6.
«Ότι έχω εμμονή με την δεκαπεντάχρονη Μελινα;»Πριν καλά καλά ανοίξω την πόρτα ακούω αυτό που δεν χρειάζονταν να το ακουσω.
«Πάμε στο δωμάτιο για...τρέξιμο;»λέει ο μπαμπάς μου.
«Όταν λες τρέξιμο εννοείς...»λέει η μαμά μου.
«Και μπορείς να βάλεις ότι θες...»λέει ο μπαμπάς.Θα ξεράσω!
«Ελεος!»λέω καθώς μπαινω.
«Φιλιππε;Ήρθες;»λέει η μαμά μου.
«Ναι.Καλυτερα να μην ερχόμουν όμως!Τωρα θα πρέπει να κοπαναω ένα σφυρί στο κεφάλι μου μέχρι να ξεχασω αυτό που άκουσα!»λέω.
«Υπερβάλεις!»λέει ο μπαμπάς μου.Υπερβάλλω βασικά.
Από την μια δεν μαρεσει να τα ακούω αλλά από την άλλη Χερομαι που είναι ακόμα έτσι αγαπημένοι.«Για κάτσε!»λέει η μαμά μου και ξέρω τι έρχεται.
«Θα το πω μια φορά μαμά οκ;Δεν πίνω.Δεν καπνίζω.Και δεν κάνω τίποτα από αυτά που βλέπεις στις ταινίες και τρομάζεις»λέω και αφήνω τον Στιτς κάτω.
«Το ξέρουμε αυτό αγορι μου.Σε εμπιστευόμαστε.Αλλο θελουμε να σου πούμε.»λέει ο μπαμπάς μου.
«Τι;»λέω.
«Όλα καλά με εσένα αγορι μου;»με ρωτανε.Όχι...
Προφανως όχι...«Τι ερώτηση είναι αυτή τώρα;»τους ρωτάω.
Ελπίζω να μην ξέρουν!
Κάνε να μην ξέρουν!«Δεν πας ποτέ διακοπές με τους φίλους σου,με το παραμικρό κενό ερχεσαι σε εμάς,δεν βγαίνεις,δεν ακούμε για κοπέλες.Ολα αυτά είναι λίγο περίεργα...»λέει η μαμά μου.
Τώρα;
Τώρα τι λέω;«Απλά ανησυχούμε Γιε μου...»
«Μαμά δεν χρειάζεται να ανησυχειτε.Αληθεια.Ολα καλά.Ερχομαι εδώ για να σας δω.Κακο είναι αυτό;Αν είναι δεν ξανάέρχομαι!»λέω.
«Φυσικα και θα ερχεσαι όποτε θες.Εδω είναι το σπιτι σου.Απλα θελουμε να ξέρουμε ότι όλα πάνε καλά»λέει ο μπαμπάς μου.
«Μπαμπά είμαι είκοσι χρόνων.Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε πια για μένα»λέω.
«Πάντα θα ανησυχούμε.Θελουμε μόνο όλα να είναι καλά εντάξει;»λέει η μαμά μου.
«Μήπως...έχει να κάνει με καμία κοπέλα;»ρωτάει ο μπαμπάς μου.Όχι δα.
Σηκώνομαι.
«Δεν θα συζητήσω τα προσωπικά μου μαζί σας!Ειπαμε»λέω.
«Μα...»πάει να μιλήσει η μαμά.
«Δεν ακούω!Παω να κάνω μπάνιο και να ετοιμαστώ για να πάμε στην θεία Λέξη οκ;»
«Δεν θα μας πεις τίποτα;»λέει.
«Όχι.Δεν είμαστε τόσο προχο οικογένεια!Ειπαμε!»λέω και πάω πάνω.Και να θέλω να τους πω,τι θα τους έλεγα;
Ότι έχω εμμονή με την δεκαπεντάχρονη Μελινα;
Με την κόρη φίλων μας Μελινα;
Με την κατα πέντε χρόνια μικρότερη Μελινα;Τότε είναι που θα ανησυχήσουν...
KAMU SEDANG MEMBACA
"Θα Σε Περιμένω"
Romansa*9ο βιβλίο * Αυτή είναι ιστορία της Μελινας και του Φιλίππου. Μελινα(η κόρη του Άρη και της Λέξη από το βιβλίο «ερωτευμένη με αυτόν που δεν ερωτεύεται») Φίλιππος(ο γιος του Βασίλη και της Ελεάννας από το βιβλίο «Για τα μάτια της Ελεαννας») Με μια δι...