"Biz aşağı iniyoruz, gelecek misin?" diye sorgulayıcı bakışlarını üzerime salan Eylem'e olumsuzca başımı salladım.
Onlar ayaklanırken sınıftan içeri giren yabancı çocuğa bakanlar dikkatimi çekti. Anlaşılan tek benim çekmemişti, herkes ona bakıyordu.
Birini arayan gözleri istediğini bulamamış olacak ki "Meraklı Melahat kim oluyor acaba?" diye sordu.
Sınıftan bir kaç kişi kaşlarını çatıp kıkırdarken utançtan başımı aşağı eğmiştim. Tam o anda telefonum titredi.
Berat: "Paket gelecek sana. Al onu."
Akşın: "Bu da neyin nesi? Meraklı Melahat diyerek beni herkese rezil ettin."
Berat: "Aldın mı?"
Akşın: "Hayır çocuk daha sınıfın ortasında meraklı Melahat kişisini arıyor."
Berat: "Al o paketi."
Akşın: "Asla."
Berat: "Birilerini umursamaktan vazgeç artık. Git ve al o kutuyu."
Akşın: "Bu yaptığın çok bencilce."
"Kimse değil mi?" diye bağırdı gözleri üzerimizde gezerken.
"Meraklı Melahat de kim oluyor?" Eylem kızlara bakıp alayla güldü. Hep beraber gülerlerken elim yenilgiyle yukarı kalktı.
Yabancıyla göz göze geldik. Dudaklarında gülümsemeyle bana bakıp yanımda doğru geldi. Bir anda herkes susup havaya kalkan elime bakıyordu.
"Yok artık. O sen misin?" dediklerinde umursamadan önüme bakmaya çalıştım.
Büyük paket sıranın üzerine konuldu ve ardından yabancı çocuk çıkıp gitti.
Gelen pakete düşen meraklı gözler beni yerin dibine sokuyordu.
"Ne acaba? Açsana Akşın." Eylül'e yan bakışlarımdan birini atıp paketin yanlarından tuttum. Orta boy kutunun içinde ki şeyi deli gibi merak ediyordum.
Kapak açıldığında gözlerimde şaşkınlıkla açıldı.
Herkesten bir şaşırma nidası yankılandı. "Oha! Onlar ne be?"
"Kızım burada seni beş sene idare edecek kadar çikolata var," diyen Selvi'ye şok ile baktım.
Kutu ağzı dolu çikolatalaydı. Her markadan, her boydan.
"Akşın, hiç bahsetmedin. Kimden bunlar?" Eylem'in imalı sesine verecek cevabım yoktu. Ben de bilmiyordum ki.
"Bir arkadaşla iddiaya girdikte ben kazandım. Sanırım ödülümü almış ve hırsını bana taktığı lakapla göndererek çıkarmış." Yalandan kim ölmüş?
"İddianızı merak ettim. Hem senin benden başka arkadaşın mı var?" Eylem kaşının tekini havaya dikti.
"Var. Sen tanımazsın."
Yeliz, elini pakete bana sormadan daldırınca bileğini tuttum. Saygısızlıktı bana göre birinin eşyasına dokunmak. "Aman bir tane alacaktım ne bu kıskançlık?"
"Saygısızlık," diye düzelttim. "Ki ben bile ellemeden geri göndereceğim kutuyu!"
"Saçmalama," diyen Eylem'e kulak asmadım.
Kutuyu da alıp sınıftan çıktım ve kendi başıma rahat olacağım arka bahçede ki çardağa geçtim.
Akşın: "Bu çok fazla. Ben asla bunu kabul etmem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ TENLİ KADIN/ TEXTİNG
Short StoryKaranlığın sardığı bir gece de salıncağın üzerinde ağlayan beyaz tenli kız ve onun ağlamasına dayanamayan adam. Bu Akşın Alçin Yürekyakan'ın hikayesidir. 01.09.2018 başlama tarihi. 11. 10. 2018 bitiş tarihi.