ÖZEL BÖLÜM 2

1.9K 100 31
                                    

Kalbimin orta yerinde açan bir çiçek ve bu çiçeği hiç aksatmadan sulayan Korkut Berat.
Koskoca iki yıl, onunla geçirdiğim ikinci yılın sonundaydık. Dün yaşadığı kıskançlık krizi sonrası ona bağırmış yanımdan kovmuştum. O da kızgınlıkla bakıp arabasına binerek yanımdan uzaklaşıp gitti. Gittiği andan itibaren kocaman bir ağırlık kalbime bastırmış beni rahatsız etmişti.

Aslında onunki haklı bir kıskançlıktı ama derslerim o kadar ağırdı ki sınavlar da ağlayacak dereceye geliyordum bu yüzden bir grup kurarak derslerimize çalışıyorduk. Bu grubun içinde bana sevgili olmayı teklif eden adamın olması onu rahatsız etmişti bunun verdiği sorunlarla birlikte Korkut Berat'a bağırmıştım.

Akşam, gruptan çıkmak istediğimi belirten bir mesaj atarak bir nebze içimi ferahlatmıştım ama asıl kırdığım kalbi düzeltmediğim için hâlâ üzgündüm.

Elime telefonu alarak onu aramak istedim ama sonra vazgeçerek mesaj bölümüne girdim.

Akşın: "Selam yakışıklı tanışalım mı?"

Dudaklarım yukarı doğru kıvrılırken mesajı hemen görmesi için dua ettim. Kalbim güm güm atıyordu. Çok değil bir dakika geçince tik mavi oldu, derin nefes çektim.

Yüreğim: "Hayır."

"Hah şuna bak, atarlı koca adam." Diye söylenerek yazmaya devam ettim.

Akşın: "Kazanmam gereken o kalbi kazanana kadar sizi rahatsız edeceğim beyefendi."

Mesaj hemen görüldü oldu.

Yüreğim: "Sevgilim var. Yazma."

Dudaklarımı ne kadar bastırsam da kocaman bir kahkaha çıktı.

Akşın: "Nereden öğrenecek ki benimle yazıştığını ;)"

Yüreğim: "Yazma diyorum sana rahatsız ediyorsun. Sevgilim var, polisi arayacağım."

Akşın: "Ayırırız ;)))"

Yüreğim: "Terbiyesiz."

Akşın: "Benimle bir yemek yer misiniz? Yalvarıyorum."

Yüreğim: "Evime gidelim ;)))"

Gözlerim kocaman açılırken yüzüm yandı. Utanmaz herif.

Akşın: "Demek beni aldatıyorsun kart zampara!"

Yüreğim: "Yaz kızım, 100 kilo çimento..."

Akşın: "Tükür kızım babanın suratına!"

Yüreğim: "Kız mı olacak?"

Akşın: "Ne?"

Yüreğim: "İlk çocuğumuz."

Akşın: "İster misin ki?"

Yüreğim: "O da kızıl kuş olacaksa istiyorum."

Akşın: "Yaparız aslanım yeter ki sen iste. (Göz kırpan emoji)"

Yüreğim: "Tamam."

Anlamıştım şakalaşma bitmişti şimdi tavrını belli ediyordu. Derin bir nefes alarak mesaj bölümüne tıkladım.

Akşın: "Yüreğim?"

Yüreğim: "Efendim Akşın?"

Akşın: "Dün yaptığım davranış çok saygısızcaydı, haklıydın. Empati yapacak olursam ben senin davranışının aynısını hatta daha beterini yapardım. Ama o kadar sıkıştım ki Berat, dersler o kadar ağır ki bazen ağlayarak uyuyorum sen biliyorsun. Belki dedim bu grup iyi olabilir, bir işe yarayabilir. Üzgünüm senin ne hissettiğini pek düşünemedim güzel sevenim."

BEYAZ TENLİ KADIN/ TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin