45. BÖLÜM

2.1K 97 4
                                    

Akşın: "Berat beyciğim?"

Berat: "Kızıl kuşum?"

Akşın: "Ben akşama kadar test çözeceğim telefonu sessize alacağım, haberiniz olsun telaşlanmayın olur mu?"

Berat: "Gözümü yaşarttın Melahat."

Akşın: "Seninle 5 aydır konuşuyoruz şu Melahat'ten vazgeçemedin!"

Berat: "Hoşuna gidiyor inkâr edemezsin."

Akşın: "Belki az ama kızıl kuşum daha çok. :)"

Berat: "Bugün sevgi günümüz mü? İlgi mi istiyorsun?"

Akşın: "Test çözmek istemiyorum kurtar beni."

Berat: "Az kaldı kızıl kuşum çok az. Sabret. Benim de toplantım var akşama.

Akşın: "O zaman ikimize başarılar."

Berat: "Başarılar olsun bakalım."

Zaman o kadar hızlı geçiyordu ki onunla konuşmaya başlayalı neredeyse 5 ay olmuştu. Olduğundan biraz daha yakınlaştık. Bana ailesini anlatmıştı, okuduğu okulları, gezdiği ülkeleri. Ona ulaşabileceğimi biliyordum bu bilgilerle ama bekliyordum. Bana çok güvendiği için hiç bir zaman sorgulamamıştım.

Ah bir kaç kez de beraber uyumuştuk. O susmuş ben konuşmuştum. Bir keresin de su içerken genzime kaçmış telefonda öleceğimi sanıp bağırmıştı. İlk olarak ciddi sesini o zaman duymuştum sesi bana tanıdıklık hissi veriyordu ama umursamadan yarım saat gülmüştüm.

O da sakinleşince terbiyeli bir şekilde hakaret edip gülmüştü. Sinir anına da denk geldim, gözü benden başka her şeyi görüyor sinirden kuduruyordu. Fakat psikolojik rahatsızlığı olduğunu öğrendiğim an idare etmesini öğrenmiştim. Mesela mesajıma soğuk karşılık veriyorsa 2 gün mesaj atmamak gibi.

BEYAZ TENLİ KADIN/ TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin