17. BÖLÜM

2.4K 101 0
                                    

Dün yaşananlardan sonra yüzümde sürekli bir gülümseme vardı ve ben ortada Mecnun'unu bulmuş Leyla gibi avare avare dolaşıyordum. Okula gitmek için hazırladığım çantamın fermuarını çekip açık olan ön gözünü de kapatmak isterken fermuarın ucu elimde kalmış demiri sivri bir hâl alarak parmağımın ucınu kesmişti.

Suratımı buruşturarak kanayan parmağıma bakıp iç çektim. Fermuarı kanayan parmağımı uzak tutarak çektim ve omzuma takıp mutfağa gittiğim de Sami ve annemin kahvaltı masasında oturduğunu gördüm.

Parlak bakışlarım bana bakan adamı gördüğüm an solduğu için suratsız şekilde anneme bakıp "Ben çıkıyorum," dedim.

"Babanı uğurlamayacak mısın?" Diye pişkin pişkin soran adama boş boş baktım.

"Köpek olduğunu mu iddia ediyorsun?" Beni evden atarken babama köpek demesini suratına tokat gibi çarptığım kararan bakışlarından belliydi.

"Hifa, şu kızın elimde kalacak!"

Annem mağdur bakışlarıyla yüzüme bakıp sabretmem için yalvarıyordu sanki. Bu kadar naif bir kadının böyle bir adamla evlenmesine vesile olan dedeme buradan en ağır küfür ve beddualarımı gönderiyorum.

"Her neyse," diye mırıldanarak anneme baktım. "Akşam dershanem var test çözeceğim." Başını sallayıp gülümsedi. "Paran var mı?"

Sami'ye bakıp sinir sinir güldüm. "Var anneciğim, harçlığımı eksik etmiyorsun zaten."

"İyi dersler bir tanem."

Elimi sallayıp dış kapıyı açtığım da yanan apartman lambasına sinirle baktım. "Daha gün aymamış ben okula gidiyorum."

Berat: "Söylenme."

Akşın: "Tövbe, bismillahirrahmanirrahim. Nereden bildin?"

Berat: "Hissettim."

Akşın: "Bugünki sınavdan kaç alırım? Onu da hissetsene."

Berat: "100 alacağından eminim."

Gözümü devirdim.

Akşın: "Sen böyle yüksek uçma, seni yanıltmamak için uğraşıyorum ama affedersin götüm çatlıyor."

Berat: "(Gülen emoji, haykıran emoji, orta parmak.)"

Akşın: "Bu bir nevi psikolojik rahatsızlık mı?"

Berat: "Ne?"

Akşın: "Orta parmak ne be?"

Berat: " (Orta parmak emoji)"

Berat: "Bu."

Akşın: "Gidiyorum, bb."

Berat: "İyi olsun günler, Akşın."

Akşın: "Teşekkür ederim, gece. Senin de."

BEYAZ TENLİ KADIN/ TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin