49.
«Είσαι τρελός....»«Τι σκέφτεσαι....;»μου λέει.
«Ότι οι μέρες περνάνε πολύ γρήγορα..»λέω.Είμαι ξαπλωμενη και έχω το κεφάλι μου στα πόδια του.Αυτος παίζει με τα μαλλιά μου.
Όντως οι μέρες περνάνε πολύ γρήγορα.Σε λίγες μέρες θα φύγει.Και δεν θέλω.Ποτε δεν ήθελα βασικα αλλά φέτος είναι αλλιώς.Φετος είμαστε μαζί.
Κάνουμε σχεδόν ότι και πριν.Παμε θάλασσα,πάμε για τρέξιμο,πειράζουμε ο ένας τον άλλον.Απλα τώρα μου κρατάει το χέρι συνχεια,με φιλάει και με κοιτάει πιο έντονα.
Δεν μπορώ να φανταστώ πως νιώθει.Πως είναι να θες κάτι,κάποιον τόσο καιρό και επιτελους να είσαι μαζί του.Εγω δεν άντεχα μέρες που το ήξερα.Αυτος πως άντεχε χρόνια;
«Ναι...Πολύ γρήγορα...»λέει.
«Φίλιππε δεν θέλω να φύγεις...»λέω.
«Εγώ να δεις.Μηπως να αφήσω την σχολή;Ένας χρόνος είναι.Σιγα»λέει.Δεν γελάει.
«Πλάκα κανείς έτσι;»λέω.
«Όχι...»λέει.
«Δεν υπάρχει περίπτωση!»
«Σιγά...τρία χρόνια εκανα;Δεν φτάνουν;!»
«Όχι δεν φτάνουν.Θα τελειώσεις.Αφου ξεκίνησες...»
«Και μετά έχω και τον στρατό...»λέει.Τι;
Είπε στρατό;
Είπε στρατό;«Τι εννοείς στρατό;»λέω.
«Ξέρεις.Αυτο που πάμε όλοι οι άντρες για λιγους μήνες...»λέει.
«Θα πας και στρατό;;;»λέω.
«Νομίζω δεν μπορώ να το αποφύγω»λέει.Οοο θεεεε μουυυ
«Τόσα αγόρια στην ταξη μου.Δεν μπορούσε να μου αρεσει κάποιος από αυτά;!»λέω.
«Όχι δεν μπορούσε.Κανενας δεν είναι Φίλιππος...»λέει.
«Ναι.Κανενας δεν είναι εσυ.Αυτο είναι το μόνο σίγουρο»λεω.
Γελάει.
«Μην μου λες τέτοια.Δεν θα φυγω στο τέλος»λέει.Βάζει το πρόσωπο του κοντά στο δικό μου.
«Και ξέρεις ποιος είναι ο λόγος που δεν θέλω να φυγω;»λέει.
«Δεν ξέρω...οι γονείς σου;Ο Στιτς;»λέω.
«Όχι βέβαια»λέει και βάζει το δάχτυλο του στα χείλη μου και τα χαϊδεύει.
«Αυτά τα χείλη είναι ο λόγος...»λέει και τώρα τα πάει στα λακακια μου.
«Αυτά τα λακακια...»λέει και τώρα τα πάει γύρω από τα μάτια μου.
«Ο τρόπος που με κοιτάς....»
Τώρα τα βάζει στο κεφάλι μου.
«Αυτό το μυαλουδάκι που και τι δεν θα έδινα για να δω τι σκέφτεται συνέχεια...»λέει και πλησιαζει και με φιλάει.Μπορεί να είναι ακόμα πιο τέλειος;
Δεν νομίζω...«Ίσως θα μπορούσα να κάνω απεργία πείνας.Για να μην φυγω»λέει.
«Είσαι τρελός....»λέω.
Κουνάει το κεφάλι του «Για σένα ναι»λέει.
«Τουλάχιστον θα έχω αυτές τις αναμνήσεις μας.Αυτο το καλοκαίρι...»λέει.
«Και τα Χριστούγεννα θα έρθεις;»
«Οπωσδήποτε.Μια εβδομάδα θα είμαι όλος δικός σου!»λέει.
«Όλος;»λέω.
«Ψυχή και σώμα»λέει και με φιλάει πάλι.Τελικά μπορεί να γίνει πιο τέλειος.
Βασικά δεν έγινε ποτέ.
Πάντα ήταν.
Απλά δεν το έβλεπα.
BINABASA MO ANG
"Θα Σε Περιμένω"
Romance*9ο βιβλίο * Αυτή είναι ιστορία της Μελινας και του Φιλίππου. Μελινα(η κόρη του Άρη και της Λέξη από το βιβλίο «ερωτευμένη με αυτόν που δεν ερωτεύεται») Φίλιππος(ο γιος του Βασίλη και της Ελεάννας από το βιβλίο «Για τα μάτια της Ελεαννας») Με μια δι...