59. BÖLÜM

1.9K 100 16
                                    

K. Berat: Madem sen sözünü tuttun ben de verdiğim sözü yerine getireyim.

K. Berat: Konuşmadan oku. Sonra da kes çeneni otur.

K. Berat: Senin o çok sevdiğin sümsük kişiliğim hep ezik davrandı, ailesine arkadaşlarına, çevresine. Bu eksiklikten faydalanan biri çıktı.

K. Berat: 10 yaşımda okul görevlisi tarafından tecavüze uğradım. Ailem bunun duyulmaması için, haberlere konu olmaması için beni susturdular. Eve gizli gizli gelen psikologlarla beni düzeltebileceklerini sandılar.

K. Berat: Okulumu değiştirdiler, çevremi değiştirdiler peki yaşadığım o saatleri değiştirebilirler mi?

K. Berat: O sümsük buna da sustu attı içine. Annem babamı aldattı bunu da gömdü içine, sustu. Babam sürekli istediği evlat şekline sokmak için çabaladı yine sustu. Neden? Babamın onu sevdiğini sanıyor.

K. Berat: İntihar etmeye kalkıştığım da yine kapattılar üzerini sadece hasta olduğumu kabul ettiler. Onun da üzerini kapadılar.

K. Berat: Neden biliyor musun? Kandemir soyadına leke gelmesin. İstismar edilsende, dayak yesende hasta olsanda o soyadın itibarına zarar getirme.

K. Berat: O sustukça ben güçlendim, çocukluğumu yaşayamadım. Hâlâ bazı geceler kabuslarla uyandığını o sümsüğün biliyorum. Aciz o kadar aciz ki hâlâ birilerinden sevgi bekleyerek düzelmeyi amaçlıyor.

K. Berat: Ben onu güçlü kılıyorum. Onun insanların karşısında hiç bir şey olmamış gibi davranmasına dayanamıyorum. Onun yapamadığını ben yaptım buldum o görevliyi, buldum ve ben kestim cezasını. Bana kötü diyor ya ben onun intikamını alırken kötüleştim. Ben ona karşı acıyarak bakanlardan acımı çıkarırken kötüleştim. Kötü müyüm? Evet.

K. Berat: Şimdi kalkmış bana diyorsun ki sen bu bedeni terket. Ben gittiğim an o ölecek bunu biliyor musun?

K. Berat: Konuş onunla, üzerini kapattığı bu olayları gün yüzüne çıkarırsa ona yardım ederim. Kandemir soyadını geri plana attığı vakit düzelmesi için kendimi törpülerim. Belki de düzelirse ona öncülük veririm. Dediğim gibi babamın kapattığı olayları açtığı vakit size destek olurum.

K. Berat: Ve sana saygı duyarım.

BEYAZ TENLİ KADIN/ TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin