64.
«Μάρκο σε παρακαλώ.Ειμαστε φίλοι και....»
«Ημασταν Φίλιππε!Ημασταν!»λέει.Μου ρίχνει μια μπουνιά και πέφτω κάτω.
Σαν να γύριζαν όλα...
Σαν να ζαλίζομαι...Και την βλέπω.Στο σινεμά.Να με κοιταει.
«Νόμιζα θα έμενες μακριά...»λέει γελώντας.
«Έμεινα!Δυο λεπτά.Δεν μπορώ παραπανω...»λέω.
«Χαιρομαι...»λέει και μου πιάνει το χέρι.
«Τι σκέφτεσαι;»λέει.
«Τι άλλο;Εσένα.Και ποσό εύκολο το κανείς το να σε αγαπάω...»λέω.Γελάει.
Και τι δεν θα έδινα για να γελάει πάντα έτσι.«ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ;;»ακούω τον Μάρκο να φωνάζει και κουνάω το κεφάλι μου.Δεν είμαι με την Μελινα.Η Μελινα είναι στο Λονδίνο.Ειμαι με τον Μάρκο έξω από το σπιτι του.
Και του λέω την αλήθεια.
Βάζω το χέρι μου στο ματι μου.
Αυτό πόνεσε.Σηκώνομαι.
«Εννοώ Μάρκο ότι εδώ και ένα χρόνο είμαι με την αδερφή σου.Μαζι.Και την αγαπάω.Και με αγαπάει»λέω ειλικρινά.Ας το πω να τελειώνουμε.
Μόνο μυστικό δεν είναι πια.
Ο Θείος Άρης το ξέρει,ο μπαμπάς μου το ξέρει,ο Δημήτρης,η Ηβη.Σχεδον όλοι.Και το σωστό είναι να το μάθει από μένα πριν το μάθει από κανέναν άλλον.Στο κάτω κάτω είναι φίλος μου,μεγαλώσαμε μαζί.
«ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΣ;;;ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΡΕ;;;ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΣ;Η ΜΕΛΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΡΚΗ;ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΣΙ;;;»φωνάζει.
«Όχι...δεν κάνω πλάκα...»λέω και με πιανει από την μπλούζα.«Εεεεεεπ τι κάνετε;Τι γίνεται εδω;»λέει ο Δημήτρης καθώς μας πλησιαζει.
«Δημήτρη άστο.Μην ανακατευτείς»του λέω.Να θυμωσει και με αυτόν μετά;!
Όχι.«Τι μην ανακατεύω;Μάρκο Αστον!»λέει.
«Θα του σπάσω τα μούτρα!Αγαπαει την αδερφή μου λέει.Ειναι μαζί ένα χρόνο!!»λέει ο Μαρκος.
«Μάρκο....»λέω.
«Τι Μάρκο ρε;;Η αδερφή μου είναι μικρή!Πεντε χρόνια μικρότερη σου!Εσυ 22 χρόνων και την αδερφή μου βρηκες;!;!;!»λέει.
«Μάρκο Αστον»λέει ο Δημήτρης.
«Ποσό καιρό συμβαίνει αυτό;;;»λέει.Ξεροκαταπίνω.
Αστού πω όλη την αλήθεια να τελειώνουμε με τα ψέμματα.«Απαντά γαμωτο!»λέει.
«Λίγο πολύ από πάντα...»λέω και με σπρωχνει.«ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ!ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΣΤΕΥΩ!»λέει.
«Αλλά πέρσι έγιναν όλα.Δεν εκανα τίποτα όταν ήταν πιο μικρή.Στο ορκιζομαι»λέω.
«Δεν σε πειστευω ρε.Και εγώ σε έβαλα στο σπιτι μου.Κοιμωσουν εδώ γαμω το κέρατο μου!Και εσυ βρηκες την αδερφή μου;;;Από όλα τα κοριτσια βρηκες την αδερφή μου;;;»λέει.
«Μάρκο δεν είναι έτσι.Την αγαπάει.Και σου λέει αλήθεια»λέει ο Δημήτρης και τώρα γυρνάει σε αυτόν.
KAMU SEDANG MEMBACA
"Θα Σε Περιμένω"
Romansa*9ο βιβλίο * Αυτή είναι ιστορία της Μελινας και του Φιλίππου. Μελινα(η κόρη του Άρη και της Λέξη από το βιβλίο «ερωτευμένη με αυτόν που δεν ερωτεύεται») Φίλιππος(ο γιος του Βασίλη και της Ελεάννας από το βιβλίο «Για τα μάτια της Ελεαννας») Με μια δι...