέει.
«Να μου πει τι;»λέω.
«Ήρθε γραμμα από το Λονδινο.Την πήρανε στην σχολή καλών τεχνών.Δυο χρόνια κράτησαν την θέση της κενή για να έρθει όταν θα ήταν αρκετά μεγάλη.»λέει.

"Θα Σε Περιμένω"Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang