61. BÖLÜM

2K 102 19
                                    

@Krktbkandmr: İyi akşamlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Krktbkandmr: İyi akşamlar...

İnanın bu konuşmayı yapmak benim için çok zor, sosyal medya adamı değilim ama artık bazı şeylerin su yüzüne çıkması gerektiğini düşündük. Evet düşündük çünkü kız arkadaşım sizin B. ismimi merak ettiğinini söyledi. Bana onun hitap etmesini istediğim ismim Korkut Berat, artık merakınızın geçtiğini düşünüyorum.

Aslında bunu yapmam olanaksızdı ama Akşın Alçin (Sevgilim) beni buna ikna etti.

Size gerçek beni anlatmak istiyorum ve bir kaç ay bu hesaba giriş yapmayacağım çünkü bir iş adamının bu açıklamaları yüzünden biliyorum ki başım çok ağrıyacak ama benim yaşadığımı siz yaşamayın diyerek bunu paylaşıyorum.

Sizin Korkut B. olarak bildiğiniz ben okuduğum ilkokulda 10 yaşımda tecavüze uğrayarak istismar edildim. Susmayın benim gibi, çığlığınızı atın. Ben sustum, çevre değiştirdim, okul değiştirdim bir kaç yıl ülke bile değiştirdim. İntihar girişiminde bulundum hep üzeri örtüldü. Bilirsiniz bizim gibi insanların sikik yaşamları abartıldıkça abartılıp yıllarca gündeme gelir ve bu yaptığımız işe yansır. Benim hayatımı benim soyadım kararttı. Annesi babasını aldatan o çocuk benim. Kişilik bozukluğu olan o adam benim. Adam döverek bu sıkıntılarımı atmaya çalıştım ama bu bana ve çevreme zarar vermekten başka bir işe yaramadı. 

Şu an tedavi oluyorum ve yıllar önce ki bu yaşanan pis olay için büyük bir savaş vereceğime inanabilirsiniz. Artık soyadımı değil kendimi önemseyeceğim ve bunda yalnız değil sevdiğim insanla düştüğüm dipten kalkacağım. 

Bana destek olacağınızı umuyorum.Tacize ve tecavüze susmayacağınıza dair sizden bir söz istiyorum. Bu hesabı neden kullanıyorum bilmiyorum artık ama ben ve şirketlerim olarak artık bu olayları yaşayanlara da destek vereceğim.

@aksnalcnyürekykn SENİ SEVİYORUM KIZIL KUŞUM

                                                        50. 658 Beğeni, 12587 Yorum

@Korkutfanpage: Gözümde ki değerin beş kat daha arttı! #tecavüzkabuledilemez

@kbktadıverdi: Gözyaşlarıma hakim olamadım. #tecavüzkabuledilemez

@melektnyıldız: Oha, adam neler yaşamış. Sen nasıl ayaktasın be! #tecavüzkabuledilemez

@gunaysdk: Bunu bizimle utanmadan paylaştığın için seninle gurur duyuyorum. Seni çok seviyoruz.  #tecavüzkabuledilemez

@aydınx: Bir erkek olarak yaşadığın şeye çok çok üzüldüm ama lütfen senin yaşadıklarını yaşayanlara destek ol, biz de destek olacağız. #tecavüzkabuledilemez

@Larvia_ Gıybet: #tecavüzkabuledilemez

@tnelms: #tecavüzkabuledilemez

@ilaydanimarka_: #tecavüzkabuledilemez

@zheynpper: Seni yazdığım için gurur duyuyorum. Susmayın, çığlık atın.  #tecavüzkabuledilemez

  @Korkutfanpage: Bu arada kız arkadaşı çok tatlı değil mi? 

@kbktadıverdi: @Korkutfanpage Evet, çok tatlııııı...

 @melektnyıldız:  @Korkutfanpage Fotoğrafta ki de o. Çok yakışıyorlar.

 @Korkutfanpage: @melektnyıldız @kbktadıverdi İnşallah bizi de böyle seven biri olur. 

@ahmetyldrm: Ne kadar kız kaynasa da konu ciddi.  #tecavüzkabuledilemez

****************

Son günlerde yaşanan taciz ve tecavüz küçük çocuklarımızın kaybolması içimizi yakıyor. Arkadaşlar elimizden bir şey gelmiyor minnacık bedenlerin zarar görürken kimimiz evde gülüyor kimimiz uyuyor rahat rahat yaşıyoruz. Dün ki haber beni çok sarstı işin açığı belki bölüme yansıtmış olabilirim ama bu ciddi bir konu. 10 kişinin 14 yaşında ki bir kıza tecavüz etmesi demek bizim insanlığımızın öldüğü demektir.

Susmayalım elimizden ne geliyorsa, bir çocuk mu gördün eğer yakınıysan ona bu durumlarda ne yapması gerektiğini öğretin. Yabancılardan uzak durmasını öğretin ve en önemlisi çığlık atmayı öğretin. Susmasın, susmayalım. 

Sizi seviyorum, kendinize dikkat edin olur mu?

BEYAZ TENLİ KADIN/ TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin